Το ποσό του 1 δισ. δολαρίων ετησίως, για την παραγωγή ταινιών που θα βγαίνουν στις κινηματογραφικές αίθουσες, σκοπεύει να δώσει η Apple, με το Bloomberg να κάνει λόγο για μια φιλόδοξη προσπάθεια της εταιρείας να ανεβάσει το προφίλ της στο Χόλιγουντ και να προσελκύσει συνδρομητές στην υπηρεσία streaming.
Σύμφωνα με άτομα που γνωρίζουν τα σχέδια της εταιρείας, η Apple προσέγγισε τα κινηματογραφικά στούντιο σχετικά με τη συνεργασία για την κυκλοφορία μερικών τίτλων στις αίθουσες φέτος και μια σειρά περισσότερων ταινιών στο μέλλον.
Εύσημα Apple για την πρόοδο της καινοτομίας στη Κίνα
Η λίστα των πιθανών κυκλοφοριών περιλαμβάνει το Killers of the Flower Moon του Martin Scorsese, στο οποίο πρωταγωνιστεί ο Leonardo DiCaprio. το κατασκοπευτικό θρίλερ Argylle, από τον σκηνοθέτη Matthew Vaughn και το Napoleon, το δράμα του Ridley Scott για τον Γάλλο κατακτητή.
Χιλιάδες αίθουσες
Το ποσό της επένδυσης είναι ιδιαίτερα σημαντικό συγκριτικά με τα προηγούμενα χρόνια. Οι περισσότερες από τις πρωτότυπες ταινίες της Apple μέχρι τώρα, είτε ήταν αποκλειστικές της υπηρεσίας ροής είτε κυκλοφόρησαν σε περιορισμένο αριθμό κινηματογραφικών αιθουσών. Να σημειωθεί ότι η εταιρεία έχει δεσμευτεί να προβάλλει ταινίες σε χιλιάδες αίθουσες, η προβολή των οποίων θα διαρκεί για τουλάχιστον ένα μήνα, αν και δεν έχει οριστικοποιήσει κανένα σχέδιο ακόμα.
Ενώ η Apple έχει συμφωνήσει σε κινηματογραφικές κυκλοφορίες για να ευχαριστήσει τους ταλαντούχους σκηνοθέτες και ηθοποιούς και να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές σε project, η εταιρεία πιστεύει ότι οι κινηματογράφοι είναι ένας τρόπος για να αυξήσει την δημοτικότητα της υπηρεσίας ροής TV+ της. Εάν πρόκειται να ξοδέψει εκατοντάδες εκατομμύρια δολάρια σε μια ταινία, θέλει να το μετατρέψει αυτό, σε πολιτιστικό γεγονός. Το Apple TV+ εκτιμάται ότι έχει μεταξύ 20-40 εκατ. συνδρομητές, λιγότερους σε σχέση με τους ανταγωνιστές του, όπως το Netflix και το Disney+.
Σημειώνεται πως ο τεχνολογικός κολοσσός δεν έχει ακόμα αποφασίσει πώς θα κατανείμει αυτές τις ταινίες στους κινηματογράφους. Η εταιρεία δεν διαθέτει εσωτερικά την τεχνογνωσία για να κυκλοφορήσει ταινίες σε χιλιάδες κινηματογράφους σε όλο τον κόσμο ταυτόχρονα, γι’ αυτό και έχει προσεγγίσει τρίτους διανομείς. Αλλά πρώτα, η Apple πρέπει να συμβιβαστεί με τους πιθανούς συνεργάτες για τα κόστη προβολής και τους προϋπολογισμούς στο μάρκετινγκ. Τα κινηματογραφικά στούντιο μπορούν να ξοδέψουν 100 εκατ. δολάρια ή και περισσότερα για την προώθηση των μεγαλύτερων τίτλων τους, πολύ περισσότερα από όσα ξοδεύουν οι υπηρεσίες ροής για την προώθηση νέων εκπομπών ή ταινιών.
Latest News
Συνεχίζεται το θρίλερ του σαμποτάζ στον Nord Stream - Οι Γερμανοί βάζουν στο κάδρο την Πολωνία
Ο κύριος ύποπτος για το σαμποτάζ στον Nord Stream είναι Ουκρανός εκπαιδευτής καταδύσεων - Ζούσε κοντά στη Βαρσοβία
Συμφωνία Boeing-εργαζόμενων βάζει τέλος στα σενάρια απεργίας - Πόσο αυξάνονται οι μισθοί
Η Boeing κερδίζει περισσότερη ηρεμία σε μια εποχή που αντιμετωπίζει πολλαπλά προβλήματα και προχωρά σε προσπάθειες εξυγίανσης
Γιατί η Coca Cola μπαίνει στο στόχαστρο των ιρλανδικών αρχών
Η Coca-Cola HBC, εμφιαλωτής προϊόντων της Coca-Cola Company με έδρα την Ελβετία, συμφώνησε τη συναλλαγή πολλών εκατομμυρίων ευρώ μέσω θυγατρικής στη Βόρεια Ιρλανδία
Πώς ερμηνεύει η Γέλεν τα στοιχεία της ανεργίας - Γιατί δεν βλέπει κινδύνους
Η υπουργός Οικονομικών των ΗΠΑ προσπάθησε να κατευνάσει τις ανησυχίες για την οικονομία μετά τα στοιχεία για την αγορά εργασίας
Χάρις Vs Τραμπ: Ποιος θα αυξήσει περισσότερο το δημοσιονομικό έλλειμμα;
Οι δύο διαφορετικοί δρόμοι που έχουν να επιλέξουν οι ψηφοφόροι στις ΗΠΑ στις αμερικανικες εκλογές - Πώς θα αποφασίσουν
Γιατί τo κλείσιμο εργοστασίων δεν θα σώσει την Volkswagen [γράφημα]
Αντιμέτωπη με πλήθος προκλήσεων η Volkswagen
Το colpo grosso των τραπεζών με τις ασφάλειες και ο Συμβιβασμός της Δανίας
Πώς ένα παραθυράκι βοηθά την ευρωπαϊκή χρηματοπιστωτική ενοποίηση
Ακούραστος ο Μπιλ Γκέιτς: «Θα δουλεύω για ακόμα... 30 χρόνια, όπως ο Μπάφετ»
Aκόρεστη η δίψα του Μπιλ Γκέιτς για εργασία - Θέλει να ακολουθήσει τα βήματα του μακροχρόνιου φίλου του Γουόρεν Μπάφετ
Ποια αυτοκίνητα αγοράζουν πλέον οι Ευρωπαίοι -Το νέο τοπίο [γράφημα]
Η μετάβαση στα αμιγώς ηλεκτρικά αυτοκίνητα (BEV) δημιούργησε προϋποθέσεις να αλλάξουν πολλά στον κλάδο αυτοκινητοβιομηχανίας
Τζεντιλόνι: Η Ευρώπη διέψευσε τις Κασσάνδρες- Πρόκληση η Κίνα
Η Ευρώπη πρέπει να κρατήσει τις πόρτες του εμπορίου ανοικτές, υποστηρίζει ο απερχόμενος Επίτροπος, Πάολο Τζεντιλόνι