Προσωρινός ανάδοχος του διεθνούς διαγωνισμού που προκήρυξε ο Ειδικός Περιφερειακός Διαβαθμιδικός Φορέας Διαχείρισης Στέρεων Αποβλήτων Νοτίου Αιγαίου (ΦΟΔΣΑ Νοτίου Αιγαίου) αναδείχθηκε η Ένωση Εταιρειών Intrakat – Kafsis και μετά την υπογραφή της σύμβασης, θα αναλάβει για 3 ακόμη χρόνια τη λειτουργία του ΧΥΤΑ Μυκόνου, μίας εκ των σημαντικότερων υποδομών του νησιού. Πρόκειται για έργο ύψους 6,5 εκατ. ευρώ, το οποίο συνοδεύεται και από δικαίωμα προαίρεσης για ένα ακόμη έτος.
Ο διαγωνισμός προβλέπει την παροχή του συνόλου των απαιτούμενων υπηρεσιών λειτουργίας και συντήρησης του ΧΥΤΑ Μυκόνου, ώστε να εξασφαλιστεί η σωστή λειτουργία του.
Εξάρχου: Τι λέει για την έρευνα της Επιτροπής Ανταγωνισμού στο deal Άκτωρ – Intrakat
Αναλυτικότερα, η εταιρεία αναφέρει:
«Συγκεκριμένα η εταιρεία, έχοντας θεσπίσει ένα νέο αυστηρότερο κανονιστικό πλαίσιο λειτουργίας και με την κατάλληλη τεχνική επίβλεψη και το εξειδικευμένο προσωπικό, κατάφερε κατά την διάρκεια της περιόδου 2020 – 2023 την αδιάλειπτη λειτουργία του ΧΥΤΑ Μυκόνου, η οποία χαρακτηρίζεται κρίσιμη υποδομή προστασίας της δημόσιας υγείας και του περιβάλλοντος, σε έναν από τους πιο σημαντικούς και δημοφιλείς τουριστικούς προορισμούς της Ελλάδας.
Με την υπογραφή της σύμβασης η Intrakat θα ενισχύει ακόμη περισσότερο την παρουσία της στο νησί της Μυκόνου, όπου δραστηριοποιείται και στην τουριστική ανάπτυξη μέσα από σημαντικές επενδύσεις.
H Intrakat διαθέτει σημαντική εμπειρία στα έργα περιβάλλοντος, όπως η Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων Σερρών – ένα σημαντικό έργο ΣΔΙΤ για την Κεντρική Μακεδονία -, η λειτουργία και συντήρηση του ΧΥΤΑ Αττικής και η Μονάδα Επεξεργασίας Απορριμμάτων του νομού Βοιωτίας.
Η οργάνωση και η καλή λειτουργία των ΧΥΤΑ είναι καθοριστικής σημασίας για μία πιο βιώσιμη καθημερινότητα, ειδικά εάν λάβει κανείς υπ’ όψη την πίεση που ασκείται στο περιβάλλον από την τόνωση της τουριστικής κίνησης, η οποία έχει ανάλογη επίπτωση και στην παραγωγή και εισδοχή απορριμμάτων στους ΧΥΤΑ.
Αν και πλέον οι ΧΥΤΑ έχουν παραχωρήσει την προτεραιότητα της διαχείρισης των απορριμμάτων κυρίως στην ανακύκλωση, δεν παύουν να έχουν την αξία τους στο πλαίσιο της ολοκληρωμένης διαχείρισης των αποβλήτων. Και η διασφάλιση της καλής λειτουργίας τους θεωρείται μείζονος σημασίας για την προστασία του περιβάλλοντος και της δημόσιας υγείας – ειδικά σε περιοχές που προσελκύουν κάθε χρόνο εκατοντάδες χιλιάδες επισκέπτες, αλλά έχουν περιορισμένες δυνατότητες δημιουργίας νέων υποδομών διαχείρισης αποβλήτων, όπως η Μύκονος».
Latest News
Πώς το «Μάντσεστερ των Βαλκανίων» ξέμεινε χωρίς κλωστοϋφαντουργία
Η αναστολή λειτουργίας της Βαρβαρέσος και το τέλος στην κλωστοϋφαντουργίας στη Νάουσα μετά από 150 χρόνια - Τι έλεγε ο Άδωνις Γεωργιάδης το 2019
Ανεβάζουν ταχύτητα τα έσοδα από προμήθειες των τραπεζών
Τι έδειξαν οι οικονομικές καταστάσεις Εθνικής και Πειραιώς για το πρώτο τρίμηνο του 2024
Το American Dream των ελληνικών startups – Ποιοι κολοσσοί έριξαν 4 δισ. δολ.
Στο επενδυτικό ραντάρ παικτών παγκόσμιας εμβέλειας το οικοσύστημα υψηλής τεχνολογίας της χώρας μας
Η εφτάψυχη ΔΕΠΑ Εμπορίας – Οι μάχες με Gazprom και πράσινη μετάβαση
Οι 2 νάρκες, το πωλητήριο και η φυγή προς Ευρώπη και Ουκρανία
Πώς «απαντούν» οι εισηγμένες στις αναταράξεις των επιτοκίων
Οι μεγάλοι όμιλοι λαμβάνουν μια σειρά από μέτρα, προκειμένου να μετριάσουν τις επιπτώσεις
Η απίστευτη ιστορία του πλουσιότερου ανθρώπου της Αργεντινής
Ο Galperin έχει εξελιχθεί σε μέγα σταρ της τεχνολογικής σκηνής της Λατινικής Αμερικής
Οι Έλληνες αμφισβητούν την κυριαρχία της Coca – Cola – Η «μάχη» των 400 εκατ. ευρώ
Οι επενδυτικές κινήσεις, οι συμμαχίες και οι νέοι παίκτες - Πώς τα αναψυκτικά περνούν κάτω από το «ραντάρ» του πληθωρισμού
Καταναλωτικά δάνεια, αντί για αποταμίευση προτιμούν οι Έλληνες
Οι καταθέσεις επιβραδύνονται, τα δάνεια μέσω εμπόρων αφορούν κυρίως αγορές αυτοκινήτων, τηλεοράσεων και κινητών
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Και χειμώνα και καλοκαίρι - Ο freddo espresso δεν επηρεάζεται από την εποχικότητα
Πώς φτάσαμε σήμερα 7 στους 10 καταναλωτές να προτιμούν freddo espresso καθόλη τη διάρκεια της χρονιάς, ανεξάρτητα από την εποχικότητα