
Η Διεθνής Ένωση Πλοιοκτητών Χύδην Ξηρού Φορτίου (INTERCARGO) έχει καταγράψει ένα ορόσημο στον αριθμό των μελών που εκπροσωπεί. Όπως ανακοίνωσε η Ένωση που ιδρύθηκε το 1980 στο Λονδίνο από τον αείμνηστο Έλληνα εφοπλιστή Αντώνη Χανδρή αντιπροσωπεύει πλέον το 32% του παγκόσμιου στόλου ξηρού χύδην φορτίου με όρους DWT.
Η INTERCARGO με πρόεδρο της τα τελευταία χρόνια τον κ. Δημήτρη Φαφαλιό (στη φωτογραφία), εκπροσωπεί πλέον ένα στόλο από περισσότερα από 3.200 πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που ανήκουν σε περισσότερους από 155 ιδιοκτήτες/διαχειριστές/διαχειριστές ξηρού χύδην φορτίου, με τα μέλη της συμπληρώνονται από 90 συνδεδεμένες εταιρείες-μέλη που υποστηρίζουν τον κλάδο.
Αγγελική Φράγκου: Ρευστή η κατάσταση στην αγορά ξηρού χύδην φορτίου
Τα μέλη της INTERCARGO, που προέρχονται από 30 χώρες, εκμεταλλεύονται κατά κύριο λόγο πλοία μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου που μεταφέρουν άνθρακα, σιτηρά, σιδηρομετάλλευμα και άλλα χύδην εμπορεύματα.
Για λογαριασμό των σταθερά αυξανόμενων μελών της, η INTERCARGO διαδραματίζει ενεργό ρόλο στους διεθνείς ρυθμιστικούς ναυτιλιακούς οργανισμούς, συμπεριλαμβανομένου του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού, όπου έχει Καθεστώς Μη Κυβερνητικού Οργανισμού (ΜΚΟ). Επίσης είναι μέλος του φόρουμ της ναυτιλιακής βιομηχανίας Round Table.
Σχολιάζοντας την αύξηση των μελών, ο Δρ Κώστας Γκόνης, Γενικός Γραμματέας της INTERCARGO, δήλωσε: «Η INTERCARGO είναι μια ένωση με ισχυρή διεθνή φωνή και μεγάλο ειδικό βάρος στο εσωτερικό της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Η προοδευτική πορεία ανάπτυξης μας τα τελευταία χρόνια, μαζί με το υψηλό ποσοστό διατηρησιμότητας, αντικατοπτρίζει τη σημασία της αφοσιωμένης εργασίας που επιτελούμε για λογαριασμό των μελών μας.»
Επισημαίνεται ότι η διεθνής ναυτιλία είναι ζωτικής σημασίας για την παγκόσμια οικονομία και την ευημερία καθώς μεταφέρει περίπου το 90% του παγκόσμιου εμπορίου. Ο τομέας του ξηρού χύδην φορτίου είναι ο μεγαλύτερος ναυτιλιακός τομέας σε αριθμό πλοίων και τόνους. Τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου χύδην αντιπροσωπεύουν το 43% του παγκόσμιου στόλου (σε χωρητικότητα) και υπολογίζεται ότι μεταφέρουν το 55% του παγκόσμιου μεταφορικού έργου. Η INTERCARGO ιδρύθηκε το 1980 στο Λονδίνο και έχει συμμετέχει στον ΙΜΟ από το 1993.


Latest News

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες

Εμπορικός Πόλεμος: Οι ακυρώσεις κινεζικών φορτηγών πλοίων μόλις άρχισαν
Ο αριθμός των ακυρωμένων δρομολογίων φορτηγών πλοίων από την Κίνα αυξάνεται, καθώς οι θαλάσσιοι μεταφορείς προσπαθούν να διαχειριστούν την υποχώρηση των παραγγελιών λόγω του εμπορικού πολέμου και των δασμών