Για το πλαίσιο που έχει διαμορφωθεί στην Ελλάδα στον κλάδο της βραχυχρόνιας μίσθωσης, τους ψηφιακούς νομάδες, αλλά και την πορεία της ελληνικής start up Vivestia, μίλησε ο CMO της εταιρείας Ανδρέας Γκίνης στο  ΟΤ Forum που διεξάγεται στη Θεσσαλονίκη στο περιθώριο της 87η ΔΕΘ.

Η Vivestia είναι μία πλατφόρμα προβολής και εκμίθωσης πολυτελών καταλυμάτων, από βίλες και άλλα ακίνητα έως γιοτ, μέσω virtual reality tours.

«Δίνουμε τη δυνατότητα στον επισκέπτη της πλατφόρμας μας να περπατήσει σε αυτά τα καταλύματα» τόνισε ο κ. Γκίνης, τονίζοντας ότι ο κάθε ενδιαφερόμενος μπορεί να περιηγηθεί στους χώρους, μέσα από το κινητό, το laptop ή τον υπολογιστή του, και να χρησιμοποιήσει -εάν το επιθυμεί- ειδικά γυαλιά VR.  Και στη συνέχεια μπορεί να κάνει την κράτησή του.

«Η πλατφόρμα προσφέρει μια end to end approach σε όλη τη διαδικασία της κράτησης», τονίζει.

Πώς γεννήθηκε η ιδέα

Ο ίδιος ανέφερε ότι προέρχεται από τον κλάδο των οικονομικών επιστημών, αρχικά εργάστηκε στη διαφήμιση και μετέπειτα στις πωλήσεις.

Ερωτηθείς για το πώς γεννήθηκε η ιδέα για τη δημιουργία της Vivestia ο κ. Γκίνης είπε ότι όπως οι περισσότερες start up, έτσι και η δική τους, ξεκίνησε από ένα πρόβλημα.

Αποκάλυψε ότι το 2020 μαζί με τους συνεργάτες του έκλεισαν ένα κατάλυμα για να μείνουν, κι όταν έφτασαν είδαν κάτι  τελείως διαφορετικό από αυτό που έδειχναν οι φωτογραφίες. Έτσι γεννήθηκε του concept μιας πλατφόρμας που παρέχει μιας ρεαλιστική απεικόνιση κάθε καταλύματος.

Η εταιρεία ονομάστε έτσι από το λατινικό Vive, που σημαίνει «ζήσε» και την Εστία «που είναι η πηγή της φιλοξενίας». Υπάρχουν τρεις co-founders και άλλα πέντε άτομα στη ομάδα.

Ομολογεί ότι για τη δημιουργία της εταιρείας χρησιμοποιήθηκαν ίδια κεφάλαια, με βοήθεια από γονείς και φίλους, προσθέτοντας ότι έχουν επίσης λάβει στήριξη από το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο και το Elevate Greece.

Luxury βραχυχρόνια μίσθωση και digital nomads

Η εταιρεία δραστηριοποιείται κυρίως στον κλάδο της πολυτελούς βραχυχρόνιας μίσθωσης, ωστόσο -όπως δηλώνει ο κ. Γκίνης- υπάρχει αυξημένο ενδιαφέρον και από ψηφιακούς νομάδες (digital nomads).

Σύμφωνα με τον CMO της Vivestia, τα καταλύματα επιλέγονται με κριτήριο την τιμή, την αισθητική αλλά και τα χαρακτηριστικά και τις ανέσεις που παρέχουν.

«Γενικά στην Ελλάδα έχουμε καταλύματα μοναδικής ομορφιάς. Για παράδειγμα, κάποια νεοκλασσικά στην Κέρκυρα»  υπογραμμίζει, τονίζοντας ότι αυτά επιλέγονται επίσης για να γίνουν γυρίσματα ταινιών και σειρών.

Με το βλέμμα στο εξωτερικό

Η εταιρεία δραστηριοποιείται ήδη σε 14 περιοχές στην Ελλάδα, και πρόσφατα άνοιξε για την αγορά την Κροατίας. Όπως αναφέρει ο κ. Γκίνης πελάτες είναι κυρίως Αμερικανοί, οι οποίοι είναι πιο εξοικειωμένοι σε θέματα τεχνολογίας, Άραβες αλλά και κάτοικοι βαλκανικών χωρών, οι οποίοι έχουν ευκολότερη πρόσβαση στη χώρα μας.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News