Μέχρι χθες, πολλοί ιδιοκτήτες κατοικίδιων προβληματίζονταν για ένα ταξίδι με το αεροπλάνο με το σκύλο ή τη γάτα τους, επειδή δεν ήθελαν να βάλουν τα κατοικίδια τους στο χώρο των αποσκευών.
Στην Κ9 Jets, με έδρα το Μπέρμιγχαμ της Μ. Βρετανίας, τα σκαλοπάτια είναι πιο χαμηλά, τα καθίσματα πιο πλατιά και δίπλα στα ποτήρια σαμπάνια της πρώτης θέσης ένα μπολάκι με λιχουδιές περιμένει τους τετράποδους φίλους σας.
Επιλέγοντας τη συγκεκριμένη αεροπορική εταιρεία τα ζωάκια σας έχουν την ευκαιρία να ταξιδέψουν στο πλευρό σας χωρίς άγχος εκείνα και καμιά στεναχώρια εσείς
Η ιδέα για τη δημιουργία της αεροπορικής εταιρείας προέκυψε από την επιθυμία όσων έχουν κατοικίδια να μπορούν να ταξιδέψουν χωρίς περιπλοκές μαζί τους, γράφουν οι New York Times.
Τα μεγάλα προβλήματα
Συνήθως όσοι μεταξύ αυτών επιθυμούν να μεταφέρουν τους τετράποδους φίλους τους με κοινές εμπορικές πτήσεις πρέπει να αντιμετωπίσουν μια σειρά –ενίοτε δύσκολων- κανονισμών, οι οποίοι διαφέρουν ανάλογα με την αεροπορική εταιρεία.
Για παράδειγμα τα ζώα υπηρεσίας, τα οποία δεν θεωρούνται κατοικίδια, επιτρέπεται να βρίσκονται στην καμπίνα χωρίς περιορισμό, όμως τα κατοικίδια υπόκεινται σε περιορισμούς μεγέθους, που απαιτούν τα μεγαλύτερα εξ αυτών να ταξιδεύουν ως φορτίο.
Pet owners trying to take their pets on flights often face putting their furry friends in the cargo hold. Now, some who can afford it are looking to private jets instead. https://t.co/mCWqqSuzkP
— The New York Times (@nytimes) May 6, 2023
Αξιοσημείωτο είναι ότι ορισμένες αεροπορικές εταιρείες αρνούνται να μεταφέρουν συγκεκριμένες ράτσες. Σε γενικότερο πλαίσιο, τα ζώα που μπορούν να πετάξουν μέσα στην καμπίνα πρέπει να βρίσκονται σε μεταφορικά κλουβάκια, τα οποία πρέπει να χωρούν κάτω από το κάθισμα μπροστά από τον επιβάτη, και μπορεί να αντιμετωπίσουν αυθαίρετες κρίσεις σχετικά με το μέγεθος του κλουβιού.
Πολλοί ιδιοκτήτες μεγαλόσωμων σκύλων φοβούνται τι θα μπορούσε να συμβεί στα κατοικίδια που μεταφέρονται ως φορτίο, όπου πρέπει να αντιμετωπίσουν διακυμάνσεις της θερμοκρασίας, κακό αερισμό και ακατάλληλο χειρισμό.
Πολλές είναι άλλωστε οι πληροφορίες για ζώα που παρουσίασαν δυσκολία στην αναπνοή τους σε όλη τη διάρκεια ενός αεροπορικού ταξιδιού με τέτοιο τρόπο, επιβεβαιώνει η κτηνιατρική ένωση American College of Veterinary Surgeons.
Η λύση στους αιθέρες
Η K9 Jets ελπίζοντας να κεφαλαιοποιήσει αυτό το συναίσθημα, ξεκίνησε να προσφέρει πτήσεις μεταξύ Νέας Υόρκης και Παρισιού, Λισαβώνας και Λονδίνου. Από τις 17 καταχωρισμένες πτήσεις μεταξύ Μαΐου και τέλους Σεπτεμβρίου, οι οκτώ έχουν ήδη εξαντληθεί.
Το φθινόπωρο η εταιρεία σχεδιάζει να επεκτείνει τις υπηρεσίες της σε επιπλέον πόλεις, συμπεριλαμβανομένου του Ντουμπάι. Τα εισιτήρια απλής μετάβασης μεταξύ Νέας Υόρκης και Ευρώπης κυμαίνονται γύρω στα 9.000 δολάρια ανά θέση. Οι ιδιοκτήτες κατοικίδιων ζώων μπορούν να αγοράσουν μια θέση για το κατοικίδιό τους, διαφορετικά μπορούν να το έχουν στο πάτωμα χωρίς χρέωση.
