Συνεχίζεται με έντονους ρυθμούς τα ναυπηγικό big boom στην αγορά των containerships, με τον ναυτιλιακό κολοσσό MSC να πρωτοστατεί προσθέτοντας τεράστια χωρητικότητα πλοίων στον στόλο της.
H εταιρεία της οικογένειας Απόντε είναι έτοιμη να ξεπεράσει ένα ακόμη ορόσημο στην ταχεία ανάπτυξη που την οδήγησε στην κορυφή της κατάταξης των liners.
Συγκεκριμένα, απέχει μόλις μερικές παραδόσεις πλοίων από το να γίνει η πρώτη εταιρεία containerships στον κόσμο που εκμεταλλεύεται στόλο άνω των 5 εκατομμυρίων TEUs. Με 753 ιδιόκτητα και ναυλωμένα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, ο στόλος της MSC έχει χωρητικότητα ακριβώς 4.956.720 TEUs και οι επικείμενες παραδόσεις του MSC Michel Cappellini και του MSC Gemma τις επόμενες δύο εβδομάδες θα σπάσουν το ρεκόρ των 5 εκατ. TEUs.
«Citius, Altius, Fortius»: Τα νέα μεγαθήρια των ωκεανών που αλλάζουν τις μεταφορές
Πρόκειται για ένα ορόσημο που επετεύχθη σταδιακά αλλά με αυξανόμενους ρυθμούς. Ενδεικτικά, χρειάστηκαν 37 έτη προκειμένου η MSC να επιτύχει το ορόσημο του 1 εκατ. TEUs (2007), επιπλέον τέσσερα έτη για να φτάσει τα 2 εκατ. TEUs (2011), ακόμη έξι έτη για να φτάσει τα 3 εκατ. TEUs (2017), άλλα τέσσερα για να φτάσει τα 4 εκατ. TEUs (2021) και μόλις 22 μήνες για να πάει από τα 4 εκατ. TEUs στα 5 εκατ. TEUs.
Ρεκόρ παραγγελιών πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων
«Παρά την κατάρρευση των ναύλων, οι πλοιοκτήτες παγκοσμίως εξακολουθούν να έχουν όρεξη για νέες παραγγελίες πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και το βιβλίο παραγγελιών συνέχισε να αυξάνεται. Το βιβλίο παραγγελιών έχει φτάσει στο ύψος ρεκόρ των 7,54 εκατ. TEU και θα οδηγήσει σε σημαντικές αλλαγές στον στόλο εμπορευματοκιβωτίων τα επόμενα χρόνια», εκτιμά ο Niels Rasmussen, Chief Shipping Analyst της BIMCO.
Κατά τη διάρκεια των τελευταίων 10 τριμήνων, έχουν συναφθεί συμβάσεις για την ναυπήγηση 8,61 εκατομμυρίων TEU, αντίστοιχες με το τη χωρητικότητα που μειώθηκε τα προηγούμενα 30 τρίμηνα. Το βιβλίο παραγγελιών έχει πλέον αυξηθεί για δέκα συνεχόμενα τρίμηνα, φτάνοντας σε νέο υψηλό ρεκόρ στα 7,54 εκατομμύρια TEU και αντιστοιχεί πλέον στο 28,9% του υπάρχοντος στόλου, σύμφωνα με την Bimco.
Latest News
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM
«Κομφούζιο» στα λιμάνια λόγω Πρωτομαγιάς - Οι αλλαγές στα δρομολόγια του Πάσχα
Σχεδόν γεμάτα και με τιμές το ίδιο ακριβές με πέρυσι θα ταξιδέψουν φέτος οι εκδρομείς της Μ. Εβδομάδας
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες
«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης
Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά
Επανεξελέγη πρόεδρος της ΔΝΕ ο Αντώνης Βενιέρης
Συγκρότηση σε Σώμα του Διοικητικού Συμβουλίου και κατάρτιση του προεδρείου της
Νέες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο - Οι προειδοποιήσεις των Χούθι
Σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη δρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα