
Επειτα από μια δοκιμαστική περίοδο σε τέσσερα πλοία της, η Hapag-Lloyd αποφάσισε να επεκτείνει τη χρήση του συστήματος Starlink στον στόλο της.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία προχωρά στην πλήρη ενεργοποίηση του συστήματος δορυφόρων χαμηλής τροχιάς της SpaceX του Ίλον Μασκ, σημειώνοντας πως τεχνολογία επέτρεψε στους ναυτικούς διαδικτυακή σύνδεση με πολύ μεγάλες ταχύτητες. O COO της Hapag-Lloyd, Dr. Maximilian Rothkopf, τόνισε μεταξύ άλλων: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που προσφέρουμε στους ναυτικούς μας ίντερνετ υψηλών ταχυτήτων μέσω της υπηρεσίας Starlink, υποστηρίζοντας την ευημερία τους εν πλω».
Σημειώνεται πως το Starlink, μια επιχείρηση της SpaceX του εκκεντρικού μεγιστάνα, έχει γίνει δημοφιλής στη ναυτιλιακή βιομηχανία για την παροχή ευρυζωνικού Διαδικτύου σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω ενός δορυφορικού συλλόγου σε χαμηλή τροχιά γήινης πορείας, προσφέροντας ταχύτητες λήψης έως 250 Mbps. Στο πλαίσιο αυτό, η Hapag-Lloyd σχεδιάζει να εγκαταστήσει τον εξοπλισμό κεραίας σε ολόκληρο τον στόλο της μέχρι το τέλος του 2023, με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας να ξεκινά το αρχικό τρίμηνο του 2024.
Η επικεφαλής του τμήματος HR της Hapag-Lloyd, Donya-Florence Amer, υπογράμμισε τη σημασία της εφαρμογής αυτής της νέας τεχνολογίας για τη διασφάλιση της ναυτιλιακής συνδεσιμότητας και πώς αυτή θα επαναστατήσει τη δυνατότητα των ναυτικών να παραμένουν συνδεδεμένοι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους στη θάλασσα. Αυτή η κίνηση συμβαδίζει με τις ευρήματα του φιλανθρωπικού οργανισμού Mission to Seafarers, που τονίζει τη σημασία της τεχνολογίας δορυφορικού Διαδικτύου για τη βελτίωση της ευτυχίας των ναυτικών.
Η Mitsui OSK Lines
Την ίδια ώρα και η ιαπωνική Mitsui OSK Lines έχει επίσης αναγνωρίσει τα οφέλη της τεχνολογίας Starlink και έχει υπογράψει συμφωνία με τον πάροχο υβριδικό δικτύου Marlink για την εισαγωγή του δικτύου στον στόλο της μέχρι το τέλος του 2022. Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας δορυφορικού Διαδικτύου Starlink αναμένεται να μετασχηματίσει τη ναυτιλιακή βιομηχανία παρέχοντας αξιόπιστη και υψηλής ταχύτητας συνδεσιμότητα για τους ναυτικούς και δυνατότητες για αποτελεσματική διαχείριση του στόλου.


Latest News

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα

Πλήγματα στο παγκόσμιο διά θαλάσσης εμπόριο
Ο πόλεμος δασμών μεταβάλλει και τις θαλάσσιες διαδρομές και τις υποδομές logistics που έχουν στηθεί αλλά και τις στρατηγικές αποφάσεις ανάπτυξης των στόλων από τους πλοιοκτήτες