Το αφεντικό της Warner Bros Discovery, David Zaslav, ασχολείται υπερβολικά με την Barbie. Ο όμιλος ψυχαγωγίας αξίας 28 δισεκατομμυρίων δολαρίων που διευθύνει δήλωσε ότι η ταινία που βασίζεται σε παιχνίδια θα ενισχύσει τις οικονομικές επιδόσεις. Είναι μια ευπρόσδεκτη συμβολή εν μέσω μιας…δαπανηρής απεργίας των συγγραφέων που σταματά την παραγωγή νέου υλικού. Ωστόσο, η χρήση των παλαιών εμπορικών σημάτων έχει ένα παρελθόν, σύμφωνα με το Bloomberg.
Η Barbie έδωσε ζωή σε ένα πολιτιστικό σύμβολο της δεκαετίας του 1960. Κόντρα στο πνεύμα της γυναικείας χειραφέτησης, η κούκλα που είναι γνωστή για την υπερφυσική πλαστική σωματική της διάπλαση ενσαρκώθηκε από τη Μάργκοτ Ρόμπι σε μια ταινία που έχει αποφέρει 1,4 δισεκατομμύρια δολάρια σε εισπράξεις και βρίσκεται σε τροχιά να ξεπεράσει τις ταινίες Χάρι Πότερ. Η Mattel, η εταιρεία των 8 δισεκατομμυρίων δολαρίων που βρίσκεται πίσω από το εμπορικό σήμα, έχει αυξήσει την αξία της αγοράς της κατά 20% από τα τέλη Μαΐου, σημειώνοντας τριπλάσια αύξηση σε σχέση με τον δείκτη S&P 500. Η Warner Bros Discovery, εν τω μεταξύ, δήλωσε την Τρίτη ότι οι καθαρές ταμειακές ροές θα ξεπεράσουν τα 1,7 δισ. δολάρια αυτό το τρίμηνο, βοηθώντας την εταιρεία να αυξήσει τις εκτιμήσεις για το έτος, καθώς αποπληρώνει χρέος.
ΗΠΑ: Beyoncé, Swift, και Barbenheimer «σώζουν» την οικονομία από την ύφεση
Άλλες ιστορίες επιτυχίες
Υπάρχουν και άλλες παρόμοιες ιστορίες επιτυχίας. Η Lego συνεργάστηκε με τη Warner Bros το 2014 για την παραγωγή μιας ταινίας με τα διάσημα πλαστικά τουβλάκια της. Από τότε, οι πωλήσεις της Lego έχουν υπερδιπλασιαστεί. Η κορυφαία σειρά της Mattel μειώθηκε στο ίδιο διάστημα, παρά το γεγονός ότι εισήγαγε στα παιδιά τα Polly Pocket και Beauty Cuties. Η εξαγορά της Marvel από τη Walt Disney, ύψους 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων, το 2009, υπό τον επικεφαλής Bob Iger, ήταν μια τεράστια επιτυχία.
Ωστόσο, υπάρχει μια διαφορά με την Barbie. Σε αντίθεση με την Disney και τους υπερήρωές της, η Warner Bros δεν κατέχει την ξανθιά «βόμβα». Αυτό σημαίνει ότι ενώ το μαγικό βασίλειο των 150 δισεκατομμυρίων δολαρίων μπορεί να αναπτύξει τα ανάλογα με τη Marvel εμπορεύματα όπως επιθυμεί και η Lego μπόρεσε να αξιοποιήσει την ταινία για να επεκτείνει την αυτοκρατορία της, ο Zaslav θα πρέπει να δουλέψει πολύ πιο σκληρά για να αποσπάσει περισσότερα από την Barbie.
Επιπλέον, η προσήλωση στη μάρκα μειώνεται εδώ και χρόνια, σύμφωνα με την εταιρεία συμβούλων McKinsey. Η γενιά Z, ηλικίας 9 έως 24 ετών, θέλει να ψωνίζει από παντού. Το διαδικτυακό εμπόριο έχει αφαιρέσει τον έλεγχο από τους πρώην πολιτιστικούς διαμορφωτές των τάσεων, όπως η Mattel. Ομοίως, το TikTok και άλλα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης που χρησιμοποιούν αλγόριθμους για να δημιουργήσουν viral δημοφιλία έχουν μεγαλύτερη επιρροή από τους ολιγοπωλιακούς κατασκευαστές παιχνιδιών και τα κινηματογραφικά στούντιο.
