Πλήρως ανανεωμένη είναι η Cayenne τρίτης γενιάς που παρουσιάζει η Por-sche, με σημαντικές αλλαγές στο σύστημα μετάδοσης κίνησης, το σασί, το de-sign και τον εξοπλισμό, που βελτιώνουν ακόμη περισσότερο όχι μόνο τις επι-δόσεις εντός και εκτός δρόμου αλλά και την πολυτέλεια και άνεση κατά την κα-θημερινή χρήση.

Η Porsche έχει βελτιώσει το επιτυχημένο πολυτελές SUV της μέχρι την τελευταία λε-πτομέρεια. Η νέα Cayenne κάνει την εμφάνισή της με πλήρως ψηφιοποιημένο σχε-διασμό οθόνης και οργάνων ελέγχου, νέα τεχνολογία σασί και καινοτόμες λειτουργίες υψηλής τεχνολογίας. «Πρόκειται για μία από τις πιο εκτεταμένες αναβαθμίσεις προϊό-ντων στην ιστορία της Porsche,» αναφέρει ο Michael Schätzle, Αντιπρόεδρος Σειράς Προϊόντων Cayenne. Υψηλής ευκρίνειας προβολείς HD Matrix LED εγγυώνται φωτι-σμό ειδικά προσαρμοσμένο στις καθημερινές οδηγικές ανάγκες, ένα σύστημα δια-σφάλισης της ποιότητας του αέρα φιλτράρει τους ρύπους στο εσωτερικό του οχήμα-τος ενώ, για πρώτη φορά στην Cayenne, ο συνοδηγός έχει τη δική του οθόνη info-tainment – για να κάνει, για παράδειγμα, video streaming κατά τη διαδρομή. Με εντυ-πωσιακά αναβαθμισμένο design και μια σειρά πιο ισχυρών κινητήρων, η Cayenne επιβεβαιώνει τη φήμη της ως το πιο σπορ αυτοκίνητο στην κατηγορία της.

Ψηφιοποιημένες λειτουργίες με επίκεντρο τον οδηγό: Εμπειρία Οδήγησης Porsche

Η Porsche υιοθετεί στη νέα Cayenne μια πλήρως ανανεωμένη φιλοσοφία οθόνης και οργάνων ελέγχου. Η νέα Εμπειρία Οδήγησης Porsche, που πρωτοεμφανίστηκε με την Porsche Taycan, επικεντρώνεται στον άξονα του οδηγού και βελτιστοποιεί τον χειρι-σμό του οχήματος. Οι λειτουργίες που χρησιμοποιεί συχνά ο οδηγός βρίσκονται επά-νω ή δίπλα ακριβώς στο τιμόνι. Για παράδειγμα, ο μοχλός που βρίσκεται αριστερά πίσω από το τιμόνι διαθέτει πλέον πρόσθετες λειτουργίες χειρισμού των συστημάτων υποβοήθησης οδηγού. Το χειριστήριο του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων στη νέα Cayenne βρίσκεται πλέον πάνω στο ταμπλό. Έτσι, στη νέα κεντρική κονσόλα απε-λευθερώνεται χώρος για θέσεις αποθήκευσης και για μεγαλύτερη μονάδα ελέγχου του συστήματος κλιματισμού σε κομψό μαύρο σχεδιασμό. Μεγάλα, εύκολα προσβάσιμα χειριστήρια σε συνδυασμό με τους μηχανικούς διακόπτες του συστήματος κλιματι-σμού και τον απτικό επιλογέα έντασης εγγυώνται βέλτιστη δυνατότητα χειρισμού και βελτιωμένη αισθητική. Κεντρικό χαρακτηριστικό της νέα Εμπειρίας Οδήγησης Por-sche είναι η σωστή ισορροπία μεταξύ ψηφιακών και αναλογικών στοιχείων.

Επανασχεδιασμός του ταμπλό

Για πρώτη φορά, το επανασχεδιασμένο ταμπλό της Cayenne περιλαμβάνει έναν πλή-ρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,6″ καμπυλόγραμμου σχεδιασμού με αυτόνομο de-sign και επιλογές διαφοροποιημένης προβολής. Διατίθεται προαιρετικά μια βελτιστο-ποιημένη οθόνη προβολής στο παρμπρίζ.

Η στάνταρ κεντρική οθόνη 12,3″ του συ-στήματος διαχείρισης επικοινωνιών Porsche (PCM) ενσωματώνεται αρμονικά στο νέο ταμπλό προσφέροντας τη δυνατότητα πρόσβασης σε όλες τις σημαντικές λειτουργίες του οχήματος. Στη νέα Cayenne παρέχονται ενσωματωμένες εφαρμογές όπως το Spotify® και το Apple Music® για βελτιστοποιημένη συνδεσιμότητα. Μια οθόνη 10,9″ είναι για πρώτη φορά διαθέσιμη στη θέση του συνοδηγού. Με τον τρόπο αυτό ε-μπλουτίζεται η οδηγική εμπειρία του συνοδηγού μέσω της προβολής δεδομένων α-πόδοσης, της παροχής ξεχωριστής δυνατότητας πρόσβασης στα χειριστήρια του συ-στήματος infotainment και, ανάλογα με τη χώρα, της δυνατότητας video streaming κατά τη διάρκεια της διαδρομής. Μια ειδική μεμβράνη διασφαλίζει ότι ο οδηγός δεν μπορεί να βλέπει τη συγκεκριμένη οθόνη.

Υβριδικό μοντέλο με μεγαλύτερη ισχύ και αυτονομία ηλεκτρικής λειτουργίας έως και 90 χιλιόμετρα

Στην Ευρώπη, η νέα Cayenne κάνει το ντεμπούτο της με τρεις διαφορετικές παραλ-λαγές κινητήρα. Ένας πλήρως ανανεωμένος τετράλιτρος, διπλά υπερτροφοδοτούμε-νος κινητήρας V8 αποκλειστικά από την Porsche αντικαθιστά στη νέα Cayenne S τον παλαιότερο κινητήρα V6. Με μέγιστη ισχύ εξόδου 349 KW (474 ίπποι) και ροπή 600 Nm – κατά 25 kW (34 ίπποι) και 50 Nm βελτιωμένα χαρακτηριστικά σε σχέση με τον προκάτοχό του – τόσο το SUV όσο και το SUV Coupé επιταχύνουν στα 100 km/h μέσα σε 4,7 δευτερόλεπτα. Η μέγιστη ταχύτητα είναι 273 km/h. Η νέα Cayenne έρχεται να εντυπωσιάσει με βελτιωμένο τρίλιτρο κινητήρα turbo V6. Παράγει πλέον 260 kW (353 ίπποι) και 500 Nm, με επιδόσεις υψηλότερες κατά 10 kW (13 PS) και κατά 50 Nm σε σχέση με το παρελθόν.

Ο εξακύλινδρος κινητήρας αποτελεί επίσης τη βάση για το σύστημα μετάδοσης κίνη-σης της Cayenne E-Hybrid. Σε συνδυασμό με τον νέο ηλεκτρικό κινητήρα με βελτιω-μένη ισχύ από 30 kW σε 130 kW (176 ίπποι), η νέα σχεδιασμένη ισχύς εξόδου αγγίζει τα 346 kW (470 ίπποι). Χάρη στην υψηλής τάσης μπαταρία με χωρητικότητα από 17,9 kWh έως 25,9 kWh, ανάλογα με το επίπεδο εξοπλισμού, είναι πλέον εφικτή η αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως 90 χιλιόμετρα σύμφωνα με τις μετρήσεις WLTP. Έ-νας νέος φορτιστής 11 kW εγκατεστημένος στο όχημα μειώνει πλέον τον χρόνο φόρτισης, εφόσον χρησιμοποιείται κατάλληλη πηγή τροφοδοσίας, σε λιγότερο από δυόμιση ώρες παρά τη μεγαλύτερη χωρητικότητα της μπαταρίας. Κατά την πορεία, οι βελτιστοποιημένες λειτουργίες οδήγησης e-Hybrid αυξάνουν την απόδοση του οχήματος.

Eκτός Ευρωπαϊκής Ένωσης, ο κινητήρας της Turbo GT σχεδιασμένος για μέγιστες επιδόσεις εντός δρόμου παραμένει το κορυφαίο μοντέλο στη σειρά Cayenne στις πε-ρισσότερες αγορές της Porsche. Διατίθεται αποκλειστικά σε τύπο coupé και απολαμβάνει όλα τα βελτιστοποιημένα και καινοτόμα χαρακτηριστικά της συγκεκριμένης σει-ράς. Επιπλέον, η ισχύς εξόδου του τετράλιτρου, διπλά υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα V8 της Turbo GT έχει αυξηθεί κατά 14 kW (19 ίπποι) στα 485 kW (659 ίπποι). Η Cayenne Turbo GT επιταχύνει από 0 στα 100 km/h μέσα σε 3,3 δευτερόλεπτα, με μέγιστη ταχύτητα 305 km/h.

Διαθέσιμο με πρόσθετο στάνταρ εξοπλισμό σε τιμές που ξεκινούν από € 89.097

Ο στάνταρ εξοπλισμός της Cayenne έχει διευρυνθεί σημαντικά και περιλαμβάνει πλέ-ον τους προβολείς Matrix LED, το σύστημα ενεργής διαχείρισης ανάρτησης Porsche, τους τροχούς 20″, το σύστημα υποβοήθησης στάθμευσης μπροστά και πίσω που πε-ριλαμβάνει κάμερα οπισθοπορείας, καθώς και θήκη αποθήκευσης smartphone με λειτουργία επαγωγικής φόρτισης έως και 15 W. Στη Γερμανία, η Porsche προσφέρει σήμερα τη νέα Cayenne σε τιμές που ξεκινούν από € 89.097 (Coupé από € 93.143) όπου περιλαμβάνεται ΦΠΑ σε εξοπλισμό ειδικό ανά χώρα. Η υβριδική Cayenne ξεκι-νά στα € 103.344 (Coupé από € 106.352) και η Cayenne S ξεκινά στα € 107.542 (Coupé από € 112.778). Τα νέα μοντέλα είναι πλέον διαθέσιμα για παραγγελίες, με τις παραδόσεις στην Ευρώπη να ξεκινούν τον Ιούλιο 2023.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Επιχειρήσεις