Η Boeing ανακοίνωσε την Τετάρτη ότι ενισχύει τη γραμμή παραγωγής του πιο επιτυχημένου αεροσκάφους της, του μοντέλου 737 στενής ατράκτου, σε ένα σημάδι ανάκαμψης της εταιρείας που τα τελευταία χρόνια έχει δεχτεί αλλεπάλληλα πλήγματα.

Παράλληλα, η ανακοίνωση καλύτερων αποτελεσμάτων δευτέρου εξαμήνου από τα αναμενόμενα, οδήγησε σε άλμα 4% των μετοχών στις προσυνεδριακές συναλλαγές.

Γερμανία: Συμφωνία ύψους 8 δισ. ευρώ με την Boeing για 60 Σινούκ

Στόχος για την αμερικανική εταιρεία πλέον είναι η παραγωγή 38 αεροσκαφών τύπου 737 μηνιαίως, από 31 έως σήμερα. Η κίνηση αυτή έρχεται καθώς οι υψηλότερες παραδόσεις του 787 Dreamliner συνέβαλαν στην αύξηση των εσόδων του τμήματος εμπορικών αεροσκαφών της.

«Οι συνολικές προοπτικές παραμένουν αμετάβλητες, αλλά τα αποτελέσματα από το τμήμα Commercial Aerospace είναι ενθαρρυντικά, ιδίως υπό το πρίσμα των συνεχιζόμενων προκλήσεων στην αλυσίδα εφοδιασμού», δήλωσε ο αναλυτής της Third Bridge, Peter McNally.

Βελτιώνεται η πορεία της εταιρείας

«Η πορεία της Boeing έχει βελτιωθεί, και θα πρέπει να συνεχίσει σε αυτή την κατεύθυνση για να επιστρέψει στη βιώσιμη κερδοφορία».

Για το δεύτερο τρίμηνο, η Boeing ανακοίνωσε ελεύθερες ταμειακές ροές ύψους 2,58 δισ. δολαρίων, σε σύγκριση με ταμειακές ροές 182 εκατ. δολαρίων πριν από ένα χρόνο.

Η προσαρμοσμένη ζημία ήταν 82 σεντς ανά μετοχή. Οι αναλυτές που συμμετείχαν σε δημοσκόπηση της Refinitiv ανέμεναν ζημία 88 σεντς ανά μετοχή. Τα έσοδα της Boeing αυξήθηκαν κατά 18% στα 19,75 δισ. δολάρια, ξεπερνώντας τις προσδοκίες για 18,45 δισ. δολάρια.

Ωστόσο, τα περιθώρια κέρδους στον αμυντικό τομέα ήταν αρνητικά λόγω υπερβάσεων του κόστους. Η εταιρεία έλαβε συνολικά 514 εκατ. δολάρια σε δαπάνες που σχετίζονται με τη διαστημική κάψουλα Starliner μετά την επ’ αόριστον καθυστέρηση της εκτόξευσής της τον Ιούνιο, καθώς και για το κόστος της εφοδιαστικής αλυσίδας στο εκπαιδευτικό αεροσκάφος T-7 και την καθυστέρηση του χρονοδιαγράμματος για το μη επανδρωμένο αεροσκάφος MQ-25.

Προκλήσεις

Η εταιρεία εξακολουθεί να αντιμετωπίζει προκλήσεις, «είτε πρόκειται για ζητήματα που πρέπει να αντιμετωπιστούν εντός των δικών μας εργοστασίων είτε εκτός των τειχών μας, εντός της εφοδιαστικής αλυσίδας και των διαδρομών logistics», δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος Dave Calhoun, αναφερόμενος στην πρόσφατη κατάρρευση μιας σιδηροδρομικής γέφυρας που χρησιμοποιείται για τη μεταφορά των ατράκτων των 737.

Η Boeing επανέλαβε το σχέδιό της να δημιουργήσει ελεύθερες ταμειακές ροές ύψους 3 έως 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων φέτος, καθώς και να παραδώσει τουλάχιστον 400 αεροσκάφη τύπου 737 και 70 τύπου 787 Dreamliners εντός του 2023.

Η ώθηση για την κατασκευή 38 αεροσκαφών τύπου 737 μηνιαίως έρχεται εν μέσω αυξημένης ταξιδιωτικής ζήτησης, καθώς οι αεροπορικές εταιρείες επιδιώκουν να μεγαλώσουν τους στόλους τους μετά την πανδημία.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή