Συμφωνίες εξαγωγών ύψους άνω των 5 εκατ. ευρώ, απέδωσε φέτος για τις ελληνικές επιχειρήσεις της αλυσίδας ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας η συμμετοχή τους σε διεθνείς εκθέσεις, η οποία υποστηρίχθηκε από την Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας (ΠΚΜ) και υλοποιήθηκε σε συνεργασία με τον Σύνδεσμο Επιχειρήσεων Πλεκτικής και Ετοίμου Ενδύματος Ελλάδας (ΣΕΠΕΕ).
Σύνδεσμος Ελλήνων Βιομηχάνων Κλωστοϋφαντουργίας: Μοχλός της ανάπτυξης η βιομηχανία
«Με τη σταθερή στήριξη του εξαγωγικού του προσανατολισμού από την ΠΚΜ, ο κλάδος της ένδυσης και της κλωστοϋφαντουργίας, ενισχύει την παρουσία του στην διεθνή αγορά», επισημαίνει σε σημερινή του ανακοίνωση ο ΣΕΠΕΕ.
Eίναι ενδεικτικό, σύμφωνα με τον σύνδεσμο, ότι οι 452 B2B συναντήσεις που πραγματοποίησαν εκπρόσωποι των 12 ελληνικών επιχειρήσεων μόνο στις δύο από τις μεγαλύτερες διεθνείς εκθέσεις μόδας που πραγματοποιήθηκαν τον Ιούλιο στο Μόναχο και τον Σεπτέμβριο στην Μαδρίτη, είχαν άμεσο αποτέλεσμα τη σύναψη συμφωνιών για παραγγελίες, ύψους 1.850.000 ευρώ.
Στήριξη
Συνολικά το 2023, η ΠΚΜ και το Περιφερειακό Ταμείο Ανάπτυξης, ενίσχυσαν μέσω του ΣΕΠΕΕ, τη συμμετοχή 36 επιχειρήσεων σε πέντε διεθνείς εκθέσεις του κλάδου, όπως υπενθυμίζεται στην ανακοίνωση.
«Η συστηματική στήριξη τα τελευταία χρόνια της εξωστρέφειας του κλάδου από την ΠΚΜ, αποδίδει καρπούς. Οι επιχειρηματίες του κλάδου κερδίζουν συνεχώς έδαφος στο εξωτερικό με την υψηλή ποιότητα και αισθητική των ελληνικών προϊόντων. Η δυναμική της ελληνικής κλωστοϋφαντουργίας, με σημείο αναφοράς την Κεντρική Μακεδονία, αναγνωρίζεται διεθνώς. Συνεχίζουμε και τα επόμενα χρόνια να εργαζόμαστε μεθοδικά, για την ανάδειξη της σε ισχυρό οικονομικό πυλώνα, με υψηλό αριθμό θέσεων εργασίας και αξιοσημείωτο κύκλο εργασιών», επισημαίνει ο αντιπεριφερειάρχης Ανάπτυξης και Περιβάλλοντος, Κωνσταντίνος Γιουτίκας.
Στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας δραστηριοποιούνται περίπου 1.000 επιχειρήσεις ένδυσης – κλωστοϋφαντουργίας (το 44% της χώρας), οι οποίες απασχολούν 12.000 εργαζόμενους (48% της χώρας) και πραγματοποιούν εξαγωγές 1,4 δισ. ευρώ, ήτοι το 70% της χώρας.
Latest News
«Καλπάζουν» τα καλλυντικά - Τι έδειξε έρευνα της ICAP
Οι ηλεκτρονικές πωλήσεις καλλυντικών αποκτούν ιδιαίτερη αξία για τον καταναλωτή
Ποιος είναι ο Έλληνας πίσω από την επιτυχία της New Balance – Πώς κοντράρει στα ίσια Nike και Adidas
Από τις κότες και το “dad shoe”, στο Μαραθώνιο της Βοστόνης, το Στιβ Τζομπς και τη σημερινή της εικόνα, η New Balance έχει να πει τη δική της “ελληνική” ιστορία.
Με το βλέμμα στην Φρανκφούρτη για τα μερίσματα οι τράπεζες
Τι είπαν στους αναλυτές Μεγάλου και Μυλωνάς για τη διανομή των μερισμάτων στους μετόχους
Με «πράσινο» look τα εμπορικά της Lamda στο ΧΑ – Πώς αλλάζουν «The Mall Athens» και «Golden Hall»
Σε εξέλιξη τα έργα ενεργειακής αναβάθμισης και δημιουργίας χώρων πρασίνου τα εμπορικά κέντρα της Lamda
Αλλαγές κορυφής στην «Χήτος» με το βλέμμα στο... Λονδίνο
Ο Νίκος Χήτος ανέλαβε πρόεδρος της Χήτος ενώ την είσοδό του στο διοικητικό συμβούλιο έκανε ο Βασίλης Χήτος στη θέση του αντιπροέδρου
Τι σημαίνει για την Kiko Milano στην Ελλάδα το deal με τη Louis Vuitton
Δεν υπάρχει καμία επίδραση στο αναπτυξιακό πλάνο της low cost ταλικής μάρκας που έφερε ο όμιλος Φάις στην Ελλάδα, ως αποκλειστικός διανομέας, το 2020
Ποιος είναι ο όμιλος «Παύλος Ν. Πέττας» που χτύπησε το ακίνητο στο Ρίο - Αντίρριο - Το success story των 77 ετών
Η εταιρεία διαθέτει πλέον περισσότερα από 80.000 τ.μ. ιδιόκτητων εγκαταστάσεων στην Ελλάδα και άλλα 110.000 τ.μ. στη Βουλγαρία
Η μάχη των τραπεζών με τα έξοδα σε 4 μέτωπα
Η πρόγευση της στρατηγικής για τον περιορισμό των δαπανών από την Πειραιώς
Πώς τα «τραπεζάκια έξω» έσωσαν την παρτίδα για την Coca Cola HBC
Τι είπε για την ελληνική αγορά ο διευθύνων σύμβουλος της Coca-Cola HBC Ζόραν Μπογκντάνοβιτς – Οι εκτιμήσεις για το 2024 και οι ανατιμήσεις που έρχονται
Η Sunlight φορτίζει μπαταρίες… για επιδοτήσεις 3 δισ. – Η μάχη για εργοστάσια στην Ε.Ε.
Ο επόμενος στόχος του CEO Λάμπρου Μπίσαλα μετά το άλμα των πωλήσεων άνω του 1 δισ. ευρώ