Θα περίμενε ίσως κανείς να συναντήσει ανθρώπους με διαφορετικό οικονομικό υπόβαθρο, σε επιχειρήσεις, φαρμακεία, παντοπωλεία ή σχολεία.
Ωστόσο, σύμφωνα με νέα έρευνα στις ΗΠΑ, την οποία αναδεικνύει το Business Insider, αν θέλει ένας Αμερικανός να γνωρίσει κάποιον που βγάζει πολύ περισσότερα ή πολύ λιγότερα χρήματα από τον ίδιο, καλύτερα να δοκιμάσει να πάει να φάει σε μια… οικονομική αλυσίδα εστιατορίων.
Subway: Η οικογενειακή επιχειρήση που υποκλίθηκε τελικά στο χρήμα
Θέλοντας οι Maxim Massenhoff -από τη Ναυτική Μεταπτυχιακή Σχολή- και Nathan Wilmers -από το Πανεπιστήμιο του Χάρβαρντ- να εξετάσουν που είναι πιο πιθανό να συναναστραφούν Αμερικανοί διαφορετικών τάξεων, ανακάλυψαν ότι το ιδανικό μέρος ήταν αλυσίδες φαστφουντ, όπως το Olive Garden, τα Applebee’s, τα McDonald’s ή τα Wendy’s.
«Τα πιο διαφορετικά -με κοινωνικοοικονομικά κριτήρια- μέρη στις ΗΠΑ δεν είναι τα δημόσια ιδρύματα, όπως σχολεία και πάρκα, αλλά αλυσίδες εστιατορίων», λένε οι Massenhoff και Wilmers.
Οι ερευνητές χρησιμοποίησαν δεδομένα τοποθεσίας για κινητά SafeGraph που παρακολουθούν πόσα άτομα βρίσκονται σε συγκεκριμένα μέρη, καθώς και πού ζουν αυτά τα άτομα, κάτι που μπορεί να είναι ενδεικτικό του εισοδήματός τους.
Έτσι, έχοντας στη διάθεσή τους αυτά τα δεδομένα, μπόρεσαν να δουν πόσοι επισκέπτες από διαφορετικές κατηγορίες εισοδήματος συχνάζουν σε διαφορετικά καταστήματα.
Ωστόσο, οι ερευνητές μπόρεσαν έτσι να δουν πόσο απομονωμένοι είναι οι Αμερικανοί διαφορετικών τάξεων.
Οι Αμερικανοί απομονώθηκαν μετά τη πανδημία
Σε γενικές γραμμές, οι Αμερικανοί είναι αρκετά απομονωμένοι κατά τάξη, με τους ερευνητές να διαπιστώνουν ότι οι πλουσιότεροι Αμερικανοί είναι πολύ πιο πιθανό να συναντήσουν ομοίους τους με παρόμοια υψηλά εισοδήματα, πράγμα που σημαίνει ότι οι πλούσιοι κάνουν παρέα με τους πλούσιους.
Αυτή η απομόνωση, μάλιστα, είναι πιο έντονη στις αστικές και προαστιακές περιοχές.
Σύμφωνα με έρευνα του MIT, η κοινωνικοοικονομική απομόνωση έχει γίνει ακόμη πιο έντονη μετά την πανδημία.
Ερευνητές στο Τεχνολογικό Ινστιτούτο της Μασαχουσέτης διαπίστωσαν ότι πολύ λιγότεροι άνθρωποι επισκέφθηκαν γειτονιές, όπου οι κάτοικοι κέρδισαν σημαντικά περισσότερα ή λιγότερα χρήματα τον Δεκέμβριο του 2021 από ό,τι τον Ιανουάριο του 2019, δηλαδή πριν την πανδημία.
Σύμφωνα με δεδομένα κινητών τηλεφώνων περισσότερων από ένα εκατομμύριο ανθρώπων σε Βοστώνη, Ντάλας, Σιάτλ και Λος Άντζελες, οι αλληλεπιδράσεις μεταξύ ανθρώπων διαφορετικού κοινωνικοοικονομικού υπόβαθρου μειώθηκαν έως και 30% κατά τη διάρκεια αυτής της χρονικής περιόδου, δηλαδή πολύ μετά την άρση των περιορισμών για τον κορονοϊό.
Σύμφωνα με τους ερευνητές ο λόγος γι’ αυτό βρίσκεται εν μέρει στην αύξηση της απομακρυσμένης εργασίας και των διαδικτυακών αγορών, βοηθώντας τους Αμερικανούς να παραμείνουν στις γειτονιές τους.
Επανεξέταση πολιτικών κοινωνικοποίησης
Αυτή λοιπόν την απομόνωση, τη σπάνε οι αλυσίδες γρήγορου και οικονομικού φαγητού στις ΗΠΑ.
