Εάν δεν υπήρχε η ελληνική αγορά η πολυεθνική εταιρεία Triumph International, παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα των εσωρούχων, θα έπρεπε να την εφεύρει.
Πολυεθνικές: Πώς θωρακίζονται απέναντι σε ενεργειακή κρίση και εφοδιασμό
Με την εν Ελλάδι θυγατρική της να έχει αυξήσει τα καθαρά της κέρδη κατά 36 φορές σε σχέση με το 2013, τα προϊόντα Triumph θριαμβεύουν στην εγχώρια αγορά παρουσιάζοντας τις υψηλότερες, κατά κεφαλή, πωλήσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη. Κάτι που συμβαίνει για περισσότερο από 10 χρόνια.
Το ανοδικό σερί που καταγράφει το γνωστό brand στην εγχώρια αγορά προβλέπεται να συνεχιστεί και εφέτος, με το στόχο της διοίκησης να είναι η συνέχιση της προσπάθειας για την εδραίωση της εταιρείας στην πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς.
Αύξηση τζίρου και κερδών
Σε ό,τι αφορά στις περσινές επιδόσεις, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 9% και ανήλθε σε 22,78 εκατ. ευρώ από 20,8 εκατ. ευρώ το 2021.
Επίσης, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει κατά 22,7% την προ φόρων κερδοφορία της, η οποία διαμορφώθηκε στα 2,7 εκατ. ευρώ, με τα καθαρά κέρδη να καταγράφουν επίσης άνοδο 23,5% στα 2,17 εκατ. ευρώ.
Για την τρέχουσα χρήση θα προταθεί στη τακτική γενική συνέλευση η διανομή κερδών 2,2 εκατ. ευρώ.
Όπως αναφέρει η διοίκηση της εταιρείας στην οικονομική της έκθεση για τη χρήση 2022 «η αποτελεσματικότητα των επιχειρηματικών μας επιλογών και η ορθολογική διαχείριση των κινδύνων και των ευκαιριών αποδεικνύεται έμπρακτα και αντικατοπτρίζεται μέσα από τα οικονομικά στοιχεία. Τα αποτελέσματα της κλειόμενης χρήσης, παρ’ όλες τις προκλήσεις της περιόδου είναι τα καλύτερα των τελευταίων ετών, προμηνύοντας τις προοπτικές της εταιρείας μας για τα επόμενα έτη».
Η εταιρεία σημειώνει επίσης πως «στα θετικά της χρονιάς, για άλλη μια φορά, εντάσσεται και ο μηδενικός τραπεζικός δανεισμός», ενώ υπογραμμίζει πως «επιπρόσθετα κατόρθωσε να διατηρήσει την κυρίαρχη θέση στο κλάδο που δραστηριοποιείται».
Το συνολικό δίκτυο της Triumph αριθμεί δέκα καταστήματα Triumph, 22 καταστήματα franchisee και περίπου 800 σημεία χονδρικής.
Το εργοστάσιο στον Περισσό
Σημειώνεται ότι για περισσότερες από 4 δεκαετίες, η Triumph διέθετε παραγωγική δραστηριότητα στην Ελλάδα, ώσπου το 2005 το εργοστάσιό της στον Περισσό Αττικής, με έτος ίδρυσης το 1962, έκλεισε και η δραστηριότητα μεταφέρθηκε σε άλλες με φθηνότερα εργατικά χέρια.
H Triumph International ιδρύθηκε το 1886 στο Χόιμπαχ της Γερμανίας και σήμερα ο ευρωπαϊκός όμιλος στον οποίο ανήκει η ελληνική εταιρεία έχει έδρα του την Ελβετία.
Αυτή τη στιγμή, η Triumph είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες εσωρούχων και homewear με παρουσία σε 120 χώρες και ένα παγκόσμιο δίκτυο διανομής με 2.000 καταστήματα και 40.000 χονδρεμπόρους.
Latest News
Βραβεία «Κούρος 2024»: Ποιες επιχειρήσεις τιμήθηκαν για τις επιδόσεις τους
Η Λέσχη Επιχειρηματικότητας τίμησε για 27η χρονιά την επιχειρηματικότητα της καινοτομίας απονέμοντας τα βραβεία Κούρος 2024
«Ένωση» των Entersoft- Softone υπό ενιαίο οργανισμό
Η ένωση των Entersoft-Softone θα περιλαμβάνει ένα διευρυμένο portfolio λύσεων, περισσότερους από 90.000 πελάτες, πανελλαδικό δίκτυο 700 συνεργατών και θα απασχολεί 1.500 και πλέον εργαζομένους
Δεσμεύεται η περιουσία του Πηλαδάκη - Κατηγορία για φοροδιαφυγή και απάτη από την «Αρχή για το Ξέπλυμα»
Περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ εκτιμάται ότι αποκόμισε ο επιχειρηματίας Κ. Πηλαδάκης από παράνομες δραστηριότητες
Globalsat: Πρωτοπόρος στον Ψηφιακό και Ενεργειακό Μετασχηματισμό των Επιχειρήσεων
H Globalsat ανέδειξε την ηγετική της θέση στο κορυφαίο αυτό Συνέδριο της Οικονομίας με θέμα «Ένα Νέο Παραγωγικό Μοντέλο – Ελλάδα 2030»
Τι είπαν τα στελέχη των ελληνικών τραπεζών στη Ν. Υόρκη
Οι προοπτικές του κλάδου που παρουσίασαν σε ξένους επενδυτές στο επενδυτικό συνέδριο της Capital Link
Για μεγαλύτερη εξοικονόμηση και αξιοπιστία η θέρμανση είναι Fujitsu
Ένα σύγχρονο κλιματιστικό δημιουργεί την κατάλληλη ατμόσφαιρα όλο το χρόνο, έτσι είναι η καλύτερη επιλογή για μέγιστη άνεση κάθε εποχή
Νέος πρόεδρος στην Alpha Bank o Δημήτρης Τσιτσιράγκος
Ο Δημήτρης Τσιτσιράγκος αναλαμβάνει τα καθήκοντά του στην Alpha Bank από την 1η Ιανουαρίου 2025
«Κάηκαν» οι μπριζόλες του Salt Bae στη Μύκονο – Στο κόκκινο τα εστιατόρια του σεφ
Σε Μύκονο και Λονδίνο ο τζίρος και τα κέρδη των ψητοπωλείων Nusr-Et έχουν πάρει την κάτω βόλτα - Έκλεισε το μπεργκεράδικο στη Νέα Υόρκη
Τι φέρνει η Elpedison σε Helleniq Energy – Το σενάριο για placement και το μέρισμα από ΔΕΠΑ Εμπορίας
Ο Ανδρέας Σιάμισιης CEO της Helleniq Energy στη διάρκεια ενημέρωσης Τύπου απάντησε στην Edison για την αποτίμηση της Elpedison
Από τη Μεγάλη Βρετανία στα ορεινά θέρετρα και τα spa - Το πλάνο του ομίλου Λάμψα
Ήδη ο όμιλος Λάμψα «τρέχει» επενδυτικά προγράμματα για ξενοδοχεία σε ορεινούς προορισμούς - Το πλάνο για τη Μεγάλη Βρετανία