Το οικονομικό κέντρο της πόλης Σεντσέν που βρίσκεται στα νότια της Κίνας διαχειρίστηκε 516 τρένα μεταφοράς εμπορευμάτων μεταξύ της Κίνας και της Ευρώπης από την έναρξη της εμπορικής σιδηροδρομικής σύνδεσης τον Αύγουστο του 2020, μεταφέροντας 361.100 τόνους εξαγωγικών προϊόντων οικονομικής αξίας 10,8 δισεκατομμυρίων γιουάν (1,37 δισεκατομμυρίου ευρώ), όπως ανακοίνωσαν τα τελωνεία της πόλης.

Από την έναρξη της λειτουργίας της αναφερόμενης εμπορικής σιδηροδρομικής σύνδεσης έχουν καλυφθεί 41 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας, αλλά και της Λευκορωσίας, μεταφέροντας εμπορεύματα για περισσότερες από 4.000 επιχειρήσεις, σύμφωνα με τα τελωνεία.

Θα ανοίξει η Κίνα το «Κουτί της Πανδώρας»; Φόβοι για νέα κρίση τύπου Lehman Brothers

Τα εμπορεύματα μπορούν να φτάσουν στην πόλη Ντούισμπουργκ της Γερμανίας από την Σεντσέν σε 16 ημέρες με την εμπορική αμαξοστοιχία, ταχύτερα περίπου κατά 15 ημέρες, σε σύγκριση με την μεταφορά τους δια θαλάσσης.

Αναζητούνται ασιατικές βάσεις για μετακίνηση εκτός Κίνας

Στο μεταξύ, οι μεγαλύτεροι όμιλοι ναυτιλίας και logistics παγκοσμίως έχουν επιδοθεί σε μια ολοένα και πιο έντονη εκστρατεία αγοράς εγκαταστάσεων στην Ασία, σε μια προσπάθεια να βοηθήσουν τους πελάτες τους να επεκτείνουν τις αλυσίδες εφοδιασμού πέρα από την Κίνα, σύμφωνα με τους FT.

Ο ανταγωνισμός για τα στοιχεία ενεργητικού έχει τροφοδοτηθεί από τα αποθέματα μετρητών που δημιούργησαν οι όμιλοι εμπορευματικών μεταφορών παγκοσμίως, όταν οι διαταραχές και οι αυξημένες δαπάνες για το ηλεκτρονικό εμπόριο αύξησαν τη ζήτηση για υπηρεσίες logistics κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19.

Επιχειρήσεις όπως η γερμανική εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Hapag-Lloyd και η AP Møller-Maersk με έδρα τη Δανία έχουν επενδύσει σε λιμάνια, αποθήκες και άλλες υποδομές logistics. Οι εγκαταστάσεις υποστηρίζουν τις όλο και πιο πολύπλοκες αλυσίδες εφοδιασμού που αναπτύσσονται μεταξύ χωρών όπως το Βιετνάμ, η Ινδία και η Μαλαισία.

Ο Dheeraj Bhatia, ο οποίος επιβλέπει τις δραστηριότητες της Hapag-Lloyd στην Ινδία, δήλωσε ότι ο ανταγωνισμός για επενδύσεις σε αυτές τις αγορές αυξάνεται, καθώς προσελκύουν περισσότερες από τις υπεράκτιες κατασκευές που προηγουμένως επικεντρώνονταν στην Κίνα.

“Όλος ο κόσμος βλέπει την Ινδία και τη νοτιοανατολική Ασία ως την επόμενη φυσική επιλογή για offshore”, δήλωσε ο Bhatia. “Εταιρείες από τη Μέση Ανατολή, την Κίνα, την Ευρώπη … από όλες τις πλευρές θα προσπαθήσουν να επενδύσουν σε αυτές τις αγορές”.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
ΕΕ: Δύσκολα θα επιτευχθεί συμφωνία μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου για τα κινεζικά EV
Διεθνή |

ΕΕ: Δύσκολα θα επιτευχθεί συμφωνία μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου για τα κινεζικά EV

Στενεύουν τα περιθώρια για επίτευξη συμφωνίας στο πλαίσιο της έρευνας κατά των επιδοτήσεων που έχει οδηγήσει το Πεκίνο και την ΕΕ στη μεγαλύτερη εμπορική διαμάχη τους εδώ και μια δεκαετία