Το ποσό του 1 δισ. δολαρίων ετησίως, για την παραγωγή ταινιών που θα βγαίνουν στις κινηματογραφικές αίθουσες, σκοπεύει να δώσει η Apple, με το Bloomberg να κάνει λόγο για μια φιλόδοξη προσπάθεια της εταιρείας να ανεβάσει το προφίλ της στο Χόλιγουντ και να προσελκύσει συνδρομητές στην υπηρεσία streaming.

Σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν τα σχέδια της εταιρείας, η Apple προσέγγισε τα κινηματογραφικά στούντιο σχετικά με τη συνεργασία για την κυκλοφορία μερικών τίτλων στις αίθουσες φέτος και μια σειρά περισσότερων ταινιών στο μέλλον.

Εύσημα Apple για την πρόοδο της καινοτομίας στη Κίνα

Η λίστα των πιθανών κυκλοφοριών περιλαμβάνει το Killers of the Flower Moon του Martin Scorsese, στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Leonardo DiCaprio. το κατασκοπευτικό θρίλερ Argylle, από τον σκηνοθέτη Matthew Vaughn και το Napoleon, το δράμα του Ridley Scott για τον Γάλλο κατακτητή.

Χιλιάδες αίθουσες

Το ποσό της επένδυσης είναι ιδιαίτερα σημαντικό συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια. Οι περισσότερες από τις πρωτότυπες ταινίες της Apple μέχρι τώρα, είτε ήταν αποκλειστικές της υπηρεσίας ροής είτε κυκλοφόρησαν σε περιορισμένο αριθμό κινηματογραφικών αιθουσών. Να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει δεσμευτεί να προβάλλει ταινίες σε χιλιάδες αίθουσες, η προβολή των οποίων θα διαρκεί για τουλάχιστον ένα μήνα, αν και δεν έχει οριστικοποιήσει κανένα σχέδιο ακόμα.

Ενώ η Apple έχει συμφωνήσει σε κινηματογραφικές κυκλοφορίες για να ευχαριστήσει τους ταλαντούχους σκηνοθέτες και ηθοποιούς και να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές σε project, η εταιρεία πιστεύει ότι οι κινηματογράφοι είναι ένας τρόπος για να αυξήσει την δημοτικότητα της υπηρεσίας ροής TV+ της. Εάν πρόκειται να ξοδέψει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια σε μια ταινία, θέλει να το μετατρέψει αυτό, σε πολιτιστικό γεγονός. Το Apple TV+ εκτιμάται ότι έχει μεταξύ 20-40 εκατ. συνδρομητές, λιγότερους σε σχέση με τους ανταγωνιστές του, όπως το Netflix και το Disney+.

Σημειώνεται πως ο τεχνολογικός κολοσσός δεν έχει ακόμα αποφασίσει πώς θα κατανείμει αυτές τις ταινίες στους κινηματογράφους. Η εταιρεία δεν διαθέτει εσωτερικά την τεχνογνωσία για να κυκλοφορήσει ταινίες σε χιλιάδες κινηματογράφους σε όλο τον κόσμο ταυτόχρονα, γι’ αυτό και έχει προσεγγίσει τρίτους διανομείς. Αλλά πρώτα, η Apple πρέπει να συμβιβαστεί με τους πιθανούς συνεργάτες για τα κόστη προβολής και τους προϋπολογισμούς στο μάρκετινγκ. Τα κινηματογραφικά στούντιο μπορούν να ξοδέψουν 100 εκατ. δολάρια ή και περισσότερα για την προώθηση των μεγαλύτερων τίτλων τους, πολύ περισσότερα από όσα ξοδεύουν οι υπηρεσίες ροής για την προώθηση νέων εκπομπών ή ταινιών.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Βαλτιμόρη: Αδιανόητο έργο… η απομάκρυνση των συντριμμιών της γέφυρας
Διεθνή |

Τι θα γίνει με τα συντρίμια της γέφυρας στη Βαλτιμόρη - Προβληματισμοί και συνέπειες

«Το πλοίο έχει περίπου το μέγεθος του Πύργου του Άιφελ. Και στην κορυφή του υπάρχει μια ατσάλινη γέφυρα. Φανταστείτε το. Μέχρι πρόσφατα δεν μπορούσα να το φανταστώ», λέει ο κυβερνήτης του Μέριλαντ