Επειτα από μια δοκιμαστική περίοδο σε τέσσερα πλοία της, η Hapag-Lloyd αποφάσισε να επεκτείνει τη χρήση του συστήματος Starlink στον στόλο της.
Πιο συγκεκριμένα, η εταιρεία προχωρά στην πλήρη ενεργοποίηση του συστήματος δορυφόρων χαμηλής τροχιάς της SpaceX του Ίλον Μασκ, σημειώνοντας πως τεχνολογία επέτρεψε στους ναυτικούς διαδικτυακή σύνδεση με πολύ μεγάλες ταχύτητες. O COO της Hapag-Lloyd, Dr. Maximilian Rothkopf, τόνισε μεταξύ άλλων: «Είμαστε ιδιαίτερα ικανοποιημένοι που προσφέρουμε στους ναυτικούς μας ίντερνετ υψηλών ταχυτήτων μέσω της υπηρεσίας Starlink, υποστηρίζοντας την ευημερία τους εν πλω».
Σημειώνεται πως το Starlink, μια επιχείρηση της SpaceX του εκκεντρικού μεγιστάνα, έχει γίνει δημοφιλής στη ναυτιλιακή βιομηχανία για την παροχή ευρυζωνικού Διαδικτύου σε παγκόσμιο επίπεδο μέσω ενός δορυφορικού συλλόγου σε χαμηλή τροχιά γήινης πορείας, προσφέροντας ταχύτητες λήψης έως 250 Mbps. Στο πλαίσιο αυτό, η Hapag-Lloyd σχεδιάζει να εγκαταστήσει τον εξοπλισμό κεραίας σε ολόκληρο τον στόλο της μέχρι το τέλος του 2023, με την ενεργοποίηση της υπηρεσίας να ξεκινά το αρχικό τρίμηνο του 2024.
Η επικεφαλής του τμήματος HR της Hapag-Lloyd, Donya-Florence Amer, υπογράμμισε τη σημασία της εφαρμογής αυτής της νέας τεχνολογίας για τη διασφάλιση της ναυτιλιακής συνδεσιμότητας και πώς αυτή θα επαναστατήσει τη δυνατότητα των ναυτικών να παραμένουν συνδεδεμένοι κατά τη διάρκεια του ταξιδιού τους στη θάλασσα. Αυτή η κίνηση συμβαδίζει με τις ευρήματα του φιλανθρωπικού οργανισμού Mission to Seafarers, που τονίζει τη σημασία της τεχνολογίας δορυφορικού Διαδικτύου για τη βελτίωση της ευτυχίας των ναυτικών.
Η Mitsui OSK Lines
Την ίδια ώρα και η ιαπωνική Mitsui OSK Lines έχει επίσης αναγνωρίσει τα οφέλη της τεχνολογίας Starlink και έχει υπογράψει συμφωνία με τον πάροχο υβριδικό δικτύου Marlink για την εισαγωγή του δικτύου στον στόλο της μέχρι το τέλος του 2022. Η ενσωμάτωση της τεχνολογίας δορυφορικού Διαδικτύου Starlink αναμένεται να μετασχηματίσει τη ναυτιλιακή βιομηχανία παρέχοντας αξιόπιστη και υψηλής ταχύτητας συνδεσιμότητα για τους ναυτικούς και δυνατότητες για αποτελεσματική διαχείριση του στόλου.
Latest News
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda
«Αργυρό» μετάλλιο στην επιβατική κίνηση για τα ελληνικά λιμάνια - Στην τρίτη θέση ο Πειραιάς
Σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat δύο ιταλικά λιμάνια προηγούνται του Πειραιά, ο οποίος είναι ο τρίτο σε επιβάτες λιμάνι