Η εκτίμηση ότι οι διμερείς σχέσεις και η συνεργασία ανάμεσα στις δύο χώρες παραμένει ιδιαίτερα σημαντική και εποικοδομητική, επιβεβαιώθηκε στη διάρκεια της εθιμοτυπικής συνάντησης που είχε η πρόεδρος του ΕΟΤ, Άντζελα Γκερέκου με τον πρέσβη της Αραβικής Δημοκρατίας της Αιγύπτου στην Ελλάδα, Ομάρ Αμέρ Γιούσεφ.

Αντικείμενο της συνάντησης ήταν η ανάπτυξη του πολιτιστικού τουρισμού των δύο χωρών, που συνδέονται από παλιά με στενούς δεσμούς φιλίας, και οι προοπτικές διεύρυνσης της ήδη υπάρχουσας εξαιρετικής συνεργασίας και του στρατηγικού διαλόγου Ελλάδας-Αιγύπτου στον τομέα του τουρισμού.

Στήριξη ΕΟΤ σε διεθνή συνέδρια για τουρισμό πολυτελείας και γαστρονομίας

Η συνάντηση πραγματοποιήθηκε σε πολύ καλό κλίμα, με τις δύο πλευρές να τονίζουν την ανάγκη περαιτέρω εμβάθυνσης της συνεργασίας μεταξύ των δύο χωρών όχι μόνο στον τουρισμό αλλά και στους τομείς της οικονομίας, του εμπορίου, της ναυτιλίας, των μεταφορών, των κατασκευών, των υπηρεσιών και της ενέργειας.

Νέα τουριστική καμπάνια

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ «Greece. A life-changing experience» (Ελλάδα – Εμπειρία που σου αλλάζει τη ζωή) έχει ως στόχο να προσελκύσει το διεθνές κοινό και να ενισχύσει περαιτέρω τη ζήτηση για αυθεντικές εμπειρίες διακοπών στην Ελλάδα, μέσα από τους ανθρώπους και τη φύση της χώρας, που μπορεί ακόμα να προσφέρει αυθεντικές, βιωματικές εμπειρίες που ενδεχομένως κάποιοι δεν έχουν ξαναζήσει ποτέ στη ζωή τους!

Πρόκειται για μια ζωηρή και ανατρεπτική ταινία που περιγράφει με εικόνες: «Τι γεύση έχει η ντομάτα όταν πλένεται στη θάλασσα; Πώς νιώθεις όταν βουτάς από ψηλά βράχια σε κρυστάλλινο νερό; Γιατί να χορέψεις αγκαλιά με αγνώστους;» και για τα οποία η Ελλάδα και ο ΕΟΤ έχουν όλες τις απαντήσεις.

Όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά, «οι διακοπές στην Ελλάδα δεν είναι και εύκολη υπόθεση…Σκαλιά να ανεβείς, άμμο να περπατήσεις, κόκορες να σε ξυπνούν, ήλιος καυτός, δρόμοι χωμάτινοι, χωριά στο πουθενά, γεύσεις ασυνήθιστες. Oι «δυσκολίες» που προκύπτουν από την ανέγγιχτη φύση, την απλότητα και αυθεντικότητα της χώρας, που όμως κάνουν τις διακοπές, μια ανεπανάληπτη εμπειρία ζωής».

Η καμπάνια «Greece. A life-changing experience» θα προβληθεί σε διεθνή Μέσα Επικοινωνίας σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τουρισμός
Ξενοδοχεία: Ποιες μεγάλες αλυσίδες παίρνουν… τα βουνά – Πού σχεδιάζουν επενδύσεις
Τουρισμός |

Ποια μεγάλα ξενοδοχεία παίρνουν τα… βουνά – Πού σχεδιάζουν νέες επενδύσεις

Η αλλαγή των κλιματολογικών συνθηκών «υποχρεώνει» τις αλυσίδες ξενοδοχείων να αναζητήσουν σε νέες περιοχές ευκαιρίες για δημιουργία νέων μονάδων – Η περίπτωση της Λάμψα και της Marriott