Κυκλοφόρησαν την Τρίτη τα νεότερα παπούτσια τρεξίματος της Adidas, τα οποία φόρεσε την Κυριακή η Αιθιοπιανή Τίγκιστ Ασέφα για να σημειώσει νέο παγκόσμιο ρεκόρ μαραθωνίου γυναικών στο Βερολίνο. Η τιμή τους είναι αρκετά «αλμυρή» και κυμαίνεται στα 500 ευρώ, σημειώνει το Reuters.
Η Adidas -η μεγαλύτερη αντίπαλός της Nike- και άλλες αθλητικές μάρκες, έχουν εμπλακεί σε έναν πόλεμο «σούπερ παπουτσιών» εδώ και χρόνια, από τότε που κυκλοφόρησαν τα πρώτα παπούτσια για τρέξιμο που περιείχαν ένα παχύ, αντικραδασμικό αφρό και πλάκα από ανθρακονήματα που βοηθούσαν τους αθλητές να τρέξουν πιο αποτελεσματικά.
Adidas: Ξεκινά να πουλά παπούτσια Yeezy αξίας 1,3 δισ. δολαρίων
Τιμή που «ζαλίζει»
Με 500 δολάρια το ζευγάρι, τα Adizero Adios Pro Evo 1 κοστίζουν 225 δολάρια περισσότερα από τα αντίστοιχα Alphafly 2 της Nike, εγείροντας το ερώτημα πόσοι ερασιτέχνες δρομείς θα επωμιστούν το επιπλέον κόστος.
«Η τιμή είναι απλά τρελή», δήλωσε ο Harry Swinhoe, ιδρυτής του Grove Lane Runners, ενός ερασιτεχνικού συλλόγου τρεξίματος στο νοτιοανατολικό Λονδίνο. «Αναρωτιέμαι αν ο μέσος δρομέας θα νιώσει πραγματικά το όφελος του υπερ-υπερ-υπερ-παπουτσιού, σε σχέση με το υπερ-υπερ-παπούτσι ή το κανονικό παπούτσι», πρόσθεσε.
Για μόνο ένα μαραθώνιο
Με βάρος μόλις 138 γραμμάρια, τα παπούτσια είναι πολύ ελαφριά, αλλά όχι ανθεκτικά. Έχουν σχεδιαστεί για να φοριούνται για έναν μόνο αγώνα μαραθώνιας απόστασης (42 χιλιόμετρα ή 26 μίλια) και για προθέρμανση πριν από τον αγώνα, με αποτέλεσμα το κόστος ανά μίλι να ανέρχεται σε περίπου 19 δολάρια, αν, όπως λέει η Adidas, οι δρομείς πρέπει να αγοράζουν ένα νέο ζευγάρι για κάθε μαραθώνιο.
«Αυτό είναι ένα παπούτσι βελτιστοποιημένο για ταχύτητα, έναντι της ανθεκτικότητας», δήλωσε η Adidas. Ο λιανοπωλητής κυκλοφόρησε μόλις 521 ζευγάρια των παπουτσιών την Τρίτη, με μια δεύτερη παράδοση να έχει προγραμματιστεί για τον Νοέμβριο.
Η Adidas τα εμπορεύεται ως παπούτσια παγκόσμιων ρεκόρ, με τον διευθύνοντα σύμβουλο Bjorn Gulden να δημοσιεύει την Τρίτη στο Instagram μια φωτογραφία με τον ίδιο και την Assefa να κρατούν το παπούτσι, με τη λεζάντα «Tigist Assefa… είμαστε τόσο περήφανοι για σένα».
Η Assefa έσπασε το παγκόσμιο ρεκόρ κατά 2 λεπτά για να τερματίσει σε 2 ώρες, 11 λεπτά και 53 δευτερόλεπτα.
Latest News
Χονγκ Κονγκ: Προβλέψεις για ανάπτυξη 2,5% εως 3,5% στο α΄ τρίμηνο 2024
Εντός του εύρους της πρόβλεψης οικονομικής ανάπτυξης για ολόκληρο το έτος, σύμφωνα με το οικονομικό επιτελείο του Χονγκ Κονγκ
Η ύφεση της αγοράς ακινήτων στη Σιγκαπούρη προσφέρει ευκαιρίες για κροίσους
Η ύφεση στην αγορά ακινήτων της πόλης-κράτους προσφέρει ευκαιρίες για όσους έχουν χρήμα
Αναποτελεσματικές οι κυρώσεις σε Ρωσία και Ιράν
Στο Ιράν επιβάλλονται κυρώσεις εδώ και 40 χρόνια. Στη Ρωσία έχουν επιβληθεί τόσες κυρώσεις, όσο σε καμία άλλη χώρα. Τα αποτελέσματά τους όμως είναι πενιχρά
Ο τεράστιος εταιρικός ανασχηματισμός της Google - Ποιος αποκτά περισσότερη ισχύ
Ο επικεφαλής της DeepMind της Google αποκτά περισσότερη δύναμη, ενώ ο επικεφαλής των συσκευών Pixel θα επιβλέπει επίσης το Android
Πώς οι μεγάλες πολυεθνικές χτίζουν… «αυτοκρατορίες» τον 21ο αιώνα
Τι σηματοδοτούν οι τελευταίες επιχειρηματικές συνεργασίες των Disney, Ford και Microsoft
Εργο - μαμούθ 35 δισ. για το μεγαλύτερο αεροδρόμιο του κόσμου στο Ντουμπάι
Το διεθνές αεροδρόμιο Al Maktoum θα είναι το μεγαλύτερο στον κόσμο εξυπηρετώντας έως και 260 εκατομμύρια επιβάτες ετησίως
Rolls Royce: Επεκτείνει εργοστάσιο για να παράγει με πιο... αργό ρυθμό αυτοκίνητα
Από το 2020, οι πωλήσεις της Rolls-Royce αυξήθηκαν κατά 17%, φτάνοντας το ρεκόρ των 6.032 οχημάτων πέρυσι
Η Ιταλία μπορεί να τα καταφέρει χωρίς ρωσικό αέριο - Τι υποστηρίζει ο ιταλός υπουργός Ενέργειας
Η Ρώμη δεν έχει κανένα λόγο να αντιταχθεί στις κυρώσεις της ΕΕ που στοχεύουν το ρωσικό LNG, δήλωσε ο υπουργός Ενέργειας
Η εργασία στις Big Tech δεν είναι πλέον τόσο... λαμπερή
Παρά τα εξωπραγματικά κέρδη από κολοσσούς όπως η Alphabet και η Microsoft, οι απολύσεις συνεχίζουν να κλυδωνίζουν τον κλάδο της τεχνολογίας
Η μεγάλη στροφή της Kraft Heinz - Ποιος κρατάει το τιμόνι
Πώς θα υλοποιήσει το πρόγραμμα αλλαγής του προσανατολισμού της εταιρείας - Έχει δεσμευτεί να κάνει τα προϊόντα πιο υγιεινά, μειώνοντας το νάτριο και τη ζάχαρη