
Ο γερμανικός προμηθευτής κινητήρων και εξαρτημάτων Mahle ανακοίνωσε ότι έχει αναπτύξει μια νέα τεχνολογία για κινητήρες ηλεκτρικών οχημάτων που εξασφαλίζουν υψηλή ισχύ και μέγιστη απόδοση, χωρίς να απαιτείται η χρήση μαγνητών και στοιχεία σπάνιων γαιών.
Πρόκειται για μια νέα τεχνολογία που όταν εξελιχθεί και εφαρμοστεί στη μαζική παραγωγή των ηλεκτρικών κινητήρων θα επιφέρει σημαντική αλλαγή στον κλάδο των ηλεκτροκινητήρων, που αποτελούν μαζί με την μπαταρία τα σημαντικότερα τμήματα των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων EV, αναφέρει το Automotive News.
Το κιτ τεχνολογίας κινητήρα της Mahle, συνδυάζει τον ηλεκτροκινητήρα Superior Continuous Torque με τον Contactless Transmitter χωρίς μαγνήτες.
Ο κινητήρας EV της Mahle εξαλείφει τους μαγνήτες και την ανάγκη για σπάνιες γαίες.
Οι φθηνότερες μπαταρίες θα εξαπλασιάσουν τις πωλήσεις EV ως το 2030 [έρευνα]
Εχουν τραβήξει την προσοχή των αυτοκινητοβιομηχανιών
Η σύζευξη των δύο τεχνολογιών επιτρέπει στα EV να λειτουργούν με μέγιστη ισχύ, ενώ εγγυάται ότι δεν θα υπάρξει καμία τριβή μεταξύ του πομπού και του ρότορα -επιτρέποντας στον κινητήρα να λειτουργεί για «πολύ μεγάλο χρονικό διάστημα χωρίς φθορά», δήλωσε ο CEO της Mahle, Arnd Franz στο Automotive News στην έκθεση αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ.
Ο Arnd Franz τόνισε ότι οι κινητήρες χωρίς μαγνήτες, τους οποίους η Mahle αναμένει να έχει σε μαζική παραγωγή έως το 2027 ή το 2028, έχουν τραβήξει την προσοχή των αυτοκινητοβιομηχανιών που θέλουν να ενισχύσουν την απόδοση των μοντέλων τους EV, περιορίζοντας τη χρήση των ακριβών μετάλλων σπάνιων γαιών.
Τα στοιχεία σπάνιων γαιών παράγονται σε μεγάλο βαθμό στην Κίνα και οι εμπορικές εντάσεις με τις ΗΠΑ έχουν κάνει τη μακροπρόθεσμη προσφορά τους πιο αβέβαιη για τις αυτοκινητοβιομηχανίες της Βόρειας Αμερικής.
Όπως μεταδίδει το ΑΠΕ – ΜΠΕ, η Mahle, παραδοσιακός κατασκευαστής εξαρτημάτων κινητήρων εσωτερικής καύσης, όπως έμβολα και κύλινδροι, χρησιμοποιεί νέα προϊόντα όπως ο πομπός χωρίς μαγνήτη για να προωθήσει την κατασκευή ηλεκτρικών οχημάτων που αυξάνεται παγκοσμίως.
Η Mahle είναι ένας από τους μεγαλύτερους προμηθευτές στον κόσμο, με παγκόσμιες πωλήσεις σε αυτοκινητοβιομηχανίες ύψους 13,1 δισ. δολαρίων το 2022.


Latest News

Η πρωτεύουσα που βουλιάζει - Πόσο χρόνο έχει για να σωθεί
Τμήματα της Τζακάρτα υποχωρούν με πρωτοφανή ταχύτητα.

Η COP28 τελειώνει - Στενεύουν τα περιθώρια για αποτελεσματική συμφωνία
Δύσκολη φαίνεται η επίτευξη μιας συμφωνίας που θα μπορούσε να οδηγήσει σε ουσιαστική μείωση των εκπομπών - Χάσμα απόφεων και συμφερόντων

Οι «υποσχέσεις» της COP28 δεν αρκούν, προειδοποιεί ο ΔΟΕ
Καμπανάκι από τον Φατίχ Μπιρόλ

Νέα οδηγία για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων
Kαταργούνται σταδιακά οι λέβητες ορυκτών καυσίμων σε όλα τα κτίρια των χωρών της Ευρωπαϊκής Ένωσης.

«Σαμποτάρει» ο ΟΠΕΚ μια συμφωνία για κατάργηση των ορυκτών καυσίμων
Να απορρίψουν κάθε συζήτηση για μείωση των ορυκτών καυσίμων καλεί ο γ.γ. του ΟΠΕΚ τα κράτη μέλη του καρτέλ

Αντίστροφη μέτρηση για τις επιδοτήσεις στα μικρά φωτοβολταϊκά
Τι αλλάζει στα μικρά έργα ΑΠΕ

Σε πετρελαιοπαραγωγό χώρα και η COP29 - Πού καταλήγουν οι διαπραγματεύσεις
Η Αρμενία συμφώνησε με την υποψηφιότητα του Μπακού

Στουρνάρας: Η κλιματική αλλαγή επηρεάζει πληθωρισμό και ανάπτυξη
Ο διοικητής της ΤτΕ αναγορεύτηκε σε Επίτιμο Διδάκτορα του Τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Πατρών.

Το μέλλον των μεταφορών είναι «πράσινο» - Η ανάγκη για βιώσιμη αστική κινητικότητα
Η υφυπουργός αναφέρθηκε στην ανάγκη υιοθέτησης μιας νέας κουλτούρας στις μεταφορές, με έμφαση σε σύγχρονες, έξυπνες, πράσινες και φιλικές προς όλους συγκοινωνίες

Ο σουλτάνος του πετρελαίου θέλει να... «τελειώσει τη δουλειά» με την COP28
Οι νέες διαπραγματεύσεις για το κλίμα πρέπει θεωρητικά να έχουν καταλήξει μέχρι την ερχόμενη Τρίτη σε ένα τελικό κείμενο