Στον νέο κατάλογο του thetravel.com με τους δέκα πιο συναρπαστικούς προορισμούς του κόσμου που προσφέρονται για αναρρίχηση στους καλοκαιρινούς μήνες, φιγουράρει η Κάλυμνος.

Τουρισμός: Η γαλλική Vogue αποθεώνει τις ελληνικές παραλίες – Ποιες ξεχωρίζει

«Το πρώτο κανονικό καλοκαίρι μετά την πανδημία είναι προ των πυλών και η βελτίωση των καιρικών συνθηκών θα οδηγήσει πλήθος αναρριχητών σε προορισμούς που συνδυάζουν χαλάρωση, φυσικό κάλλος, πλούσια ιστορία, γαστρονομία και υψηλή ποιότητα αναρριχητικών πεδίων», αναφέρει το σχετικό αφιέρωμα. Η Κάλυμνος βρίσκεται στη δεύτερη θέση της προτεινόμενης λίστας με τους συντάκτες του δημοφιλούς ιστότοπου να αναφέρουν πως το «κρυμμένο πετράδι» του Αιγαίου έχει κατορθώσει να διατηρήσει το αυθεντικό του χρωμα χωρίς να έχει επηρεαστεί από τον μαζικό τουρισμό, ενώ ταυτόχρονα αποτελεί το κοινό μυστικό χιλιάδων αναρριχητών από όλο τον κόσμο που θα καταφύγουν στο νησί εξερευνώντας αναρριχητικές διαδρομές διαφορετικών δυσκολιών.

Τις υπόλοιπες θέσεις του καταλόγου καταλαμβάνουν η Σαρδηνία, το Εθνικό Πάρκο Γιοσέμιτι, η Κυανή Ακτή, το όρος Αράπιλες στην Αυστραλία, το Λάντερ Γουαϊόμινγκ των ΗΠΑ, το Σκουάμις στον Καναδά, το Νορβηγικό Φλάτανγκερ, τα Rock Lands στη Ν. Αφρική και οι Δολομίτες.

«Η επιλογή μας να διαμορφώσουμε αναρριχητικά πεδία στην Κάλυμνο έδωσε ώθηση και νέα ταυτότητα στον προορισμό. Ο αναρριχητικός τουρισμός συμβάλλει σημαντικά στη διεύρυνση της τουριστικής σεζόν. Φέτος ειδικά, οι ροές των αναρριχητών έχουν ξεκινήσει από αρχές Μαρτίου, ενώ αναμένονται να συνεχιστούν με αμείωτο ρυθμό και όλο τον Οκτώβριο», τόνισε ο Δήμαρχος Καλυμνίων Δημήτρης Διακομιχάλης.

Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott