
Ποσοστό μετοχών στη Seanergy Maritime Holdings του Σταμάτη Τσαντάνη απέκτησε ο Κωστής Κωνσταντακόπουλος.μ, προεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Costamare. Όπως γνωστοποίησε η Seanergy με σημείωμά της προς την αμερικανική Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς (SEC), ο κ. Κωνσταντακόπουλος απέκτησε μέσω της Longshaw Maritime Investments 1,017 εκατ. μετοχές της εταιρείας, αριθμός που μεταφράζεται σε ποσοστό 5,1%. Η Seanergy ελέγχει ένα στόλο από 16 πλοία μεταφορας χυδην ξηρού φορτίου.
Ο κ. Κωνσταντακόπουλος δεν είναι νέος «παίκτης» στον κλάδο πλοίων μεταφοράς χύδην ξηρού φορτίου αφού η Costamare εκτός από τα 71 containerships, (524.000 TEU) ελέγχει και ένα στόλο από 43 πλοία ξηρού χύδην φορτίου (2.369.000 DWT).
Η επένδυση στα bulkers είναι μια νεα τάση στο ναυτιλιακό κλάδο καθώς πολλοί αναμένουν άνοδο της ναυλαγοράς στο συγκεκριμένο τομέα. Τα κέρδη λοιπόν που απέκτησαν από τον κλάδο των containers τα δυο προηγούμενα χρόνια τα τοποθετούν τώρα στα bulkers αναφέρουν παράγοντες της αγοράς.
Έλλειμμα 90.000 αξιωματικών αντιμετωπίζει η παγκόσμια ναυτιλία
Νέος εμπορικός διευθυντής στην Costamare
Σημειώνεται ακόμη ότι η Costamare ανακοίνωσε ότι ο Peter Lund θα αναλάβει Εμπορικός Διευθυντής στην εταιρεία από τον προσεχή Οκτώβριο. Ο κ. Lund είναι επί του παρόντος Αντιπρόεδρος, Επικεφαλής του Τμήματος Ναυλώσεων της A.P. Moller-Maersk στην Κοπεγχάγη και έχει εργαστεί συνολικά 24 χρόνια στον όμιλο εταιρειών A.P. Moller σε διάφορες γεωγραφικές τοποθεσίες.
Ο Κωνσταντίνος Κωνσταντακόπουλος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Costamare καλωσόρισε τον κ. Lund σημειώνοντας ότι το ευρύ διεθνές ναυτιλιακό του υπόβαθρο και η λεπτομερής γνώση αρκετών τμημάτων της αγοράς στα οποία στοχεύει η Costamare, θα είναι πολύτιμη για καθώς η εταιρεία συνεχίζει την κερδοφόρα ανάπτυξη και διαφοροποίησή μας.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα