Οι πωλήσεις παιχνιδιών Barbie στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 25% συνολικά για τους μήνες Ιούλιο-Αύγουστο σε σύγκριση με το ίδιο δίμηνο πριν ένα χρόνο, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της εταιρείας έρευνας αγοράς Circana, η οποία παρακολουθεί τα στοιχεία των σημείων λιανικής πώλησης.
Τα στοιχεία της Circana έδειξαν επίσης ότι η Barbie ήταν το Νο. 1 περιουσιακό στοιχείο και το Νο. 1 εμπορικό σήμα ανάπτυξης σε δολάρια στην κατηγορία «κούκλες» στο λιανικό εμπόριο κατά το ίδιο δίμηνο. Η μάρκα Barbie είχε επιπλέον έξι από τα δέκα κορυφαία σε πωλήσεις είδη στην κατηγορία «κούκλες» την ίδια περίοδο.
Η ζήτηση για προϊόντα Barbie μετά τη μεγάλη επιτυχία της ταινίας δεν προκαλεί έκπληξη. Η ταινία «Barbie», της σκηνοθέτιδας Γκρέτα Γκέργουιγκ, σημείωσε το μεγαλύτερο πρώτο Σαββατοκύριακο του 2023 και τώρα είναι η ταινία με τις περισσότερες εισπράξεις στο box office των ΗΠΑ φέτος, αφαιρώντας το στέμμα από το «Super Mario Bros», σύμφωνα με το Bloomberg.
Η Mattel, που σερφάρει στο ροζ κύμα της «Barbie», είπε στους αναλυτές κατά τη διάρκεια της πρόσφατης κλήσης κερδών της ότι η εταιρεία παιχνιδιών έχει μεγάλα σχέδια να επεκτείνει το φαινόμενο Barbie πολύ πέρα από την ταινία. Την 1η Ιουνίου, η εταιρεία κυκλοφόρησε μια νέα συλλογή παιχνιδιών, η οποία περιλάμβανε κούκλες Barbie και Ken ντυμένες σαν τους χαρακτήρες της ταινίας και ένα κουκλόσπιτο αντίγραφο του τριώροφου DreamHouse στην ταινία της Barbie.
Η ταινία
Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mattel, Ινόν Κρέιζ, δήλωσε κατά τη διάρκεια της κλήσης ότι το πρώτο κύμα προϊόντων που σχετίζονται με ταινίες είχε εξαντληθεί και ότι η Mattel σχεδιάζει να κυκλοφορήσει περισσότερα προϊόντα για τις γιορτές. Συνολικά, είπε ότι η Mattel έχει κλείσει περισσότερες από 165 συνεργασίες με μάρκες και εμπόρους λιανικής που καλύπτουν τα πάντα, από ρούχα μέχρι κεριά, έπιπλα, μπέργκερ, ζυμαρικά, ακόμη και σούσι εμπνευσμένα από τη Barbie.
Η άνθηση των προϊόντων Barbie της Mattel που ωθείται από την ταινία θα βοηθήσει επίσης να δώσει και στην εταιρεία ώθηση που χρειάζεται στις πωλήσεις αργότερα φέτος, καθώς οι καταναλωτές μειώνουν τις δαπάνες τους για προϊόντα διακριτικής ευχέρειας.
Αν και η Circana δεν παρουσίασε δεδομένα πωλήσεων για τις κούκλες Barbie, ο Κρέιζ είπε ότι οι πωλήσεις κούκλας Barbie αυξάνονταν πολύ πριν από την κυκλοφορία της ταινίας. Ο Κέιζ προσέθεσε είπε ότι είναι σημαντικό να δούμε πώς η Mattel μπορεί να διατηρήσει τη δυναμική της μάρκας Barbie.
Latest News
Ο Σιλβέστερ Σταλόνε βγάζει στο σφυρί ρολόι Patek Phillipe - Το φορούσε στους «Αναλώσιμους 2»
Αυτή θα είναι η πρώτη φορά που ένα Grandmaster Chime τίθεται σε εμπορική δημοπρασία
Τα θαλάσσια drones «ταράζουν τα νερά» στις ΗΠΑ - Τι αλλάζει στον ναυτικό πόλεμο
Η φονική αποτελεσματικότητα των θαλάσσιων drones έχει αποδειχθεί στη Μαύρη Θάλασσα
Αύξηση επιχειρηματικής δραστηριότητας στην ευρωζώνη με τον ταχύτερο ρυθμό εδώ και ένα έτος
Οι πάροχοι υπηρεσιών καταγράφουν ανάπτυξη των δραστηριοτήτων τους για τρίτο συνεχόμενο μήνα
«Ανακαινίστε για να αυξήσετε τις πωλήσεις» - Καμπανάκι από τον πρώην CEO των Starbucks
Ο Χάουαρντ Σουλτς υποστήριξε ότι η εταιρεία πρέπει να βελτιώσει τον τρόπο παραγγελίας και την εμπειρία πληρωμής μέσω κινητών
Η Ευρώπη έχει τα εμπορικά εργαλεία για να αμυνθεί στην Κίνα - Η προειδοποίηση Φον ντερ Λάιεν
«Ο κόσμος δεν μπορεί να απορροφήσει την πλεονάζουσα παραγωγή της Κίνας»
Ο Μπάφετ φεύγει, ο Άμπελ έρχεται - Η επόμενη μέρα στην Berkshire
Ο Γκρεγκ Άμπελ προβλέπεται πως θα αντικαταστήσει τον Μπάφετ στη λήψη όλων των σημαντικών αποφάσεων για τις επενδύσεις και την κατανομή του κεφαλαίου
Άμμος, χιόνι και ανακλήσεις - Πόσο άτρωτο είναι το Cybertruck της Tesla
Για τον Ίλον Μασκ, ο μοναδικός σχεδιασμός του αυτοκινήτου δημιουργούσε τεράστια προβλήματα με την κλιμάκωση της παραγωγής - Δεν είναι τυχαίο πως σχολίασε: «Σκάψαμε τον δικό μας τάφο με το Cybertruck»
Πώς η στεγαστική κρίση της ΕΕ ενδυναμώνει την ακροδεξιά
Τα δυσβάσταχτα ενοίκια και οι τιμές των ακινήτων κινδυνεύουν να γίνουν βασικό πολιτικό ζήτημα σε όλη την ήπειρο
Λέιν (ΕΚΤ): Πιο σίγουρος ότι ο πληθωρισμός επιστρέφει στο στόχο
Ενισχύονται οι εκτιμήσεις για μείωση των ευρωεπιτοκίων τον Ιούνιο
Από τη βενζίνη στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα - Τι κάνουν ΗΠΑ και Κίνα
Οι ραγδαίες πωλήσεις αυτοκινήτων, μαζί με την υψηλή οικονομική ανάπτυξη και τη χαμηλή διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων, οδηγούν τη ζήτηση βενζίνης στην Ινδία και την Ινδονησία