Καθώς ο ναυτιλιακός κλάδος επικεντρώνεται στα εναλλακτικά καύσιμα, ως προαπαιτούμενο για την πράσινη μετάβαση, τα βλέμματα της βιομηχανίας στρέφονται εκ νέου στην Ασία. Οι εταιρείες Jiangnan Shipbuilding και Eastern Pacific Shipping ήρθαν σε συμφωνία για τη ναυπήγηση τεσσάρων Very Large Ammonia Carriers (VLAC), καθένα εκ των οποίων θα διαθέτει μεταφορική ικανότητα 93.000 κ.μ.
Όπως σημειώνει η Jiangnan Shipbuilding, θα πρόκειται για τα μεγαλύτερα πλοία μεταφοράς αμμωνίας στον πλανήτη, ενώ -όπως επισημαίνεται- θα έχουν τη δυνατότητα να μεταφέρουν και άλλα υγροποιημένα αέρια όπως προπάνιο και βουτάνιο.
Τα νέα πλοία θα έχουν μήκος 230 μέτρα, πλάτος 36,6 μέτρα και θα είναι εξοπλισμένα με μηχανές διπλού καυσίμου.
«Η πράσινη αμμωνία θεωρείται ως το πιο υποσχόμενο εναλλακτικό καύσιμο για τη ναυτιλιακή βιομηχανία με στόχο την επίτευξη μηδενικών εκπομπών άνθρακα. Οι αυξανόμενες απαιτήσεις σε καύσιμα αμμωνίας αναμένεται να συνεχίσουν να αυξάνονται, γεγονός που θα δημιουργήσει περισσότερες παραγγελίες για Very Large Ammonia Carriers, και η Jiangnan συνεργάζεται ενεργά με τους εταίρους της ναυτιλιακής βιομηχανίας για να προωθήσει την περαιτέρω ανάπτυξή τους», ανακοίνωσε το ναυπηγείο.
Οι προοπτικές της αμμωνίας στα λιμάνια της Αυστραλίας
Συνεχίζονται οι ιαπωνικές καινοτομίες στους κινητήρες αμμωνίας
Στο μεταξύ, αξιοσημείωτα βήματα στην ανάπτυξη της πρόωσης αμμωνίας πραγματοποιεί η χώρα του Ανατέλλοντος Ηλίου, με τις NYK Line, IHI Power Systems, Nihon Shipyard, Japan Engine Corporation και ClassNK να ανακοινώνουν ότι ο πρώτος τετράχρονος κινητήρας αμμωνίας στον κόσμο ολοκλήρωσε επιτυχώς μια επίγεια δοκιμή σταθερής καύσης αμμωνίας με αναλογία συν-καύσης 80%, στο πλαίσιο ενός έργου επίδειξης για την εμπορική διάθεση πλοίων εξοπλισμένων με έναν κινητήρα με καύσιμο αμμωνίας εγχώριας παραγωγής.
Όπως τονίστηκε, η αμμωνία δεν εκπέμπει CO2 κατά την καύση της και, ως εκ τούτου, αναμένεται να αποτελέσει ένα καύσιμο επόμενης γενιάς που θα συμβάλει στην καταπολέμηση της υπερθέρμανσης του πλανήτη, αλλά είναι μια δύσκολη ουσία για χειρισμό λόγω της τοξικότητάς της.
Latest News
Υβριδικά και ηλεκτρικά οι μισές νέες ταξινομήσεις στην ΕΕ - Τι αγοράζουν οι Ελληνες
Η Ελλάδα είναι πολύ ψηλά στην κατάταξη των κρατών της ΕΕ στις νέες ταξινομήσεις σε υβριδικά ντιζελοκίνητα-ηλεκτρικά οχήματα
Τεράστιο το ετήσιο αποτύπωμα άνθρακα του TikTok - Μεγαλύτερο και από της Ελλάδας
Το TikTok φαίνεται να έχει μεγαλύτερες ετήσιες εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα ακόμα και από κάποιες ολόκληρες χώρες
ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»
Η Σεβίλλη δίνει τον δικό της αγώνα ενάντια στην κλιματική αλλαγή
Με συγκροτημένη στρατηγική και ευρωπαϊκή συγχρηματοδότηση η πρωτεύουσα της Ανδαλουσίας προσπαθεί να αντιμετωπίσει τις συνέπειες της κλιματικής αλλαγής - Δεν είναι εύκολο
Με άλλο EV θα αντικαθιστούσαν 9 στους 10 ιδιοκτήτες EV το όχημά τους
Οι οδηγοί ηλεκτρικών οχημάτων είναι συντριπτικά πιο πιθανό να παραμείνουν πιστοί στην ηλεκτροκίνηση αντί να επιστρέψουν σε ένα συμβατικό αυτοκίνητο
Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο
Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη
Η ΔΕΗ ξεκινά την παραγωγή ενέργειας από ΑΠΕ στην Ιταλία
Ο Όμιλος ΔΕΗ ενισχύει το πράσινο χαρτοφυλάκιο του με την προσθήκη των σταθμών Carcarello και Luxenia, ισχύος 20 MW και 12 MW αντίστοιχα
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Γκάζι με τροπολογία στις επενδύσεις για αποθήκευση ενέργειας – Και ενίσχυση στη λιγνιτική μονάδα «Μελίτη»
Μεγάλο deal Stellantis - κινεζικής CATL για εργοστάσιο μπαταριών EV στην Ισπανία
Η συμφωνία Stellantis - CATL έρχεται σε μια εποχή που τα ηλεκτρικά οχήματα στην Ευρώπη αντιμετωπίζoυν μια «τέλεια καταιγίδα» προκλήσεων
Κ. Μαύρος (Όμιλος ΔΕΗ): Από νέο σημείο εκκίνησης οι ΑΠΕ το 2025
Η επόμενη τριετία είναι η τριετία των ΑΠΕ στην παραγωγή, της πλήρους απολιγνιτοποίησης και των ευέλικτων μονάδων, είπε ο Κ. Μαύρος