Ούτε κάθε αναβίωση αποδίδει. Η κατασκευάστρια μοτοσικλετών Harley-Davidson, για παράδειγμα, έχει δοκιμάσει αρκετές επαναφορές, μεταξύ άλλων με καταστήματα λιανικής πώλησης. Και όμως τα έσοδα φέτος αναμένεται να είναι χαμηλότερα από ό,τι ήταν το 2011, σύμφωνα με εκτιμήσεις της LSEG. Η Barbie μπορεί να είναι το φετινό αφεντικό, αλλά αυτή και οι νοσταλγικοί όμοιοί της είναι απίθανο να γίνουν επιχειρηματικά μοντέλα.
Latest News
Παράδοξο κι όμως αληθινό - Γιατί οι άνω των 65 ετών εργαζόμενοι είναι οι πιο ευτυχισμένοι
Αποκαλυπτική για το πώς βλέπουν οι ηλικιωμένοι εργαζόμενοι τη θέση τους στη δουλειά είναι η νέα έκθεση του ερευνητικού κέντρου Pew
Τα «μοντέλα» της Jaguar και ο διάλογος για την «πρόκληση» στη διαφήμιση
Αίσθηση προκαλεί η τελευταία καμπάνια της αυτοκινητοβιομηχανίας Jaguar. Παρελαύνουν ανδρικά και γυναικεία μοντέλα με έντονο μακιγιάζ, αλλά δεν εμφανίζεται ούτε ένα αυτοκίνητο
Ασθενείς δύο ταχυτήτων - Τι συμβαίνει με την αξιολόγηση καινοτόμων φαρμάκωνσ την Ελλάδα
Νομικά κενά και υποστελέχωση διαπιστώνουν ΠΟΥ και Ε.Ε. ως εμπόδια στην αξιολόγηση νέων τεχνολογιών υγείας στην Ελλάδα
Πόσα έχασε ο Μάικλ Τζόρνταν πουλώντας την τεράστια έπαυλή του στο Σικάγο
Ακόμη και για είδωλα όπως ο Μάικλ Τζόρνταν δεν είναι κάθε τελευταία βολή πετυχημένη
Ποια είναι η κολομβιανή Τέιλορ Σουίφτ
Φέτος, το άλμπουμ Mañana Será Bonito της KarolG ήταν το τέταρτο σε μεταδόσεις παγκοσμίως στο Spotify
Ανησυχούν για τη συνταξιοδότηση οι Έλληνες - Μόνο το 18% δηλώνει έτοιμο
Τι αναφέρει η έρευνα της NN Hellas για τη μακροζωία - Πώς την αντιμετωπίζουν
Ολιστική αντιμετώπιση κολπικής μαρμαρυγής: Είναι νόσος και όχι αρρυθμία
Ο Δρ. Δημήτρης Τσιαχρής στο Ιατρικό Κέντρο Αθηνών μιλά για τους σοβαρούς κινδύνους που εγκυμονεί η νόσος
«Σφίγγουν το ζωνάρι» οι εργοδότες - Μειώνουν τις προσλήψεις [γραφήματα]
Η Ελλάδα κατέχει την 3η θέση παγκοσμίως για τις προθέσεις προσλήψεων του κλάδου Υπηρεσιών Επικοινωνίας, ξεπερνώντας τον παγκόσμιο μέσο όρο κατά 21 μονάδες
Έσοδα 2,1 δισ. και 10 εκατ. εισιτήρια σε 149 παραστάσεις: Τα κέρδη ρεκόρ για την Τέιλορ Σουίφτ
Η Σουίφτ ολοκλήρωσε την περιοδεία με μια τελευταία παράσταση το βράδυ της Κυριακής στο Βανκούβερ του Καναδά.
Τζον Πόλσον: «Ελλάδα, οικονομία και τράπεζες έχουν πολύ ευνοϊκό μέλλον»
Ο αμερικανός επενδυτής Τζον Πόλσον μιλώντας στο Βήμα της Κυριακής εξηγεί που εδράζει την αισιοδοξία του για την πορεία της ελληνικής οικονομίας