Άλλες επιχειρήσεις, όπως φαρμακεία, παντοπωλεία και γυμναστήρια, ή δημόσιοι οργανισμοί, όπως πάρκα, σχολεία και βιβλιοθήκες, δεν λειτουργούν έτσι, καθώς τείνουν να εξυπηρετούν τους ανθρώπους που βρίσκονται σε άμεση γειτνίαση, διαπίστωσαν οι ερευνητές.
Ένα άτομο με υψηλότερο εισόδημα είναι πιο πιθανό να συναντήσει ένα άτομο χαμηλότερου εισοδήματος σε αυτά τα αμερικανικά ταχυφαγεία.
Σύμφωνα με τους ειδικούς, βάσει αυτών ευρημάτων θα έπρεπε να επανεξεταστούν οι πολιτικές για την κοινωνικοποίηση των Αμερικανών από διαφορετικά εισοδηματικά στρώματα, ειδικά καθώς ορισμένες περιοχές έδωσαν προτεραιότητα στη μείωση του αριθμού των αλυσίδων εστιατορίων.
Εξάλλου, έρευνα του οικονομολόγου του Πανεπιστημίου του Χάρβαρντ Raj Chetty διαπίστωσε ότι το να είσαι φίλος με άτομα με υψηλότερα εισοδήματα είναι το κλειδί για την οικονομική κινητικότητα.
Βέβαια, μπορεί η έρευνα να δείχνει τα ταχυφαγεία ως σημεία συνάντησης των τάξεων, αλλά ταυτόχρονα η παχυσαρκία χτυπάει κόκκινο στις ΗΠΑ σε όλες τις τάξεις…
Πηγή: in.gr
Latest News
Στην ουρά οι τουρκικές εταιρείες για την ανοικοδόμηση της Συρίας
Πάνω από 11 δισ. δολάρια ήταν ήδη οι ζημιές σε 14 μεγάλες πόλεις και σε σημαντικούς κλάδους της οικονομίας από το 2023, σύμφωνα με την Παγκόσμια Τράπεζα
Θα έκανε τα πάντα για να τον... αποφύγει - Το αμερικανικό δίκτυο ABC και ο Τραμπ
Ο άλλοτε σύμβουλος του Μπιλ Κλίντον βρέθηκε στο στόχαστρο του Τραμπ και προκάλεσε μια διαμάχη με το δίκτυο ABC
Γιατί οι Millennials δεν αγοράζουν πλέον σπίτια;
Οι τιμές των σπιτιών δεν είναι το μόνο που εμποδίζει τους millennials να αγοράζουν ακίνητα - Τι άλλο τους ανησυχεί
Δεινόσαυροι σε συλλογές δισεκατομμυριούχων - Η μάχη στις δημοπρασίες
Οι δεινόσαυροι υφαρπάζονται από δισεκατομμυριούχους καθώς οι επιστήμονες δεν έχουν τέτοιους πόρους
Ιράν: Νέα πτώση για το ριαλ έναντι του δολαρίου
Συνεχίζεται η καταβαράθρωση του νομίσματος του Ιράν έναντι του δολαρίου. Το ριάλ έπεσε στα 756.000 ανά δολάριο
Μπροστά στην απαγόρευση του TikTok - Πώς προετοιμάζονται οι αγορές μόδας και ομορφιάς
Το timing της απαγόρευσης έρχεται αν και κατά τη φετινή εορταστική σεζόν, οι πωλήσεις του TikTok Shop έχουν αυξηθεί κατακόρυφα
Σκληρό πόκερ Μελόνι και Stellantis για αύξηση παραγωγής της Fiat στην Ιταλία
Η επαναπροσέγγιση μεταξύ των δύο πλευρών δημιουργεί νέες ελπίδες για την αυτοκινητοβιομηχανία Fiat και τους εργαζόμενους
«Πράσινο φως» για το deal των 16,5 δισ. δολ. στα φάρμακα αδυνατίσματος ανάμεσα σε Novo Holdings και Catalent
Η «προίκα» της συμφωνίας της Novo Holding με την Catalent είναι τρία εργοστάσια σε Ιταλία, Βέλγιο και Ηνωμένες Πολιτείες
Αμερικανικό δικαστήριο απορρίπτει αίτημα της TikTok - Η «κλεψύδρα» τελειώνει στις 19/1
Σύμφωνα με το νόμο το TikTok θα απαγορευτεί εκτός αν η κινεζική ByteDance το εκποιήσει μέχρι τις 19 Ιανουαρίου
Παγκόσμια Τράπεζα και ΔΝΤ εγκαταλείπουν τα φτωχά κράτη - Ακόμα και οι διασώσεις γίνονται... ακριβές
Η Παγκόσμια Τράπεζα έχει μείνει πίσω πλέον από την Κίνα που εμφανίζεται ως ο πιο γενναιόδωρος δανειστής στον αναπτυσσόμενο κόσμο