Μια μέθοδο εμπνευσμένη από… τα παλιά, πριν την κυριαρχία της ψηφιακής τεχνολογίας, φαίνεται πως έχουν βρει μπυραρίες στις ΗΠΑ ώστε να προσελκύσουν πελάτες και να αυξήσουν τον τζίρο τους.

Cloud: Οι επιχειρήσεις κερδίζουν στο σύννεφο της τεχνολογίας

Σύμφωνα με το CNBC, ολοένα και περισσότερα καταστήματα διοργανώνουν βραδιές trivia, προσφέροντας στους θαμώνες την ευκαιρία να διασκεδάσουν διαγωνιζόμενοι πάνω σε ερωτήσεις γνώσεων.

Όπως δήλωσε στο αμερικανικό οικονομικό δίκτυο η Megan Fitzgerald, στέλεχος της ζυθοποιίας Talea στη Νέα Υόρκη, οι βραδιές trivia που διοργανώθηκαν σε συνεργασία με την NYC Trivia League έχουν αποφέρει σχεδόν διπλάσια έσοδα σε σχέση με άλλες βραδιές. Ο χώρος της ζυθοποιίας τον οποίον εποπτεύει η Fitzgerald προσελκύει σχεδόν 20 ομάδες γνώσεων, με αποτέλεσμα την αύξηση των πωλήσεων τροφίμων και ποτών.

Η βασική ιδέα

Δεν πρόκειται για την μοναδική περίπτωση. Σύμφωνα με το CNBC, σε όλες τις ΗΠΑ μπαρ και εστιατόρια προσθέτουν εκδηλώσεων γνώσεων στο πρόγραμμά τους για να αυξήσουν τα κέρδη τους. Δημιουργούνται μάλιστα και νέα παιχνίδια γνώσεων – και αυτό παρά τις ελλείψεις προσωπικού που παρατηρούνται στον κλάδο της εστίασης μετά την πανδημία.

Ενώ ορισμένα μπαρ δημιουργούν τις δικές τους ερωτήσεις γνώσεων, άλλα συνεργάζονται με εταιρείες ψυχαγωγίας, οι οποίες χρεώνουν μια κατ’ αποκοπήν αμοιβή για την παροχή ερωτήσεων, υποδομών αλλά και προσωπικού. Η βασική ιδέα είναι: Φέρνετε ομάδες που ανταγωνίζονται για βραβεία, με στόχο να ενισχύσετε την επιχείρηση ή να αυξήσετε την κατανάλωση μια βραδιά που υπό κανονικές συνθήκες θα είχε μικρότερη κίνηση. Παράλληλα, με αυτόν τον τρόπο δημιουργείται και μια νέα βάση τακτικών πελατών.

«Οι βραδιές trivia είναι επωφελείς για εμάς επειδή είναι κερδοφόρο να τις διοργανώνουμε κατά τη διάρκεια αυτών των περιόδων με λιγότερη κίνηση», δήλωσε στο CNBC ο Nick Marking του The Tap Yard στα περίχωρα του Milwaukee, καθώς τα έσοδα των πέντε καταστημάτων του έχουν αυξηθεί κατά περίπου 30% κατά τη διάρκεια των βραδιών trivia.

Σύμφωνα με μια έκθεση της Datassential που δημοσιεύτηκε πέρυσι, το 82% των Αμερικανών έχουν επισκεφθεί τουλάχιστον έναν χώρο που προσφέρει μορφές διασκέδασης όπως βραδιές trivia, και πάνω από το 50% αυτών των πελατών δήλωσαν ότι «ενδιαφέρονται πολύ» να έχουν ξανά μια τέτοια εμπειρία. Το 18% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα επισκεπτόταν πιο συχνά χώρους διασκέδασης, αν είχαν τακτικά βραδιές trivia.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επικαιρότητα