Η Ευρωπαϊκή Ένωση αποφάσισε την θεσμοθέτηση νέων κανόνων για την μεγαλύτερη προστασία εργαζομένων συγκεκριμένων εργασιακών τομέων και ειδικότερα αυτών σε ψηφιακές πλατφόρμες.
Πιο συγκεκριμένα, τα κράτη μέλη της Ένωσης κατέληξαν σε μια πολυαναμενόμενη συμφωνία σχετικά με τους κανόνες που θα πρέπει να διέπουν τους ελεύθερους επαγγελματίες οδηγούς, ανοίγοντας έτσι το δρόμο για ισχυρότερη προστασία για τα 28 εκατομμύρια εργαζόμενους, σε ολόκληρη την Ένωση, που απασχολούνται σε εταιρείες όπως η Uber και η Deliveroo.
Τι κρύβει το νέο πρόσωπο της Uber – Ποιους δεν πείθει η «επίθεση φιλίας» στα ταξί
Η πλειοψηφία αυτών των εργαζόμενων θεωρούνται επί του παρόντος αυτοαπασχολούμενοι, αλλά οι εταιρείες που ελέγχουν το ωράριο των εργαζομένων, την εμφάνισή τους στη δουλειά και την ικανότητά τους να αποδέχονται ή όχι δρομολόγια, μεταξύ άλλων προϋποθέσεων, θα πρέπει πλέον να τους ταξινομήσουν ως υπαλλήλους σύμφωνα με τις τελευταίες προτάσεις.
Με τον τρόπο αυτό οι εργαζόμενοι θα μπορούν να λαμβάνουν κοινωνική ασφάλιση και άλλα προβλεπόμενα επιδόματα, κάτι που μεταφράζεται σε πρόσθετο κόστος για τις εταιρείες.
Τα κράτη μέλη θα ξεκινήσουν διαπραγματεύσεις με το Ευρωπαϊκό Κοινοβούλιο στη βάση των προτάσεων αυτών για το πώς θα οριστικοποιηθεί το σχετικό κείμενο, σύμφωνα με τα όσα αναφέρουν οι Financial Times.
Η παρουσία της Uber στην Ελλάδα
Σημειώνεται ότι διαθέσιμη σε Ρόδο και Κέρκυρα είναι από τα τέλη Απριλίου η υπηρεσία Uber Taxi, ακολουθώντας την παρουσία της υπηρεσίας στην Σαντορίνη από το 2021, στην Μύκονο από το 2022, στην Θεσσαλονίκη από το 2021 και στην Αθήνα από το 2014.
Στα μέσα του περασμένου μήνα ανακοινώθηκε επιπλέον η έναρξη της νέας υπηρεσίας Boat στη Μύκονο από την Uber, κατά τη διάρκεια της ετήσιας εκδήλωσης παρουσίασης προϊόντων της εταιρείας, του Go-Get 2023, η οποία πραγματοποιήθηκε στην Νέα Υόρκη.
Η εν λόγω υπηρεσία είναι διαθέσιμη από τα μέσα Ιουνίου έως τον Οκτώβριο και ουσιαστικά θα αποτελεί κατά παραγγελία υπηρεσία, την οποία θα λειτουργεί τοπικός αδειοδοτημένος φορέας και θα είναι διαθέσιμη μέσω της εφαρμογής Uber. Οι χρήστες της εφαρμογής θα μπορούν να κάνουν κράτηση για εκδρομές με ένα ταχύπλοο με το πάτημα ενός κουμπιού ώστε να μετακινηθούν σε διάφορα σημεία της Μυκόνου.
Latest News
Ισχυρό ξεκίνημα για την Inditex στην εορταστική περίοδο
Η Inditex φαίνεται πως πηγαίνει καλύτερα μετά τα αποτελέσματα τρίτου τριμήνου τα οποία ήταν κάτω από τις προβλέψεις
Economist: Στην πεντάδα του χρυσού «μεταλλίου» για το 2024 η Ελλάδα [πίνακες]
Η καθιερωμένη ανάλυση του Economist για το ποια οικονομία τα πήγε καλύτερα το έτος που ολοκληρώνεται σε λίγες ημέρες
Reuters: Το κενό ηγεσίας επιδεινώνει την οικονομική δυσπραγία της Ευρώπης
Αν και η Ευρώπη υπερηφανεύεται για την ανοικτή οικονομία της, οι πιο άμεσες προκλήσεις εντοπίζονται στο εμπόριο, αναφέρει το Reuters
Περιστέρια και γεράκια στην ΕΚΤ - Όταν η βασική διαφωνία δεν είναι στα επιτόκια
Την Πέμπτη πραγματοποιείται η τελευταία για φέτος συνεδρίαση της ΕΚΤ - Τα στοιχήματα για τα επιτόκια
Η οικονομική πολιτική του Τραμπ θα φέρει «καταστροφή», προειδοποιεί ο Μπάιντεν
Ο Τζο Μπάιντεν προειδοποίησε εναντίον της εφαρμογής του προγράμματος Project 2025 που φέρεται να ενστερνίζεται ο Ντόναλντ Τραμπ
Είναι ένας ανταγωνιστικός κόσμος - Ποιοι πληρώνονται καλύτερα σήμερα;
Η διεθνής αγορά εργασίας αναγκάζει ορισμένες εταιρείες να πληρώνουν περισσότερα σε... φθηνότερες περιοχές
Πώς οι κινεζικές αεροπορικές βρέθηκαν να κυριαρχούν στις πτήσεις από Ευρώπη σε Ασία
Οι κινεζικές αεροπορικές εκμεταλλεύονται τις ρωσικές αντι-κυρώσεις και επεκτείνουν τα δρομολόγιά τους
Το κεφάλαιο για το λίθιο στη συμφωνία ΕΕ - Mercosur που πέρασε «στα ψιλά»
Αναλυτές της ολλανδικής τράπεζας ING δήλωσαν ότι η σημασία των κρίσιμων πρώτων υλών
Merger Monday: Σε μία ημέρα έκλεισαν deals 35 δισ. δολαρίων
Η επανεκλογή Τραμπ προκαλεί ευφορία στις επιχειρήσεις και τονώνει εξαγορές και συγχωνεύσεις
Η φιλοδοξία του Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου ίσως αποδειχθεί ένα όνειρο - Ανάλυση Economist
Η φιλοδοξία του Ντόναλντ Τραμπ να γίνει ο απόλυτος βαρόνος του πετρελαίου μπορεί να αποδειχθεί ένα όνειρο, καταλήγει ο Economist