Νέα μείωση κατά 0,6% σημείωσε η δύναμη του ελληνικού εμπορικού στόλου τον Ιούλιο εφέτος σε σύγκριση με την αντίστοιχη δύναμη του Ιουλίου 2022, έναντι μείωσης 0,4% σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2022 προς το 2021, και πλέον αριθμεί 1.823 πλοία.

Πράσινα καύσιμα: Οι πλοιοκτήτες θέλουν, η έρευνα υστερεί

Σύμφωνα επίσης με την ΕΛΣΤΑΤ, η ολική χωρητικότητα του ελληνικού εμπορικού στόλου (πλοία 100 κόρων και άνω) ανήλθε σε 37.375.974 κόρους και παρουσίασε μείωση 3,3% τον Ιούλιο 2023 σε σύγκριση με την αντίστοιχη χωρητικότητα του Ιουλίου 2022, έναντι μείωσης 1,2% που σημειώθηκε κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2022 προς το 2021.

Ανά κατηγορία πλοίου, ο ελληνικός στόλος τον Ιούλιο του 2023 διέθετε 363 φορτηγά πλοία, 421 δεξαμενόπλοια, 767 επιβατηγά πλοία και 272 άλλης κατηγορίας.

Όσον αφορά την ηλικία των πλοίων, 107 είναι νεότευκτα ή έως πέντε ετών, 178 είναι 5-10 ετών, 231 είναι 10 με 15 ετών, 224 είναι 15-20 ετών, 136 είναι 20 με 25 ετών, 102 είναι 25-30 ετών και 845 είναι 30 ετών και άνω.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Ναυτιλία
Λιμάνι Πειραιά: Περνάει στην εποχή της ηλεκτροδότησης των πλοίων
Ναυτιλία |

Πειραιάς: Το λιμάνι ρίχνει άγκυρα στον ενεργειακό μετασχηματισμό

Η Ο.Λ.Π. Α.Ε. έχει ήδη προχωρήσει σε σχετικές δράσεις, έχοντας ολοκληρώσει το σύνολο των τεχνικών μελετών για 5 θέσεις ηλεκτροδότησης πλοίων στην ακτοπλοΐα και 4 θέσεις ηλεκτροδότησης πλοίων στην κρουαζιέρα