Μετά το πρόστιμο ρεκόρ που επιβλήθηκε στη Meta, για παραβίαση των κανόνων προστασίας απόρρητων πληροφοριών, τώρα η εταιρεία πουλά και τη Giphy.
Συγκεκριμένα, η Meta αγόρασε το 2020 την εταιρεία Giphy – τη μηχανή αναζήτησης των γνωστών gifs – για 315 εκατ. δολάρια και τώρα την πούλησε στο Shutterstock για 53 εκατ. δολάρια, χάνοντας τουλάχιστον 260 εκατομμύρια.
Αγωγή «βόμβα» κατά της Meta – Γυναίκα καταγγέλλει την εταιρεία για sex trafficking μέσω Instagram
Το σημαντικό σε αυτή την υπόθεση είναι ότι πέρυσι, η εποπτική αρχή ανταγωνισμού του Ηνωμένου Βασιλείου (CMA) επανεξέδωσε εντολή στη Meta να πουλήσει το Giphy, για λόγους ανταγωνιστικότητας. Η πρώτη εντολή της εποπτικής αρχής εκδόθηκε το 2021.
Η Giphy είναι ο κύριος προμηθευτής gifs σε κοινωνικά δίκτυα όπως το Snapchat, το TikTok και το Twitter. Ο διευθύνων σύμβουλος της Shutterstock, Πολ Χένεσι, ανέφερε ότι η εξαγορά της Giphy αποτελεί «ένα συναρπαστικό επόμενο βήμα για το ταξίδι της Shutterstock ως μια ολοκληρωμένη δημιουργική πλατφόρμα».
Η περιπέτεια της Meta με το Giphy
Η CMA είχε διατάξει την πώληση της Giphy από τη Μeta τον Νοέμβριο του 2021. Κατά την απόκτησή της, η Meta είχε υποσχεθεί ότι θα ήταν διαθέσιμο για όλα τα κοινωνικά δίκτυα. Ωστόσο, η έρευνα της CMA απέδειξε ότι αυτή η αγορά θα έφερνε αθέμιτο ανταγωνισμό ανάμεσα στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και επέβαλε την πώλησή του. Ήταν η πρώτη φορά που η ρυθμιστική αρχή μπλόκαρε μια συμφωνία που είχε συνάψει μια μεγάλη εταιρεία της Silicon Valley.
Τον περασμένο Σεπτέμβριο έκανε έφεση στη CMA, σε μια προσπάθεια να αποτρέψει την αναγκαστική πώληση. Τότε, σε ανακοίνωση που εξέδωσε ανέφερε ότι «τα gifs δεν είναι πια στη μόδα και οι νεότεροι τα αποκαλούν cringe». Μάλιστα, η εταιρεία προειδοποίησε ότι η Giphy θα δυσκολευόταν να επιβιώσει ως ανεξάρτητη επιχείρηση και ότι λίγοι θα ήταν οι «μνηστήρες» που θα έμπαιναν στη διαδικασία να την αγοράσουν.
Πάντως, η Shutterstock, αν και θεωρεί ότι το 2023 και το 2024 θα φέρει ελάχιστα έσοδα στην εταιρεία αυτή η αγορά, είναι ικανοποιημένη από την ένταξη της Giphy στην οικογένειά της.
Πηγή: in.gr
Latest News
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχέδιο απαγόρευσης των social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών και στην Ελλάδα; - Τι εξετάζεται
Προωθούνται αυστηροί περιορισμοί στην πρόσβαση των παιδιών κάτω των 15 ετών στα social media
Πώς θα χτιστεί ο «Φάρος» του ελληνικού AI - Ο ρόλος του Υπερταμείου
Το έργο για τον «Φάρο» συνδέεται με την κατασκευή του εθνικού υπερυπολογιστή «Δαίδαλου» - Θα δημιουργηθεί θυγατρική που θα αναλάβει τη διαχείρισή του
Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google
Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας
Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες
Τι είναι η αβοκέτα... και οι υπόλοιπες κορυφαίες αναζητήσεις στην Google των Ελλήνων
Στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης της Google περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πρόσωπα μέχρι αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων
Στο στόχαστρο των Βρυξελλών Google και Meta για «μυστικές διαφημίσεις»
Οι ρυθμιστικές αρχές ζητούν πληροφορίες για συνεργασία που παρακάμπτει τους κανόνες του γίγαντα αναζήτησης για ανηλίκους