Εταιρείες όπως η HMD Global, δηλαδή η εταιρεία κατασκευής κινητών τηλεφώνων με το brand της Nokia, συνεχίζουν να πωλούν εκατομμύρια συσκευές παρόμοιες με αυτές που χρησιμοποιούνταν στις αρχές της δεκαετίας του 2000.
Στην κατηγορία περιλαμβάνονται συσκευές με βασικές δυνατότητες επικοινωνίας, τόσο με παραδοσιακή κατασκευή όσο και μοντέλα με μηχανισμό ολίσθησης ή ανοιγόμενα, στα οποία έχουν προστεθεί κάποια νέα χαρακτηριστικά όπως ο δέκτης GPS και η ικανότητα πρόσβασης στο Διαδίκτυο.
Ανακοινώθηκε η υπηρεσία Pay Later της Apple
Στις ΗΠΑ, οι πωλήσεις τέτοιων κινητών τηλεφώνων αυξήθηκαν το 2022 για την HMD Global, με δεκάδες χιλιάδες πωλήσεις κάθε μήνα. Την ίδια στιγμή, οι παγκόσμιες πωλήσεις αντίστοιχων τηλεφώνων της HMD μειώθηκαν, σύμφωνα με την εταιρεία.
Επιστροφή στα… παλιά
Το 2022, σχεδόν το 80% των πωλήσεων τηλεφώνων με «βασικά χαρακτηριστικά» το 2022 προήλθε από τη Μέση Ανατολή, την Αφρική και την Ινδία, σύμφωνα με την Counterpoint Research. Αλλά ορισμένοι βλέπουν ότι ο αριθμός αυτός μεταβάλλεται, καθώς οι νέοι στις ΗΠΑ επιστρέφουν στη συγκεκριμένη κατηγορία συσκευών.
«Πιστεύω ότι μπορείτε να το δείτε με συγκεκριμένους πληθυσμούς Gen Z – έχουν βαρεθεί τις οθόνες», δήλωσε στο CNBC ο Jose Briones, ινφλουένσερ και διαχειριστής του λογαρισμού στο Reddit, «r/dumbphones».
Αυτή τη στιγμή η αγορά απλών τηλεφώνων στην Βόρεια Αμερική «είναι σχεδόν ισοπεδωμένη», αναφέρει το CNBC, ωστόσο η εκτίμηση είναι ότι ενδεχομένως να αρχίσει να αυξάνεται έως και κατά 5% τα επόμενα πέντε χρόνια, κυρίως λόγω των ανησυχιών για τη δημόσια υγεία που υπάρχουν μεταξύ των καταναλωτών.
Είσοδος νέων εταιρειών στην αγορά
Εταιρείες όπως η Punkt και η Light ανταποκρίνονται στην τάση, πουλώντας συσκευές που απευθύνονται σε όσους επιθυμούν να περνούν λιγότερο χρόνο στα τηλέφωνά τους και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης.
«Αυτό που προσπαθούμε να κάνουμε με το τηλέφωνο Light δεν είναι να δημιουργήσουμε ένα “χαζό” τηλέφωνο, αλλά να δημιουργήσουμε σκόπιμα ένα τηλέφωνο με premium χαρακτήρα και μίνιμαλ σχεδιασμό, το οποίο δεν είναι εγγενώς αντι-τεχνολογικό», δήλωσε ο Joe Hollier, συνιδρυτής της εταιρείας Light. «Αλλά είναι να επιλέγω συνειδητά πώς και πότε να χρησιμοποιήσω ποιες πτυχές της τεχνολογίας προσθέτουν στην ποιότητα της ζωής μου».
«Έχει να κάνει με το να επιλέγεις συνειδητά πώς και πότε θα χρησιμοποιείς συγκεκριμένες πτυχές της τεχνολογίας που θα προσθέτουν στοιχεία στην ποιότητα ζωής μου», κατέληξε.
Latest News
Οι αγορές ανησυχούν για το υψηλό κόστος της AI
Τι δείχνει η πτώση κατά 15% της μετοχής της Meta μετά τα πολύ καλά αποτελέσματα α’ τριμήνου
Ο τεράστιος εταιρικός ανασχηματισμός της Google - Ποιος αποκτά περισσότερη ισχύ
Ο επικεφαλής της DeepMind της Google αποκτά περισσότερη δύναμη, ενώ ο επικεφαλής των συσκευών Pixel θα επιβλέπει επίσης το Android
Πιθανότητα ζωής σε εξωπλανήτη - Τί ανιχνεύθηκε
Ανιχνεύθηκε αέριο που παράγουν μόνο ζωντανοί οργανισμοί
Δορυφόρος κατέγραψε μυστηριώδεις «οντότητες» στην επιφάνεια του Άρη
Υπάρχει ζωή τελικά στον κόκκινο πλανήτη;
Ποιος κατηγορεί την Tesla για απάτη και «βλέπει» την χρεοκοπία της
Οι επιθέσεις του συνιδρυτή του Facebook κατά της Tesla συνεχίζονται και έρχονται με έναν από τους πιο τολμηρούς ισχυρισμούς κατά της εταιρείας μέχρι σήμερα: η Tesla είναι η επόμενη Enron
Η Σοφία, το διασημότερο ρομπότ στον πλανήτη, μιλά στο in για το μέλλον της ανθρωπότητας και τη… Σαντορίνη
Το ρομπότ Σοφία (σε άπταιστα Ελληνικά) κλήθηκε να απαντήσει σε σειρά ερωτήσεων του in και οι απαντήσεις της παρουσιάζουν πολύ μεγάλο ενδιαφέρον
Η εργασία στις Big Tech δεν είναι πλέον τόσο... λαμπερή
Παρά τα εξωπραγματικά κέρδη από κολοσσούς όπως η Alphabet και η Microsoft, οι απολύσεις συνεχίζουν να κλυδωνίζουν τον κλάδο της τεχνολογίας
Η ΑΙ θα εξαφανίσει τα τηλεφωνικά κέντρα της Ινδίας
Τα chatbots θα αναλάβουν σύντομα μεγάλο μέρος της anur;vpinhw εργασίας, προβλέπει ο επικεφαλής ινδικού ομίλου IT
Τέσσερις εταιρείες που αναδιαμορφώνουν το τοπίο της τεχνητής νοημοσύνης
Σύμφωνα με την Global X, 4 εταιρείες βοηθούν στην απεικόνιση του ευρύτερου φάσματος επενδυτικών ευκαιριών που είναι διαθέσιμες σε ολόκληρη την αλυσίδα αξίας της τεχνητής νοημοσύνης
Το… «βαρετό» τηλέφωνο είναι η συσκευή που επιλέγει η «αγχωμένη» Gen Z
Η κίνηση προς το offlining, ή τον ψηφιακό μινιμαλισμό, φαίνεται στη φθίνουσα χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης από τη Gen Z