«Υπάρχουν εκατοντάδες άνθρωποι που περιμένουν για μια πτήση», δήλωσε ο Ανταμ Γκόλντερ, ιδρυτής της εταιρείας. «Νομίζω ότι οι άνθρωποι δεν θέλουν καθόλου να βάλουν τους τετράποδους φίλους τους σε ένα κλουβί και να τους αποχαιρετήσουν για τόσες ώρες».
Να σημειωθεί ότι η K9 Jets δεν έχει στην πραγματικότητα κανένα δικό της αεροπλάνο. Οι πτήσεις της πραγματοποιούνται από αδειοδοτημένους αερομεταφορείς των ΗΠΑ, συμπεριλαμβανομένης της Pegasus Elite Aviation. Η K9 Jets χρησιμοποιεί τα μικρά αεροπλάνα Gulfstream G4 που μπορούν να φιλοξενήσουν το πολύ έως 10 επιβάτες.
«Δεν καταλαβαίνω γιατί οι αεροπορικές εταιρείες δεν αναγνωρίζουν την επιχειρηματική ευκαιρία», λέει ο Ράστι Ράφερ, 62 ετών, σύμβουλος start-up και επενδυτής που ζει στο Σαν Φρανσίσκο και για χρόνια μετέφερε τον σκύλο του με αεροπορική εταιρεία αποκλειστικά για κατοικίδια, η οποία όμως έκλεισε πριν από μερικά χρόνια. «Δεν καταλαβαίνουν ότι θα κάναμε τα πάντα για τα κατοικίδια μας, όπως κάνουμε τα πάντα για τα παιδιά μας», καταλήγει ο ίδιος.
Πηγή: in.gr
Latest News
Δεινόσαυροι σε συλλογές δισεκατομμυριούχων - Η μάχη στις δημοπρασίες
Οι δεινόσαυροι υφαρπάζονται από δισεκατομμυριούχους καθώς οι επιστήμονες δεν έχουν τέτοιους πόρους
Ιράν: Νέα πτώση για το ριαλ έναντι του δολαρίου
Συνεχίζεται η καταβαράθρωση του νομίσματος του Ιράν έναντι του δολαρίου. Το ριάλ έπεσε στα 756.000 ανά δολάριο
Μπροστά στην απαγόρευση του TikTok - Πώς προετοιμάζονται οι αγορές μόδας και ομορφιάς
Το timing της απαγόρευσης έρχεται αν και κατά τη φετινή εορταστική σεζόν, οι πωλήσεις του TikTok Shop έχουν αυξηθεί κατακόρυφα
Σκληρό πόκερ Μελόνι και Stellantis για αύξηση παραγωγής της Fiat στην Ιταλία
Η επαναπροσέγγιση μεταξύ των δύο πλευρών δημιουργεί νέες ελπίδες για την αυτοκινητοβιομηχανία Fiat και τους εργαζόμενους
«Πράσινο φως» για το deal των 16,5 δισ. δολ. στα φάρμακα αδυνατίσματος ανάμεσα σε Novo Holdings και Catalent
Η «προίκα» της συμφωνίας της Novo Holding με την Catalent είναι τρία εργοστάσια σε Ιταλία, Βέλγιο και Ηνωμένες Πολιτείες
Αμερικανικό δικαστήριο απορρίπτει αίτημα της TikTok - Η «κλεψύδρα» τελειώνει στις 19/1
Σύμφωνα με το νόμο το TikTok θα απαγορευτεί εκτός αν η κινεζική ByteDance το εκποιήσει μέχρι τις 19 Ιανουαρίου
Παγκόσμια Τράπεζα και ΔΝΤ εγκαταλείπουν τα φτωχά κράτη - Ακόμα και οι διασώσεις γίνονται... ακριβές
Η Παγκόσμια Τράπεζα έχει μείνει πίσω πλέον από την Κίνα που εμφανίζεται ως ο πιο γενναιόδωρος δανειστής στον αναπτυσσόμενο κόσμο
Τέλος οι προσλήψεις στην Klarna, τον λόγο έχει η... τεχνητή νοημοσύνη
O CEO της Klarna θεωρεί ότι η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να κάνει όλες τις δουλειές που κάνουν οι άνθρωποι στην εταιρεία
Baykar: Συμφωνίες εξαγωγής UAV με 34 χώρες για την τουρκική βιομηχανία
Το 2023, το 90% των εσόδων της Baykar προήλθε από τις ξένες αγορές - Οι εξαγωγές της εταιρείας έφρασαν τα 1,8 δισ. δολάρια
«Μαχαιριά« της Moody’s στον φιλόδοξο Μπαϊρού - Τι εκτιμά η DW
Η μείωση του δημόσιου χρέους αποτελεί «στόχο ζωής» για τον Μπαϊρού, αλλά και ο Moody's μάλλον δεν πιστεύει ότι θα την επιτύχει άμεσα