Το οικονομικό κέντρο της πόλης Σεντσέν που βρίσκεται στα νότια της Κίνας διαχειρίστηκε 516 τρένα μεταφοράς εμπορευμάτων μεταξύ της Κίνας και της Ευρώπης από την έναρξη της εμπορικής σιδηροδρομικής σύνδεσης τον Αύγουστο του 2020, μεταφέροντας 361.100 τόνους εξαγωγικών προϊόντων οικονομικής αξίας 10,8 δισεκατομμυρίων γιουάν (1,37 δισεκατομμυρίου ευρώ), όπως ανακοίνωσαν τα τελωνεία της πόλης.
Από την έναρξη της λειτουργίας της αναφερόμενης εμπορικής σιδηροδρομικής σύνδεσης έχουν καλυφθεί 41 χώρες, συμπεριλαμβανομένης της Γερμανίας, της Γαλλίας, της Ιταλίας, αλλά και της Λευκορωσίας, μεταφέροντας εμπορεύματα για περισσότερες από 4.000 επιχειρήσεις, σύμφωνα με τα τελωνεία.
Θα ανοίξει η Κίνα το «Κουτί της Πανδώρας»; Φόβοι για νέα κρίση τύπου Lehman Brothers
Τα εμπορεύματα μπορούν να φτάσουν στην πόλη Ντούισμπουργκ της Γερμανίας από την Σεντσέν σε 16 ημέρες με την εμπορική αμαξοστοιχία, ταχύτερα περίπου κατά 15 ημέρες, σε σύγκριση με την μεταφορά τους δια θαλάσσης.
Αναζητούνται ασιατικές βάσεις για μετακίνηση εκτός Κίνας
Στο μεταξύ, οι μεγαλύτεροι όμιλοι ναυτιλίας και logistics παγκοσμίως έχουν επιδοθεί σε μια ολοένα και πιο έντονη εκστρατεία αγοράς εγκαταστάσεων στην Ασία, σε μια προσπάθεια να βοηθήσουν τους πελάτες τους να επεκτείνουν τις αλυσίδες εφοδιασμού πέρα από την Κίνα, σύμφωνα με τους FT.
Ο ανταγωνισμός για τα στοιχεία ενεργητικού έχει τροφοδοτηθεί από τα αποθέματα μετρητών που δημιούργησαν οι όμιλοι εμπορευματικών μεταφορών παγκοσμίως, όταν οι διαταραχές και οι αυξημένες δαπάνες για το ηλεκτρονικό εμπόριο αύξησαν τη ζήτηση για υπηρεσίες logistics κατά τη διάρκεια της πανδημίας Covid-19.
Επιχειρήσεις όπως η γερμανική εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Hapag-Lloyd και η AP Møller-Maersk με έδρα τη Δανία έχουν επενδύσει σε λιμάνια, αποθήκες και άλλες υποδομές logistics. Οι εγκαταστάσεις υποστηρίζουν τις όλο και πιο πολύπλοκες αλυσίδες εφοδιασμού που αναπτύσσονται μεταξύ χωρών όπως το Βιετνάμ, η Ινδία και η Μαλαισία.
Ο Dheeraj Bhatia, ο οποίος επιβλέπει τις δραστηριότητες της Hapag-Lloyd στην Ινδία, δήλωσε ότι ο ανταγωνισμός για επενδύσεις σε αυτές τις αγορές αυξάνεται, καθώς προσελκύουν περισσότερες από τις υπεράκτιες κατασκευές που προηγουμένως επικεντρώνονταν στην Κίνα.
“Όλος ο κόσμος βλέπει την Ινδία και τη νοτιοανατολική Ασία ως την επόμενη φυσική επιλογή για offshore”, δήλωσε ο Bhatia. “Εταιρείες από τη Μέση Ανατολή, την Κίνα, την Ευρώπη … από όλες τις πλευρές θα προσπαθήσουν να επενδύσουν σε αυτές τις αγορές”.
Latest News
Επαναφέρει στελέχη από τη... σύνταξη - Ξανά μπροστά σε ανακατατάξεις η Nike
Ο νέος CEO της Nike Έλιοτ Χιλ ήταν μόνο η αρχή - Σειρά παίρνει η επιστροφή του Τομ Πέντι στη Βόρεια Αμερική
Τι είναι οι θέσεις «Business Light» και γιατί τις θέλουν οι αερομεταφορείς
Οι αεροπορικές εταιρείες δημιουργούν «business-class-lite» για να έχουν περισσότερα έσοδα και να αυξήσουν τη ζήτηση για πολυτελείς θέσεις
CEOs όπως influencers - Γιατί επιταχύνουν την παρουσία τους στα social media
Το LinkedIn είναι το ιδανικό πεδίο για τη δραστηριότητα των CEOs - Ποιοι πέτυχαν
Γιγαντώνεται η μόχλευση των private equities, το «τρικ» με τα PIKs
Τι αναφέρει έρευνα της Moody's - Τα υψηλότερο επιτόκια από τα ιδιωτικά κεφάλαια και ο κίνδυνος υποβολής υψηλών τόκων
Οι εσωτερικοί και εξωτερικοί κίνδυνοι για την οικονομία της Τουρκίας - Τι βλέπει το ΔΝΤ [πίνακας]
Τα βασικά οικονομικά μεγέθη που προβλέπει το ΔΝΤ για την τουρκική οικονομία
Η Goldman Sachs αναβαθμίζει τις προβλέψεις για την ανάπτυξη της Κίνας
Η Goldman Sachs αναμένει ότι το ΑΕΠ στην Κίνα θα αυξηθεί κατά 4,9% φέτος, από 4,7% που ήταν η προηγούμενη εκτίμηση
ΕΕ: Δύσκολα θα επιτευχθεί συμφωνία μέχρι τα τέλη Οκτωβρίου για τα κινεζικά EV
Στενεύουν τα περιθώρια για επίτευξη συμφωνίας στο πλαίσιο της έρευνας κατά των επιδοτήσεων που έχει οδηγήσει το Πεκίνο και την ΕΕ στη μεγαλύτερη εμπορική διαμάχη τους εδώ και μια δεκαετία
H ισπανική Navantia σε συζητήσεις για την εξαγορά της βρετανικής Harland & Wolf
Εαν οι συζητήσεις της Navantia καρποφορήσουν, τότε θα πρόκειται για συμφωνία «διάσωσης των ναυπηγείων του Μπέλφαστ»
Κασκάρι (Fed): Περισσότερες ήπιες μειώσεις επιτοκίων
Η Fed πλησιάζει στο στόχο του 2%
Από τον πληθωρισμό… στον αποπληθωρισμό – Νέος πονοκέφαλος για την ΕΚΤ
Οι περισσότεροι αναλυτές περιμένουν ακόμη μία μείωση μέχρι τον Δεκέμβριο από την ΕΚΤ, αν και μέχρι πρότινος δεν θεωρούταν δεδομένη