Σε 175,9 εκ. ευρώ ανήλθε στο 2022 η δεδουλευμένη παραγωγή ασφαλίστρων από την Groupama Ασφαλιστική, έναντι 156,9 εκ. ευρώ το 2021, εμφανίζοντας αύξηση 12,1%.
Τα αποτελέσματα προ λειτουργικών εξόδων & επενδύσεων παρουσίασαν σημαντική βελτίωση κατά 5,8 εκ. ευρώ το 2022 σε σύγκριση με το 2021. Η βελτίωση αυτή προέρχεται κυρίως από τις επιδόσεις των κλάδων Ζωής & Υγείας (συμπεριλαμβανομένων των κλάδων των Unit Linked και DAF), ενώ επηρεάζεται θετικά από την μεταβολή των προεξοφλητικών επιτοκίων που χρησιμοποιήθηκαν για το σκοπό του ελέγχου επάρκειας των ασφαλιστικών αποθεμάτων (Liability Adequacy Test) κατά 3,6 εκ. ευρώ.
Ασφαλιστικές επιχειρήσεις: «Εκρηξη» των ασφαλειών το πρώτο τετράμηνο του 2023 [Πίνακες]
Επιπλέον:
• Το μερίδιο αγοράς της Groupama Ασφαλιστικής αυξήθηκε σε 3,72% το 2022 από 3,45% το 2021.
• Στον Κλάδο Ζωής & Υγείας, συμπεριλαμβανομένων των κλάδων Unit Linked και DAF, το μερίδιο αγοράς παρουσίασε σημαντική αύξηση το 2022 και ανήλθε σε 3,36% από 2,78% το 2021.
Οι επόμενοι στόχοι
Στο πλαίσιο του τριετούς επιχειρηματικού της σχεδίου, η Groupama Ασφαλιστική έχει θέσει ως στόχο την περαιτέρω εμπορική της ανάπτυξη με έμφαση στους κλάδους Αυτοκινήτου, Περιουσίας, Υγείας και Λοιπών Γενικών Κλάδων. Η εταιρεία συνεχίζει την ανταγωνιστική της παρουσία και στην online αγορά, καθώς το 2022 λάνσαρε το brand “MyZen”, με πρώτο προϊόν αυτό της online ασφάλισης αυτοκινήτου.
Οι άξονες επίτευξης των στόχων του επιχειρησιακού σχεδίου περιλαμβάνουν:
• Την ενίσχυση του πολύ-προϊοντικού και πολύ-καναλικού χαρακτήρα της εταιρείας, με περαιτέρω ανάπτυξη των προϊοντικών λύσεων και υπηρεσιών, αλλά και των καναλιών εξυπηρέτησης των πελατών.
• Τη συνεχή προσαρμογή του επιχειρηματικού μοντέλου και των υπηρεσιών, με δυναμικές επενδύσεις στην ψηφιακή τεχνολογία και σε ανθρώπινο δυναμικό εξειδικευμένο σε τεχνολογίες αιχμής.
• Τη συνετή διαχείριση κινδύνων, με στόχο τη διατήρηση των υψηλών επιπέδων κερδοφορίας και κεφαλαιακής επάρκειας.
• Τη διατήρηση ενός εργασιακού περιβάλλοντος που υποστηρίζει την ποικιλομορφία, τις ίσες ευκαιρίες για εξέλιξη και ανέλιξη και, φυσικά, τη συνεχή εκπαίδευση και κατάρτιση των εργαζομένων.
• Τη συνέχιση των σημαντικών δράσεων Εταιρικής Υπευθυνότητας, μέσα από τις οποίες μέρος της εμπιστοσύνης των ασφαλισμένων επιστρέφει στην κοινωνία.
