Για παραπληροφόρηση που υποκίνησε μποϊκοτάζ στην μπύρα Bud Light, τον κωδικό της Anheuser-Busch InBev (AB InBev) με έδρα το Λέουβεν του Βελγίου με τις μεγαλύτερες πωλήσεις στον κόσμο, κατηγόρησε μερίδα μέσων κοινωνικής δικτύωσης ο CEO της εταιρείας.

AB InBev: Ο Έλληνας πίσω από το τιμόνι της μεγαλύτερης ζυθοποιίας στον κόσμο

Ο θόρυβος προκλήθηκε, όπως υποστηρίζει το αφεντικό της βελγικής ζυθοποιίας, μετά την προώθηση της συγκεκριμένης μπύρας από διεμφυλική influencer.

Η Bud Light έχει γίνει στόχος σφοδρών αντιδράσεων από τη στιγμή που η Ντίλαν Μαλβέινι, γνωστή για τις λεπτομέρειες της μετάβασης του φύλου της σε καθημερινά βίντεο στην πλατφόρμα κοινωνικών μέσων TikTok, δημοσίευσε ένα βίντεο τον περασμένο μήνα στο Instagram, όπου έχει 1,8 εκατομμύρια ακολούθους, με ένα κουτί μπύρας που σχεδιάστηκε από την εταιρεία και ήταν διακοσμημένο με μια φωτογραφία της.

Το μποϊκοτάζ των συντηρητικών μείωσε κατακόρυφα τις πωλήσεις κατά 25% οδήγησε τους όγκους πωλήσεων της μπύρας να μειωθούν κατά ένα τέταρτο, ενώ δύο στελέχη της Bud Light αναγκάστηκαν να πάρουν άδεια, προφανώς για να αποφύγουν να αντιμετωπίσουν τις αντιδράσεις.

«Δεν ήταν καμπάνια»

Μιλώντας στους FT, ο CEO της εταιρείας, Μισέλ Δουκέρης είπε: «οι άνθρωποι συχνά μιλούν για αυτό το θέμα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, προκαλώντας θόρυβο. Υπάρχει ένα γεγονός και ο καθένας εκφράζει μια γνώμη πίσω από αυτό. Και τότε οι απόψεις αρχίζουν να αναπαράγονται γρήγορα. Από την στιγμή που 10 ή 20 άτομα ανήρτησαν ένα σχόλιο εκεί έξω, η πραγματικότητα δεν είναι πλέον αυτό καθαυτό το γεγονός, αλλά περισσότερο τα όσα έχουν ειπωθεί στα σχόλια».

Ο Δουκέρης σχολίασε ότι πρόκειται για «παραπληροφόρηση και σύγχυση» κάποιων που νόμισαν πως το μήνυμα της Μαλβέινι ήταν ότι το κουτάκι της μπύρας θα κυκλοφορούσε στο εξής σαν αυτό που κρατούσε η ίδια στο Instagram. «Ποτέ δεν είχαμε σκοπό να το κάνουμε για γενική παραγωγή και πώληση για το κοινό», διευκρίνισε ο CEO.

Άλλοι, είπε, νόμιζαν ότι ήταν μια καμπάνια Bud Light ενώ «δεν ήταν: ήταν μια ανάρτηση. Δεν ήταν διαφήμιση».

Πρόσθεσε ότι υπήρξαν ακόμη και βίντεο σε διαφημιστικές πινακίδες της Bud Light που είχαν τοποθετηθεί «ηλεκτρονικά» και «10 εκατομμύρια άνθρωποι [το παρακολουθούσαν] και σχολίαζαν… Αυτό δεν είχε καμία σχέση με τη Bud Light, ήταν ξεκάθαρα και μόνο ή δημιουργία μέσων κοινωνικής δικτύωσης».

Βουτιά στις πωλήσεις

Ο θόρυβος που προκλήθηκε και οι επακόλουθες αντιδράσεις πλήττουν τις πωλήσεις, οι οποίες ήδη αντιμετώπιζαν μακροχρόνια πτώση. Ο όγκος πωλήσεων της Bud Light κατά τη διάρκεια της εβδομάδας έως τις 22 Απριλίου, μειώθηκαν κατά 26% σε σχέση με ένα χρόνο πριν, σύμφωνα με ανάλυση της Bump Williams Consulting με βάση τα δεδομένα Nielsen IQ.

Κατά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων ο Ντουκέρις είπε ότι η μείωση των πωλήσεων στις ΗΠΑ τις πρώτες τρεις εβδομάδες του Απριλίου αντιπροσώπευε το 1% του παγκόσμιου όγκου παραγωγής της ζυθοποιίας.

Τα κέρδη του πρώτου τριμήνου της AB InBev αυξήθηκαν σχεδόν 14% σε ετήσια βάση, ξεπερνώντας τις προσδοκίες των αναλυτών, εν μέσω διαρκούς ζήτησης ακόμη και μετά τις αυξήσεις των τιμών. Ο όμιλος ανέφερε «έναν υγιή συνδυασμό όγκου και τιμής», καθώς διατήρησε τις μεσοπρόθεσμες προοπτικές αύξησης των κερδών του από 4 έως 8%.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή