
Τα ελαστικά όλων των εποχών κερδίζουν σταθερά σε δημοτικότητα. Αποτελούν μια βολική λύση για τους οδηγούς τόσο για χρήση τον χειμώνα όσο και για το καλοκαίρι. Στην αγορά υπάρχουν ελαστικά και μπορούν να συναντηθούν με τους όρους «ελαστικά για όλες τις εποχές» ή «ελαστικά για όλες τις χρήσεις». Όποια ονομασία και να έχουν, το βασικό χαρακτηριστικό τέτοιων ελαστικών είναι η ικανότητα διατήρησης ασφαλών συνθηκών οδήγησης σε οποιαδήποτε εποχή. Τα ελαστικά αυτής της κατηγορίας κατασκευάζονται χρησιμοποιώντας ειδικά επιλεγμένα μείγματα πρώτων υλών, ώστε να είναι σε θέση να παρέχουν επαρκή πρόσφυση ανεξάρτητα από τις καιρικές συνθήκες.
Ηλεκτρικά οχήματα – Γιατί τα ελαστικά τους δεν έχουν καμία σχέση με όσα ξέραμε
Στα συγκεκριμένα ελαστικά οι κατασκευαστές τοποθετούν σύμβολα που σχετίζονται τόσο με την οδήγηση τον χειμώνα όσο και το καλοκαίρι. Τις περισσότερες φορές θα δούμε τρεις ή τέσσερις χαρακτήρες χαραγμένους στο πλάι του ελαστικού. Σε ένα ελαστικό όλων των εποχών θα δούμε ένα σύμβολο νιφάδας χιονιού, το σύμβολο των σύννεφων με τη βροχή, το σύμβολο του ήλιου και την σήμανση “M+S” (λάσπη και χιόνι). Επίσης, είναι σημαντικό ότι μεμονωμένα σύμβολα μπορούν να εμφανιστούν σε τυπικά εποχιακά ελαστικά. Σε περίπτωση που τρία ή τέσσερα από αυτά τα σημάδια είναι ορατά στην επιφάνεια του ελαστικού, τότε αυτά μπορούν να χαρακτηριστούν ελαστικά όλων των εποχών.
Οι κατασκευαστές ελαστικών εργάζονται συνεχώς για νέες και πιο αποτελεσματικές λύσεις για να εξασφαλίσουν ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια στο δρόμο. Για το λόγο αυτό, τα ελαστικά όλων των εποχών κερδίζουν σταθερά δημοτικότητα και εμφανίζονται σε έναν αυξανόμενο αριθμό αυτοκινήτων.
Πλεονεκτήματα
Τα σημαντικότερα πλεονεκτήματα των ελαστικών όλων των εποχών είναι η χρήση μιας μαλακής ένωσης από καουτσούκ που διατηρεί τις βέλτιστες ιδιότητες σε διαφορετικές θερμοκρασίες, η παρουσία ειδικών αυλακώσεων στα πέλματα που επιτρέπουν την αποτελεσματική αποστράγγιση του νερού και οι καλές επιδόσεις στο δρόμο. Με αυτό τον τρόπο δεν χρειάζεται ο οδηγός να αλλάζει ελαστικά δύο φορές το χρόνο, ενώ η κατανάλωση καυσίμου διατηρείτε σε χαμηλά επίπεδα.
Τα μειονεκτήματα των ελαστικών όλων των εποχών είναι η χαμηλότερη απόδοση σε χιονισμένους δρόμους σε σύγκριση με τα χειμερινά ελαστικά, η υψηλότερη τιμή σε σχέση με την τιμή των θερινών ή χειμερινών ελαστικών και η ανεπαρκής πρόσφυση σε εξαιρετικά απαιτητικές συνθήκες, ειδικά το χειμώνα, όπως σε ορεινές περιοχές με έντονο χιόνι.
Φυσικά ο χειμώνας είναι μια ιδιαίτερα δύσκολη περίοδος για τους οδηγούς. Ανάλογα με τα χαρακτηριστικά των δρόμων μερικές φορές τα ελαστικά όλων των εποχών μπορεί να μην μπορούν να προσφέρουν τα μέγιστα. Συνήθως ως οριακό σημείο θεωρείται θερμοκρασία -10 ° C, ενώ σε καλύτερες θερμοκρασίες η πρόσφυση βελτιώνεται σημαντικά.
Οι συνθήκες του δρόμου, το στυλ οδήγησης και η κατάσταση της ανάρτησης είναι επίσης σημαντικές για τη επιλογή ενός ελαστικού. Τα ελαστικά όλων των εποχών έχουν διάρκεια ζωής περίπου 50.000 χιλιόμετρα οδήγησης, ενώ μετά θα πρέπει να γίνει έλεγχος από ειδικό μηχανικό αυτοκινήτου. Η φθορά των ελαστικών μπορεί να παρατηρηθεί και μετά την αύξηση του θορύβου οδήγησης.
Τέλος, σε τυπικές συνθήκες, τα ελαστικά όλων των εποχών αποδίδουν εξίσου καλά με τα χειμερινά ελαστικά. Ωστόσο, σε πιο απαιτητικές διαδρομές ή σε ιδιαίτερα χαμηλές θερμοκρασίες, ενδέχεται να μην παρέχουν επαρκή πρόσφυση. Σε ορεινές περιοχές ή περιοχές όπου ο χειμώνας μπορεί να γίνει ιδιαίτερα βαρύς, ένα ειδικό σετ χειμερινών ελαστικών σαφώς και θα έχει καλύτερη απόδοση.
Πηγή: ΑΠΕ – ΜΠΕ


Latest News

Οργιάζουν τα σενάρια για την τύχη του Ζελένσκι
Εν μέσω ασφυκτικής πίεσης βρίσκεται ο Βολοντίμιρ Ζελένσκι που καλείται να λάβει κρίσιμες αποφάσεις για τη χώρα του.

ΒΗΜΑ της Κυριακής: Έρχεται στις 27 Απριλίου με συναρπαστικές προσφορές
Το ΒΗΜΑ κυκλοφορεί την Κυριακή 27 Απριλίου μαζί με το ΒΗΜΑ στην Ιστορία «1939-1945 Β’ Παγκόσμιος Πόλεμος», το περιοδικό Vita, τη μαθητική εφημερίδα της Νάξου και φυσικά, το ΒΗΜΑGAZINO

Το ReArm της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας – Το παρασκήνιο της σύσκεψης στο Μαξίμου
Οι εκπρόσωποι της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας που συμμετείχαν στη σύσκεψη στο Μαξίμου και οι στόχοι που τέθηκαν

Τι αλλάζει στις συναλλαγές με το Δημόσιο – Ποια «δημοφιλή» πιστοποιητικά καταργούνται
Κοινό Δελτίο Τύπου των Υπουργείων Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης

Μητσοτάκης: Συνάντηση με εκπροσώπους εταιρειών της ελληνικής αμυντικής βιομηχανίας
Συζητήθηκαν οι δυνατότητες συνεργειών και οι προοπτικές συμμετοχής των ελληνικών εταιρειών αμυντικής τεχνολογίας σε εγχώρια και ευρωπαϊκά αμυντικά προγράμματα

Συναντήσεις Τζιτζικώστα με Airbus και Boeing
Αντικείμενο των συναντήσεων ήταν η νέα πολιτική της ΕΕ για τις αερομεταφορές και τη νέα Στρατηγική για τις Αερομεταφορές

Παράταση μέχρι 15 Ιουνίου για τα ακαθάριστα οικόπεδα - Πώς θα κάνετε τη δήλωση
Την παράταση ανακοίνωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης, ο οποίος τόνισε ότι ο καθαρισμός των οικοπέδων προστάτεψε πέρυσι περιουσίες και βοήθησε την Πυροσβεστική.

Πρέπει να ανησυχεί η Ελλάδα μετά τον σεισμό στην Κωνσταντινούπολη; - Τι απαντούν σεισμολόγοι
Ο σεισμός στην Κωνσταντινούπολη προκάλεσε πανικό, ενώ ξύπνησε άσχημες αναμνήσεις – Σεισμολόγοι απαντούν για το εάν θα επηρεαστεί η Ελλάδα

Τραμπ: Νομίζω έχουμε συμφωνία με τη Ρωσία – Πρέπει να καταλήξουμε σε συμφωνία με τον Ζελένσκι
Ο πρόεδρος των ΗΠΑ Ντόναλντ Τραμπ δήλωσε το βράδυ χθες Τετάρτη (τοπική ώρα) στον Λευκό Οίκο πως θεωρεί ότι έχει κλείσει «συμφωνία με τη Ρωσία»

Απλώνοντας μέχρι εκεί που αντέχει η τσέπη
Η μεγάλη υπόθεση ωστόσο για τη χώρα, το σημαντικό εάν πηγαίνουμε στη σωστή ή τη λάθος κατεύθυνση είναι ξανά το παλιό αυτό που παρακολουθούσαμε στα «μαύρα» χρόνια