Για την πορεία κατασκευής του αυτοκινητόδρομου «Πάτρα – Πύργος» ενημέρωσε τον πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις υποδομές, Γιώργος Καραγιάννης στο πλαίσιο επίσκεψης στο εργοτάξιο που βρίσκεται στην περιοχή Χανάκια του τμήματος Αμαλιάδα – Πύργος.
Στο τμήμα που επισκέφθηκε ο Πρωθυπουργός, κατασκευάζονται οι 2 ανισόπεδοι κόμβοι των πόλεων Αμαλιάδας και Πύργου καθώς και 6 γέφυρες.
Οδική ασφάλεια και νέες θέσεις εργασίας φέρνει ο αυτοκινητόδρομος «Πάτρα – Πύργος»
Το έργο του αυτοκινητοδρόμου «Πάτρα – Πύργος» μήκους 74,5 χλμ. ξεκίνησε στις 18 Μαρτίου 2022. Η συνολική προθεσμία για την ολοκλήρωσή του είναι 40 μήνες από την έναρξη της κατασκευής, ενώ για το τμήμα Κάτω Αχαγιά – Πύργος μήκους 56 χλμ., προβλέπεται προθεσμία ολοκλήρωσης 36 μηνών από την έναρξη της κατασκευής. Στον αυτοκινητόδρομο θα εγκατασταθεί σύστημα αναλογικής χρέωσης διοδίων για τους χρήστες.
Σημειώνεται ότι, για την υλοποίηση του έργου το ελληνικό Δημόσιο θα επιβαρυνθεί 80 εκατομμύρια ευρώ λιγότερα, έναντι των 296 εκατομμυρίων ευρώ που ήταν το κόστος των 8 εργολαβιών, όπως είχε κατατμηθεί το έργο με την προηγούμενη κυβέρνηση.
Με την ολοκλήρωση του έργου, θα επιτευχθεί σημαντική μείωση του χρόνου διασύνδεσης των δύο μεγαλύτερων πόλεων της Δυτικής Ελλάδας, με ταυτόχρονη τη σημαντική μείωση του αριθμού των τροχαίων ατυχημάτων.
Εξάλλου, ο υφυπουργός Υποδομών είδε από κοντά και τις παρεμβάσεις για την οδική ασφάλεια που γίνονται στον υφιστάμενο δρόμο. Πρόκειται για έργο ύψους 30 εκατομμυρίων ευρώ που ολοκληρώνεται τον Ιούνιο.
Από τα στοιχεία που διαθέτει το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, το πρώτο τετράμηνο του έτους, με ολοκληρωμένες τις βασικές παρεμβάσεις και με ταυτόχρονη κυκλοφορία, δεν έχει καταγραφεί θανατηφόρο τροχαίο. Την πενταετία 2016-2020 είχαμε περισσότερους από 10 θανάτους κατ έτος.
Όπως δήλωσε ο κ. Καραγιάννης: «Από τις πρώτες ημέρες που αναλάβαμε την πολιτική διακυβέρνηση του τόπου δεσμευτήκαμε ότι το έργο του νέου αυτοκινητοδρόμου Πάτρα – Πύργος θα γίνει πραγματικότητα. Τότε πολλοί μας αμφισβήτησαν, σήμερα, όμως, όλοι βλέπουν ότι οι δεσμεύσεις μας γίνονται πράξη. Οι εργασίες “τρέχουν” όπως είχαμε την ευκαιρία να διαπιστώσουμε και με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, το ενδιαφέρον του οποίου είναι πολύ μεγάλο. Άλλωστε, χάρη στις δικές του προσωπικές παρεμβάσεις ο σημαντικός αυτός αυτοκινητόδρομος μπήκε στη σφαίρα της υλοποίησης. Στο σημείο που βρισκόμαστε σήμερα, στην περιοχή Χανάκια του τμήματος Αμαλιάδα – Πύργος, μέχρι το τέλος του έτους θα έχουμε φτάσει στο 40% του έργου και αντίστοιχα στο 30% για το σύνολο του έργου, ώστε στα τέλη του 2024 να παραδώσουμε τα πρώτα 56χλμ. Το έργο ξεκίνησε τον Μάρτιο του 2022 και στις αρχές του 2025 θα παραδοθεί, στο σύνολό του στους πολίτες, ακριβώς όπως είχαμε δεσμευτεί. Όταν ολοκληρωθεί ο νέος αυτοκινητόδρομος θα πετύχουμε σημαντική μείωση του χρόνου διασύνδεσης των δύο μεγαλύτερων πόλεων της Δυτικής Ελλάδας, με ταυτόχρονη τη σημαντική μείωση του αριθμού των τροχαίων ατυχημάτων».
Latest News
Στο ΕΣΠΑ η ενεργειακή αναβάθμιση του Ζαππείου Μεγάρου
Το έργο, συνολικής δημόσιας δαπάνης 8,1 εκατ. ευρώ, αφορά στην ενεργειακή αναβάθμιση και απόδοση του εμβληματικού κτιρίου, από την κατηγορία Ε΄ στην κατηγορία Β΄
Κατασκευαστικές: Το κενό των 30 δισ. ευρώ, oι «άφαντοι» εργαζόμενοι και το Ταμείο Ανάκαμψης
Ο κλάδος καλείται να πλησιάσει τις επιδόσεις του 2006 μέσα σε ένα αβέβαιο περιβάλλον που κρύβει όμως ευκαιρίες
Πόρους 52 δισ. κινητοποιούν οι κατασκευές την 3ετία 2024-2026 - Μελέτη του ΙΟΒΕ
Μελέτη υποστηρίζει ότι οι επενδύσεις στις υποδομές θα ενισχύσουν σημαντικά το μερίδιό τους στο ΑΕΠ την περίοδο 2024 - 2026
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Τα οφέλη σε όμιλο και μετόχους από τον ΒΟΑΚ
Προσωρινός ανάδοχος η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ σύμφωνα με απάντηση στην ΕΚ
5 βραβεία για τη Νέα Οδό και την Κεντρική Οδό στα Green Brand Awards
Ποια είναι τα επιτεύγματα για τα οποία βραβεύτηκαν
Aπομακρυσμένους ψηφιακούς πύργους ελέγχου σε 12 περιφερειακά αεροδρόμια προαναγγέλει η Αλεξοπούλου
Η υφυπουργός μεταφορών αναφέρθηκε και στον διορισμό 35 Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας, βάσει παλαιότερου διαγωνισμού ΑΣΕΠ
Και επίσημα η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ προσωρινός ανάδοχος στον ΒΟΑΚ
Εγκρίθηκε η ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ ως προσωρινός ανάδοχος του έργου με απόφαση του υπουργού Υποδομών και Μεταφορών
Το καλοκαίρι οι ανάδοχοι στα εργοτάξια της Θεσσαλίας
Ο υφυπουργός Υποδομών επισκέφθηκε τις πληγείσες περιοχές
Πώς θα μεταμορφωθούν τα κτίρια των δημόσιων υπηρεσιών σε όλη τη χώρα
Το σύνολο των έργων που υλοποιούνται από τις Κτιριακές Υποδομές μαζί με αυτά που προγραμματίζονται για την περίοδο 2024 – 2027, ξεπερνά το 1 δισ. ευρώ
ΤΕΡΝΑ - RENCO κατασκευάζουν το πρώτο Data Center της Microsoft
Η σύμβαση είναι αξίας 100 εκατ. ευρώ