Αυξημένα έσοδα και υψηλή κερδοφορία κατέγραψε η εισηγμένη στο Nasdaq ναυτιλιακή εταιρεία Imperial Petroleum του ομίλου Βαφειά.
Η εταιρεία που διαχειρίζεται στόλο πλοίων μεταφοράς πετρελαιοειδών, αργού πετρελαίου και ξηρού χύδην φορτίου, ανακοίνωσε τα οικονομικά και λειτουργικά της αποτελέσματα για το πρώτο τρίμηνο του έτους που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023.
Νέα εταιρεία στο αμερικάνικο χρηματιστήριο από τον Χάρη Βαφειά
- Επιχειρησιακή αξιοποίηση του στόλου 85% το α’ τρίμηνο του 23′ με 6 ημέρες τεχνικού off hire και 495 (54%) των ημερών του στόλου σε spot δραστηριότητα.
- Παράδοση δύο πλοίων μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου Handysize, του «Glorieuse» και του «Eco Wildfire», προς το τέλος Μαρτίου 2023 – επεκτείνοντας τον στόλο σε 12 πλοία.
- Έσοδα 65,4 εκατ. δολάρια το Α’ τρίμηνο του 23′ – αύξηση κατά 60,3 εκατ. δολάρια ή 1.182% από το Α’ τρίμηνο του 22′.
- Καθαρά κέρδη ρεκόρ ύψους $35,7 εκατ. το 1ο τρίμηνο 23′, αυξημένα κατά $35,5 εκατ. σε σχέση με το 1ο τρίμηνο 22′ ή κατά 17.750%.
- EBITDA ύψους $39,9 εκατ. το α’ τρίμηνο του 23′ αυξημένο κατά $37,3 εκατ. ή 1.435% σε σχέση με το α’ τρίμηνο του 22′.
- Μετρητά και ταμειακά ισοδύναμα, συμπεριλαμβανομένων των προθεσμιακών καταθέσεων, ύψους $114,1 εκατ. στις 31 Μαρτίου 2023, εκ των οποίων περίπου $45,5 εκατ. χρησιμοποιήθηκαν εντός του Απριλίου 2023 για την αποπληρωμή όλων των εκκρεμών δανείων.
- Προτεινόμενη απόσχιση δύο πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου στο πλαίσιο μιας νέας spin off εταιρείας με την επωνυμία C3is Inc.
- Προσδοκία να ανακτήσει τη συμμόρφωση με την απαίτηση ελάχιστης τιμής προσφοράς του Nasdaq, μετά από μια αντίστροφη διάσπαση μετοχών 1:15, η οποία τέθηκε σε ισχύ στις 28 Απριλίου 2023.
Τα αποτελέσματα του α’ τριμήνου
- Τα έσοδα για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2023 ανήλθαν σε 65,4 εκατομμύρια δολάρια, σημειώνοντας αύξηση 60,3 εκατομμύρια, ή 1,182%, σε σύγκριση με έσοδα 5,1 εκατομμυρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022, κυρίως λόγω της αύξησης του στόλου κατά οκτώ πλοία και τους ισχυρούς ναύλους της αγοράς, ιδίως στον τομέα των δεξαμενόπλοιων.
- Τα έξοδα ταξιδιού και τα λειτουργικά έξοδα των πλοίων για το τρίμηνο ήταν 16,9 εκατομμύρια δολάρια και 6,9 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, σε σύγκριση με 0,5 εκατομμύρια δολάρια και 1,8 εκατομμύρια δολάρια, αντίστοιχα, για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022.
- Η Εταιρεία ανέφερε καθαρά έσοδα 35,7 εκατομμυρίων δολαρίων, σε σύγκριση με καθαρά έσοδα 0,2 εκατομμυρίων δολαρίων για το τρίμηνο που έληξε στις 31 Μαρτίου 2022.
«Εσοδα και κερδοφορία ρεκόρ»
Σύμφωνα με τον διευθύνοντα σύμβουλο της Imperial Petroleum, Χάρη Βαφειά, «οι επιδόσεις μας κατά το πρώτο τρίμηνο του 2023 είχαν ως αποτέλεσμα έσοδα και κερδοφορία ρεκόρ. Είμαστε ικανοποιημένοι που οι στρατηγικές μας αποδίδουν. Εμπορικά, εκμεταλλευτήκαμε την ισχυρή αγορά δεξαμενόπλοιων και αξιοποιήσαμε αποτελεσματικά έναν μέσο στόλο 10 πλοίων για να παράγουμε σε ένα μόνο τρίμηνο καθαρά έσοδα ύψους 36 εκατομμυρίων δολαρίων που σηματοδοτούν αύξηση 17,750% σε σύγκριση με τα καθαρά έσοδα του πρώτου τριμήνου του 2022 και EBITDA σχεδόν 40 εκατομμυρίων δολαρίων που είναι 1,435% υψηλότερα από την ίδια περίοδο του προηγούμενου έτους. Σε στρατηγικό επίπεδο, προτείναμε την απόσχιση 2 από τα ξηρά πλοία μας σε μια ξεχωριστή εταιρεία με την ονομασία C3is Inc. Όσον αφορά την οικονομική στρατηγική, αποπληρώσαμε όλο το χρέος μας και σταματήσαμε την έκδοση νέων μετοχών. Αναμφίβολα είμαστε σε καλή θέση για να επωφεληθούμε από τις καλές συνθήκες της αγοράς που φαίνεται ότι θα διαρκέσουν».
Latest News
Γκίκας: «Ο προϋπολογισμός του 2025 βελτιώνει την ανταγωνιστικότητα της ναυτιλίας»
Ειδικότερα, στο Υπουργείο Ναυτιλίας & Νησιωτικής Πολιτικής, οι πιστώσεις του τακτικού προϋπολογισμού είναι αυξημένες σε σχέση με το 2024
Υψηλή κερδοφορία για 8 στις 10 πιο μεγάλες ναυτιλιακές εταιρείες
Στο διάστημα Ιανουαρίου - Σεπτεμβρίου 2024 τα καθαρά κέρδη για τις κορυφαίες εταιρείες έφτασαν κοντά στα 20 δισ. δολάρια
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα