Οι πωλήσεις παιχνιδιών Barbie στις ΗΠΑ αυξήθηκαν κατά 25% συνολικά για τους μήνες Ιούλιο-Αύγουστο σε σύγκριση με το ίδιο δίμηνο πριν ένα χρόνο, σύμφωνα με τα πιο πρόσφατα στοιχεία της εταιρείας έρευνας αγοράς Circana, η οποία παρακολουθεί τα στοιχεία των σημείων λιανικής πώλησης.

Τα στοιχεία της Circana έδειξαν επίσης ότι η Barbie ήταν το Νο. 1 περιουσιακό στοιχείο και το Νο. 1 εμπορικό σήμα ανάπτυξης σε δολάρια στην κατηγορία «κούκλες» στο λιανικό εμπόριο κατά το ίδιο δίμηνο. Η μάρκα Barbie είχε επιπλέον έξι από τα δέκα κορυφαία σε πωλήσεις είδη στην κατηγορία «κούκλες» την ίδια περίοδο.

Η ζήτηση για προϊόντα Barbie μετά τη μεγάλη επιτυχία της ταινίας δεν προκαλεί έκπληξη. Η ταινία «Barbie», της σκηνοθέτιδας Γκρέτα Γκέργουιγκ, σημείωσε το μεγαλύτερο πρώτο Σαββατοκύριακο του 2023 και τώρα είναι η ταινία με τις περισσότερες εισπράξεις στο box office των ΗΠΑ φέτος, αφαιρώντας το στέμμα από το «Super Mario Bros», σύμφωνα με το Bloomberg.

Η Mattel, που σερφάρει στο ροζ κύμα της «Barbie», είπε στους αναλυτές κατά τη διάρκεια της πρόσφατης κλήσης κερδών της ότι η εταιρεία παιχνιδιών έχει μεγάλα σχέδια να επεκτείνει το φαινόμενο Barbie πολύ πέρα από την ταινία. Την 1η Ιουνίου, η εταιρεία κυκλοφόρησε μια νέα συλλογή παιχνιδιών, η οποία περιλάμβανε κούκλες Barbie και Ken ντυμένες σαν τους χαρακτήρες της ταινίας και ένα κουκλόσπιτο αντίγραφο του τριώροφου DreamHouse στην ταινία της Barbie.

Η ταινία

Ο Διευθύνων Σύμβουλος της Mattel, Ινόν Κρέιζ, δήλωσε κατά τη διάρκεια της κλήσης ότι το πρώτο κύμα προϊόντων που σχετίζονται με ταινίες είχε εξαντληθεί και ότι η Mattel σχεδιάζει να κυκλοφορήσει περισσότερα προϊόντα για τις γιορτές. Συνολικά, είπε ότι η Mattel έχει κλείσει περισσότερες από 165 συνεργασίες με μάρκες και εμπόρους λιανικής που καλύπτουν τα πάντα, από ρούχα μέχρι κεριά, έπιπλα, μπέργκερ, ζυμαρικά, ακόμη και σούσι εμπνευσμένα από τη Barbie.

Η άνθηση των προϊόντων Barbie της Mattel που ωθείται από την ταινία θα βοηθήσει επίσης να δώσει και στην εταιρεία ώθηση που χρειάζεται στις πωλήσεις αργότερα φέτος, καθώς οι καταναλωτές μειώνουν τις δαπάνες τους για προϊόντα διακριτικής ευχέρειας.

Αν και η Circana δεν παρουσίασε δεδομένα πωλήσεων για τις κούκλες Barbie, ο Κρέιζ είπε ότι οι πωλήσεις κούκλας Barbie αυξάνονταν πολύ πριν από την κυκλοφορία της ταινίας. Ο Κέιζ προσέθεσε είπε ότι είναι σημαντικό να δούμε πώς η Mattel μπορεί να διατηρήσει τη δυναμική της μάρκας Barbie.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Tesla: Πόσο άτρωτο είναι το Cybertruck μπροστά στην άμμο, το χιόνι και τις ανακλήσεις
Διεθνή |

Άμμος, χιόνι και ανακλήσεις - Πόσο άτρωτο είναι το Cybertruck της Tesla

Για τον Ίλον Μασκ, ο μοναδικός σχεδιασμός του αυτοκινήτου δημιουργούσε τεράστια προβλήματα με την κλιμάκωση της παραγωγής - Δεν είναι τυχαίο πως σχολίασε: «Σκάψαμε τον δικό μας τάφο με το Cybertruck»