Στη δημιουργία spin-off εταιρείας όπου θα ενταχθούν δύο από τα bulk carriers του στόλου της ανακοίνωσε η εισηγμένη στην αμερικανική χρηματιστηριακή αγορά Imperial Petroleum Inc. συμφερόντων του Χάρη Βαφειά. Πιο συγκεκριμένα, η C3is Inc., η οποία συστάθηκε πρόσφατα, θα λειτουργεί ως εταιρεία χαρτοφυλακίου για τα δύο πλοία, έχοντας αιτηθεί την είσοδο των κοινών μετοχών της στο Nasdaq. Η συναλλαγή αναμένεται να ολοκληρωθεί το β’ τρίμηνο του 2023.
Το διοικητικό συμβούλιο της Imperial Petroleum πιστεύει ότι η δημιουργία μιας ναυτιλιακής εταιρείας χύδην ξηρού φορτίου «pure play» θα προσφέρει σημαντικά οφέλη τόσο στις εταιρείες όσο και στους μετόχους τους. Η συναλλαγή θα επιτρέψει στην C3is Inc. να επικεντρωθεί αρχικά στον τομέα του ξηρού φορτίου, ενώ η Imperial Petroleum Inc. θα επικεντρωθεί σταδιακά στον τομέα των δεξαμενόπλοιων. Κάθε εταιρεία θα προσελκύει ανεξάρτητα νέους επενδυτές και θα παρέχει στους μετόχους την ευελιξία να προσαρμόζουν τις συμμετοχές τους ανάλογα με τους τομείς στους οποίους θέλουν να επενδύσουν.
Σε πορεία αποκλιμάκωσης οι ναύλοι στην παγκόσμια αγορά
Ο Χάρης Βαφειάς θα έχει συνολικά τρεις εισηγμένες ναυτιλιακές στο αμερικάνικο χρηματιστήριο και συγκεκριμένα την StealthGas με στόλο από πλοία μεταφοράς υγραερίου (LPG) την Imperial Petroleum με δεξαμενόπλοια και την C3is Inc με bulkers.
Στο μεταξύ ο ναυτιλιακός όμιλος της Οικογένειας Βαφειά με συμπεριλαμβανομένων των δημόσιων και ιδιωτικών εταιρειών προσεγγίζει τα 100 πλοία, μετά και τις τελευταίες αγορές. Ειδικότερα τις αγορές άλλων πέντε πλοίων προχώρησε του τελευταίους δυο μήνες ο ναυτιλιακός όμιλος του Νίκου Βαφειά μέσω της Brave Maritime Corp ανεβάζοντας τον στόλο της εταιρείας στα 28 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου. Πιο συγκεκριμένα ο όμιλος αγόρασε, τέσσερα ακόμα φορτηγά capes, ανεβάζοντας τον στόλο του ομίλου σε φορτηγά capes στα 10 συνολικά. Επιπροσθέτως, αγόρασε και ένα supramax φορτηγό πλοίο, χτισμένο το 2011 στην Μitsui της Ιαπωνίας. Πρόκειται για το 29ο συνολικά πλοίο που απέκτησε τους τελευταίους 12 μήνες ο όμιλος Βαφειά επενδύοντας συνολικά πάνω από 900 εκατ. δολ. Μετά τις νέες αγορές ο στόλος του Ομίλου αποτελείται από 95 πλοία (40 gas carriers, 30 δεξαμενόπλοια και 25 φορτηγά πλοία), αξίας, βάσει του Vessels Value, άνω τον 2,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων.
Latest News
Παράταση στον διαγωνισμό για την παραχώρηση του Λιμένα Λαυρίου
Σκοπός του Ταμείου είναι η τουριστική κυρίως αξιοποίηση του εξυπηρετώντας κρουαζιερόπλοια αλλά και για τη μεταφορά φορτίων εμπορευμάτων
Η Navtex στο Λακωνικό Κόλπο και ο «σκιώδης στόλος» του Πούτιν
Πώς η ανακοίνωση ασκήσεων του Πολεμικού Ναυτικού δυσκολεύει το «ξέπλυμα» ρωσικού πετρελαίου
Θηριώδεις επενδύσεις στα ευρωπαϊκά λιμάνια
Η πράσινη μετάβαση θα στοιχίσει πάνω από 80 δισ. ευρώ για να ανταποκρίνεται στις νέες ανάγκες του διεθνούς εμπορίου και των πλοίων
Πρώτοι σε παραγγελίες τάνκερ οι έλληνες εφοπλιστές
Με 28 παραγγελίες είναι πρωταγωνιστές - Η αύξηση της ζήτησης για νέα δεξαμενόπλοια έρχεται καθώς οι πλοιοκτήτες επιδιώκουν να ανανεώσουν τους γερασμένους στόλους
Έξι θαλάσσιες «αρτηρίες ζωής» για το παγκόσμιο εμπόριο
Απο τα σημαντικότερα θαλάσσια στενά, αυτά του Ντόβερ στην Ευρώπη και της ΤαΪβάν στη ΝΑ Ασία, είναι τα πιο πολυσύχναστα
Πώς θα μεταφέρουν τα ακτοπλοϊκά πλοία τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα
Τι θα πρέπει να γνωρίζουν οι οδηγοί των οχημάτων
Δυναμική επέκταση των εγχώριων τραπεζών στην ελληνική ναυτιλία [γράφημα]
Η Eurobank έχει το μεγαλύτερο δανειακό ναυτιλιακό χαρτοφυλάκιο
Αλλαγές στον σχεδιασμό πλοίων και τον ανεφοδιασμό φέρνουν τα εναλλακτικά καύσιμα
Οι σταθμοί καυσίμων θα πρέπει να διαφοροποιηθούν ενώ και τα πλοία θα πρέπει να έχουν μεγαλύτερες δεξαμενές
Capital Product Partners: Αύξηση εσόδων 29% στο πρώτο τρίμηνο του 2024
Σε διανομή μερίσματος 0,15 δολ. ανά μετοχή προχώρησε η εταιρεία
Διαγωνισμό για την αποκατάσταση του λιμένα Βόλου «τρέχει» το ΤΑΙΠΕΔ
Υπέστη σφοδρό πλήγμα από τα ακραία καιρικά φαινόμενα Daniel και Elias