Ο Χρήστος Κάτσιος, Γενικός Διευθυντής της Groupama Ασφαλιστικής, δήλωσε: «Σε ένα πολύπλοκο, ιδιαιτέρως ανταγωνιστικό και διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον όπως είναι η ελληνική ασφαλιστική αγορά, η Groupama Ασφαλιστική δε σταματά να καινοτομεί και να προσαρμόζεται στα νέα δεδομένα. Οι επενδύσεις των προηγούμενων ετών σε ψηφιακές υποδομές έχουν ήδη αρχίσει να αποδίδουν, βελτιώνοντας σημαντικά τις εσωτερικές μας διαδικασίες και, ταυτόχρονα, δίνοντας τη δυνατότητα να εξυπηρετήσουμε το στρατηγικό μας σχεδιασμό για μια πολυ-καναλική παρουσία στην ελληνική αγορά. Παρά τις προκλήσεις του 2022 με αναταράξεις στο γεωπολιτικό πεδίο και σε συνθήκες αυξανόμενων επιτοκίων, πετύχαμε ισχυρή άνοδο στην παραγωγή ασφαλίστρων και διατηρήσαμε σε υψηλά επίπεδα την κερδοφορία μας. Συνεχίζουμε το 2023 με την ίδια δυναμική, στοχεύοντας στην περαιτέρω ανάπτυξη του δικτύου μας αλλά και έχοντας πάντα στο επίκεντρο τις ανάγκες των ασφαλισμένων μας και την άριστη εξυπηρέτησή τους.»
Latest News
Η συγχώνευση έφερε οργανική κερδοφορία 27,3 εκατ. ευρώ για την Attica Bank
Στόχος για την Attica Bank η πλήρης εξυγίανση εντός του 2024 και η λειτουργική συγχώνευση μέσα στο 2025
Startups στην Ελλάδα: Οι επενδυτικές ευκαιρίες, οι εξαγορές και οι προοπτικές για το 2025
Το Found.ation, σε συνεργασία με το EIT Digital και την υποστήριξη της EATE παρουσίασε για όγδοη συνεχόμενη χρονιά το report Startups in Greece
Νέες προοπτικές για την Υδρόγειο Ασφαλιστική με την ένταξή της στον Όμιλο Reale
Το Ετήσιο Συνέδριο Συνεργατών της πραγματοποίησε η Υδρόγειος Ασφαλιστική με βραβεύσεις των κορυφαίων ασφαλιστικών διαμεσολαβητών της
Business Banking Εθνικής Τράπεζας: Στο επίκεντρο η ανάπτυξη της μικρομεσαίας επιχειρηματικότητας
Το Business Banking της Εθνικής Τράπεζας αποτελεί ένα ολοκληρωμένο μοντέλο εξυπηρέτησης των μικρομεσαίων επιχειρήσεων
Η νέα εταιρική ταυτότητα της ΕΧΑΕ
Η ανανεωμένη εταιρική εικόνα αντλεί έμπνευση από τη μακρόχρονη ιστορία του Χρηματιστηρίου
Στην ΙΟΝ πέρασε και με την... βούλα η Λάβδας - Το μήνυμα Κωτσιοπούλου
Η εξαγορά αποτελεί ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική τόσο της ΙΟΝ όσο και της Λάβδας
Ο Βασίλης Σπίνος αναλαμβάνει νέος General Manager στην Wolt
Ο Βασίλης Σπίνος ξεκίνησε την καριέρα του στη Wolt τον Νοέμβριο του 2018
Έφθασαν τα 300 καταστήματα franchise της ΑΒ Βασιλόπουλος
H επέκταση του δικτύου franchise αποτελεί βασικό πυλώνα του στρατηγικού πλάνου της ΑΒ Βασιλόπουλος
Ασφυξία στις επιχειρήσεις από τις υψηλές προμήθειες - Η ανάλυση ΕΣΕΕ [γραφήματα]
H κατανομή της χρηματοδότησης σε μια οικονομία είναι εξαιρετικά κρίσιμη καθώς μπορεί, σε αρκετές περιπτώσεις, να αλλάξει δραματικά τον ανταγωνισμό, επισημαίνεται σε ανάλυση της ΕΣΕΕ
Στις top 3 επιλογές της Citi η Metlen για το 2025 – Βλέπει άνοδο 40%
Σύμφωνα με τη Citi, η δραστηριότητα της Metlen στον τομέα της ενέργειας βρίσκεται σε σταθερές βάσεις