
To ιταλικό υπουργείο οικονομικών, σε ανακοινωσή του υπογράμμισε ότι έγινε ένα ακόμη βήμα προόδου για την επίτευξη σταθερής συμπόρευσης, ανάμεσα στις δυο εταιρείες. Όπως γράφει η εφημερίδα la Repubblica, ουσιαστικά αυτό σημαίνει ότι είμαστε στην τελική ευθεία για την σταδιακή απόκτηση της Ιta, από τον γερμανικό αερομεταφορέα. Ο Ιταλός υπουργός Oικονομικών συνάντησε στη Ρώμη, τον διευθύνοντα σύμβουλο της Lufthansa, Kάρστεν Σπόχρ και τον πρόεδρο της Ita Airways, Αντονίνο Τουρίκι.
Συζητήθηκαν αναλυτικά η εμπορική στρατηγική, η απόκτηση νέων αεροσκαφών και οι βασικοί στόχοι για την ανάπτυξη της Ita Airways. Σε μια πρώτη φάση, η γερμανική εταιρία θα αποκτήσει το 40% της Ita και αναμένεται τώρα να υπάρξει συγκεκριμένη αναφορά και εκτίμηση για την τιμή αγοράς. Σύμφωνα με τις τελευταίες πληροφορίες, η τελική συμφωνία θα αφορά ποσό που θα κυμαίνεται από 250 μέχρι 300 εκατομμύρια ευρώ. Η γερμανική πλευρά ελπίζει να μπορέσουν να μπουν οι καθοριστικές υπογραφές, εντός των πρώτων τριών εβδομάδων του Απριλίου, όσο υπάρχει και αποκλειστικό δικαίωμα διαπραγμάτευσης.
Στο «στρατόπεδο» των αισιόδοξων η Lufthansa – Επέστρεψε στα κέρδη μετά την πανδημία

Μια win-win συμφωνία
Το υπουργείο Oικονομικών της Ρώμης πάντως θεωρεί ότι η συγκεκριμένη λύση θα είναι επωφελής και για τις δυο εταιρίες και κατά συνέπεια για τις δυο χώρες. Ο ιταλικός Tύπος υπογραμμίζει ότι η Ita, σύμφωνα με την σχέδιο βιομηχανικής ανάπτυξης, θα διαθέτει 100 αεροσκάφη, το 25% από τα οποία θα πραγματοποιεί πτήσεις εκτός Ευρώπης. Κύριο σημείο αναφοράς πρόκειται να παραμείνει το αεροδρόμιο της Ρώμης, Fiumicino Leonardo da Vinci, αλλά με αύξηση του ιδιαίτερου βάρους του αεροδρομίου Μαλπένσα του Μιλάνου, που είναι πιο κοντά στην κεντρική Ευρώπη.
Και στις τελευταίες επαφές τους, οι Γερμανοί μάνατζερ υπογράμμισαν ότι η Ιταλία είναι η τρίτη αεροπορική αγορά στην Γηραιά Ήπειρο και ότι έχουν την βούληση να ξεπεράσουν κάθε μικρό εμπόδιο προκειμένου να βγει «λευκός καπνός» από τις αίθουσες των τελευταίων διαπραγματεύσεων.
Θεόδωρος Ανδρεάδης Συγγελλάκης, Ρώμη
Πηγή: Deutsche Welle


Latest News

Ποιοι ευρωπαίοι εγκαταλείπουν τα μετρητά
Οι πολίτες της Ελβετίας που είχαν εμμονή με τα μετρητά γυρνούν τώρα την πλάτη στα φυσικά χρήματα

Φόρο στον τζίρο των μεγάλων παραγωγών τροφίμων απειλεί να βάλει το Παρίσι
Αν δε διαπραγματευθούν άμεσα με τα σούπερ μάρκετ τη μείωση των τιμών – Ο διάλογος έχει ήδη ξεκινήσει, απαντά η γαλλική Ένωση Βιομηχανιών Τροφίμων

Οι προβλέψεις βελτιώνονται για την βρετανική οικονομία, οι προκλήσεις παραμένουν
Τι επισημαίνει η Alpha Bank για την οικονομία της Βρετανίας στο εβδομαδιαίο δελτίο της

Το εθνικό χρέος «φεύγει» ... το εταιρικό έρχεται - Ο νέος «πονοκέφαλος» των ΗΠΑ
Συνολικά, αμερικανικές εταιρείες με υψηλή αξιολόγηση, εξέδωσαν ομόλογα ύψους 152 δισεκατομμυρίων τον Μάιο

Πώς η Wall Street θα λύσει το πρόβλημα χρέους των φτωχών χωρών
Το νομοσχέδιο υποστηρίζεται από ακτιβιστές για τη δικαιοσύνη του χρέους, ομάδες της κοινωνίας των πολιτών και τον Νομπελίστα οικονομολόγο, Joseph Stiglitz

Το «κύμα της μεγάλης φυγής» - Γιατί επαναπατρίζονται οι αμερικανικές επιχειρήσεις
Κίνα, Ουκρανία και Tik Tok ... αποτελούν ορισμένους από τους παράγοντες

Πιο ακριβά και πιο πράσινα τα ταξίδια με ιδιωτικά τζετ
Τι λέει ο διευθύνων σύμβουλος της Dassault Aviation

Ποια πόλη έχει τα ακριβότερα ακίνητα στην Ασία [πίνακας]
Η έκθεση πραγματοποιήθηκε σε 45 πόλεις και 9 χώρες στην ευρύτερη πόλη της Ασίας – Ειρηνικού

Σε επιφυλακή η Γερουσία στις ΗΠΑ για να ψηφίσει το ανώτατο όριο χρέους
Υπάρχουν αρκετοί γερουσιαστές και από τα δύο κόμματα που αντιτίθενται στη συμφωνία ή σε κάποια σημεία της

Πώς η χημική βιομηχανία απέκρυψε τους κινδύνους των «παντοτινών χημικών»
Οι παραγωγοί «είχαν στη διάθεσή τους μελέτες τουλάχιστον 21 χρόνια πριν αναφερθούν τα ευρήματα δημόσια»