Στα 101,388 εκατ. ευρώ, έναντι 106,292 εκατ. ευρώ το 2021 διαμορφώθηκαν οι πωλήσεις της OKTABIT το 2022, καθώς τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας επηρεάστηκαν οριακά από τη δυσμενή οικονομική συγκυρία.
Όπως αναφέρει η OKTABIT, που δραστηριοποιείται στον χώρο της διανομής προϊόντων και ανάπτυξης εξειδικευμένων λύσεων στον τομέα τεχνολογιών πληροφορικής, «σε μία ιδιαίτερη αγορά, όπως αυτή των ψηφιακών τεχνολογιών, όπου οι εξελίξεις και οι ανακατατάξεις είναι αδιάκοπες, τα κέρδη προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) διαμορφώθηκαν στα 5,9 εκατ. ευρώ».
Τα κέρδη προ φόρων διαμορφώθηκαν στα 4,2 εκατ. ευρώ, ενώ τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους κινήθηκαν για το 2022 στα επίπεδα των 3,3 εκατ. ευρώ.
Διευρύνεται η συνεργασία OKTABIT και ASUS
Επεκτείνει την παρουσία της
Τονίζει επίσης, ότι με στόχο να είναι ο σταθερός και διαχρονικός συνεργάτης για τον κατασκευαστή και ταυτόχρονα σημείο αναφοράς για τους συνεργάτες της, σε ό,τι αφορά την εξυπηρέτηση, την τεχνική υποστήριξη, την συνέπεια και βεβαίως την ποικιλία, την ποιότητα και τις τιμές, η OKTABIT ενίσχυσε και το 2022 την παρουσία της στην ελληνική αγορά.
«Το 2023 είναι ένα ακόμη έτος προκλήσεων. Οι πληθωριστικές πιέσεις, σε συνδυασμό με την δυσκολία πρόβλεψης της ταχύτητας αποκλιμάκωσης τους, η αύξηση των επιτοκίων και το υψηλό κόστος διαβίωσης επιδρούν καθοριστικά στην αγοραστική δύναμη των καταναλωτών. Σε αυτό το περιβάλλον συνεχίζουμε να ενισχύουμε τις υφιστάμενες συνεργασίες μας και να δημιουργούμε ισχυρά θεμέλια για μελλοντική απόδοση και ευημερία», σημείωσε ο Δημήτρης Παπαϊωάννου, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ΟΚΤΑΒΙΤ.
«Η εταιρεία όλα αυτά τα χρόνια έχει καταφέρει μέσα από την υγιή οικονομική της θέση να ενισχύει σημαντικά την ανθεκτικότητα και την ανταγωνιστικότητά της. Με σύμμαχο αυτά τα χαρακτηριστικά, θα συνεχίσει και το 2023 την ανάληψη επιχειρηματικών πρωτοβουλιών, που θα της επιτρέπουν να διαθέτει στην ελληνική αγορά προϊόντα και υπηρεσίες με υψηλή προστιθέμενη αξία», σχολίασε ο ανέφερε ο Αλέξανδρος Παπαϊωάννου, Γενικός Διευθυντής της ΟΚΤΑΒΙΤ.
Η ΟΚΤΑΒΙΤ συνεχίζει να εστιάζει στην πελατοκεντρική της δομή, στην υγιή οικονομική της βάση και στο άρτια καταρτισμένο δυναμικό της. Παράλληλα ενισχύει τις δράσεις εταιρικής κοινωνικής ευθύνης που με συνέπεια πραγματοποιεί. Στους βασικούς επιχειρηματικούς της στόχους είναι η διεύρυνση της γκάμας των λύσεων και των προϊόντων που διαθέτει σε επιχειρήσεις και καταναλωτές, αξιοποιώντας τις συνεργασίες με τους περισσότερους από 50 κορυφαίους κατασκευαστές που εκπροσωπεί και υποστηρίζει στην ελληνική αγορά.
Latest News
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα
Στασινόπουλος, Σκλαβενίτης, Κόκκαλης και Μέγιερ αλλάζουν τον Ταύρο
Ποια είναι τα οκτώ έργα που μεταμορφώνουν τον Ταύρο – Τα κτίρια που αλλάζουν χρήση
Τα σχέδια των ελληνικών τραπεζών για ανάπτυξη στο εξωτερικό
Οι κινήσεις Eurobank, Alpha Bank, Εθνικής Τράπεζας και Πειραιώς
O Μπάιντεν στρώνει το χαλί… σε Τιτάνα και Ελληνικά Καλώδια
Πακέτο κινήτρων 120 εκατ. δολ. στις δύο ελληνικές βιομηχανίες για επενδύσεις στις ΗΠΑ
Η 15ετία που τα άλλαξε όλα στα τραπεζικά καταστήματα
Νέα πρότυπα λειτουργίας και εξυπηρέτηση των πελατών με τη συμβολή της τεχνολογίας
Πειραϊκή Μικροζυθοποιία: Η μπύρα που «ξεθύμανε» και βγαίνει στο σφυρί
Η ιστορία της εταιρείας και του Αλέξανδρου Κουμάντου