Εάν δεν υπήρχε η ελληνική αγορά η πολυεθνική εταιρεία Triumph International, παγκόσμιος ηγέτης στον τομέα των εσωρούχων, θα έπρεπε να την εφεύρει.
Πολυεθνικές: Πώς θωρακίζονται απέναντι σε ενεργειακή κρίση και εφοδιασμό
Με την εν Ελλάδι θυγατρική της να έχει αυξήσει τα καθαρά της κέρδη κατά 36 φορές σε σχέση με το 2013, τα προϊόντα Triumph θριαμβεύουν στην εγχώρια αγορά παρουσιάζοντας τις υψηλότερες, κατά κεφαλή, πωλήσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη. Κάτι που συμβαίνει για περισσότερο από 10 χρόνια.
Το ανοδικό σερί που καταγράφει το γνωστό brand στην εγχώρια αγορά προβλέπεται να συνεχιστεί και εφέτος, με το στόχο της διοίκησης να είναι η συνέχιση της προσπάθειας για την εδραίωση της εταιρείας στην πρώτη θέση της ελληνικής αγοράς.
Αύξηση τζίρου και κερδών
Σε ό,τι αφορά στις περσινές επιδόσεις, ο κύκλος εργασιών αυξήθηκε κατά 9% και ανήλθε σε 22,78 εκατ. ευρώ από 20,8 εκατ. ευρώ το 2021.
Επίσης, η εταιρεία κατάφερε να αυξήσει κατά 22,7% την προ φόρων κερδοφορία της, η οποία διαμορφώθηκε στα 2,7 εκατ. ευρώ, με τα καθαρά κέρδη να καταγράφουν επίσης άνοδο 23,5% στα 2,17 εκατ. ευρώ.
Για την τρέχουσα χρήση θα προταθεί στη τακτική γενική συνέλευση η διανομή κερδών 2,2 εκατ. ευρώ.
Όπως αναφέρει η διοίκηση της εταιρείας στην οικονομική της έκθεση για τη χρήση 2022 «η αποτελεσματικότητα των επιχειρηματικών μας επιλογών και η ορθολογική διαχείριση των κινδύνων και των ευκαιριών αποδεικνύεται έμπρακτα και αντικατοπτρίζεται μέσα από τα οικονομικά στοιχεία. Τα αποτελέσματα της κλειόμενης χρήσης, παρ’ όλες τις προκλήσεις της περιόδου είναι τα καλύτερα των τελευταίων ετών, προμηνύοντας τις προοπτικές της εταιρείας μας για τα επόμενα έτη».
Η εταιρεία σημειώνει επίσης πως «στα θετικά της χρονιάς, για άλλη μια φορά, εντάσσεται και ο μηδενικός τραπεζικός δανεισμός», ενώ υπογραμμίζει πως «επιπρόσθετα κατόρθωσε να διατηρήσει την κυρίαρχη θέση στο κλάδο που δραστηριοποιείται».
Το συνολικό δίκτυο της Triumph αριθμεί δέκα καταστήματα Triumph, 22 καταστήματα franchisee και περίπου 800 σημεία χονδρικής.
Το εργοστάσιο στον Περισσό
Σημειώνεται ότι για περισσότερες από 4 δεκαετίες, η Triumph διέθετε παραγωγική δραστηριότητα στην Ελλάδα, ώσπου το 2005 το εργοστάσιό της στον Περισσό Αττικής, με έτος ίδρυσης το 1962, έκλεισε και η δραστηριότητα μεταφέρθηκε σε άλλες με φθηνότερα εργατικά χέρια.
H Triumph International ιδρύθηκε το 1886 στο Χόιμπαχ της Γερμανίας και σήμερα ο ευρωπαϊκός όμιλος στον οποίο ανήκει η ελληνική εταιρεία έχει έδρα του την Ελβετία.
Αυτή τη στιγμή, η Triumph είναι μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες εσωρούχων και homewear με παρουσία σε 120 χώρες και ένα παγκόσμιο δίκτυο διανομής με 2.000 καταστήματα και 40.000 χονδρεμπόρους.
Latest News
Διατέθηκε το 15% της AustriaCard μέσω placement στα 6 ευρώ ανά μετοχή
Στο placement μπήκαν Έλληνες και ξένοι θεσμικοί αλλά και σημαντικός αριθμός family offices
Αύξηση 10% εσόδων και EBITDA στα 178,4 εκατ για την ΤΕΡΝΑ ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ το 2023
Οι συνεχιζόμενες επενδύσεις χτίζουν κέρδη για τα επόμενα χρόνια
ΤΙΤΑΝ: Στη λίστα των Financial Times «Europe’s Climate Leaders»
Ηγούνται των πρωτοβουλιών για την αντιμετώπιση της κλιματικής αλλαγής
Παπουτσάνης: Ενίσχυση 52% στα κέρδη - Με διψήφιους ρυθμούς «τρέχει» το ΑΡΚΑΔΙ
Για το σύνολο του έτους, εκτιμάται ενίσχυση του κύκλου εργασιών σε σχέση με το 2023, ιδιαίτερα κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024
Σαράντης: Από 13 Μαΐου η καταβολή του μερίσματος για τη χρήση 2023
Η καταβολή του μερίσματος θα ξεκινήσει την Δευτέρα 13 Μαΐου 2024 από την πληρώτρια τράπεζα «EUROBANK S.A.».
Εκσυγχρονίζονται οι «Συγκοινωνίες Αθηνών» - Στην Αθήνα το δεύτερο φθηνότερο εισιτήριο στην ΕΕ
Στο επίκεντρο νέες τεχνολογίες, προσβασιμότητα και «πράσινη» μετάβαση - Ποια είναι η νέα επιβατοκεντρική κατεύθυνση
Αυξάνει τις τιμές στόχους των ελληνικών τραπεζών η Eurobank Equities
«Oι μετοχές ανταποκρίθηκαν εν μέρει στην ανοδική κίνηση των ομολόγων τους στην ΕΕ, αλλά εξακολουθούν να διαπραγματεύονται με discount >20%»
Αλλαγές κορυφής στη διοίκηση του ΟΛΠ - Επιβεβαίωση IL Postino
Οι αλλαγές έρχονται σε μια στιγμή που για τρίτη συνεχόμενη χρονιά τις υψηλότερες επιδόσεις στην ιστορία της, αναφορικά με τα έσοδα και την κερδοφορία
Public: Υπηρεσία «Τα πάντα Άτοκα» στηρίζει καταναλωτές εν μέσω πληθωρισμού
Οι πελάτες μπορούν να επωφεληθούν από τις άτοκες δόσεις σε φυσικά καταστήματα Public και στα 13 μεγαλύτερα «Public + home» αλλά και στο public.gr
Η Συνεταιριστική Τράπεζα Χανίων εγκαινιάζει το πρόγραμμα «Digital School by Τράπεζα Χανίων»
Το πρόγραμμα αφορά τη δωρεά ψηφιακού εξοπλισμού για τον ευρύτερο εκσυγχρονισμό των ελληνικών σχολείων