
Αυξάνονται και πληθύνονται τα μέλη της Διεθνούς Ένωσης Ανεξάρτητων Πλοιοκτητών Πλοίων μεταφοράς Χύδην Ξηρού Φορτίου Intercargo, υπό την προεδρία του κ. Δημήτρη Φαφαλιού.
Intercargo: Κίνδυνος το φαινόμενο υγροποίησης μετάλλων
Σύμφωνα με την ετήσια έκδοση της Intercargo ο αριθμός των μελών της, κατέγραψε σημαντική αύξηση κατά την περίοδο αναφοράς (τελευταίοι 12 μήνες) φτάνοντας σε νέα ιστορικά υψηλά επίπεδα στο τέλος Αυγούστου του 2023. Ειδικότερα ο εγγεγραμμένος στόλος στην Intercargo, έχει φθάσει τα 3.300 πλοία, που αντιστοιχούν στο 33% περίπου του παγκόσμιου στόλου χύδην ξηρού φορτίου σε όρους νεκρού βάρους (dwt) όταν πέρυσι τον Αύγουστο το ποσοστό αυτό ήταν μικρότερο από 25%.
Είμαστε πολύ υπερήφανοι για αυτό το επίτευγμα και χαιρόμαστε που τόσα πολλά νέα μέλη είδαν τα οφέλη της ένταξής τους στην ένωσή μας, η οποία προσπαθεί να αντιμετωπίσει τα βασικά ζητήματα που αντιμετωπίζει ο τομέας του ξηρού χύδην φορτίου, δηλώνει ο κ. Φαφαλιός στο εισαγωγικό σημείωμα της ετήσιας έκδοσης.
Ένα ακόμη αξιοσημείωτο στοιχείο είναι ότι ο στόλος των μελών της Intercargo έχει πιο ποιοτικές επιδόσεις από το σύνολο του παγκοσμίου στόλου των Bulk carriers. Ειδικότερα σύμφωνα με το Annual Review το ποσοστό ελλείψεων και κρατήσεων των πλοίων μελών της Intercargo σε διάφορα λιμάνια είναι μόλις το 1,5% του στόλου της ένωσης όταν το αντίστοιχο ποσοστό του παγκοσμίου στόλου είναι 2,1% και των μη μελών της Intercargo φτάνει το 2,2%.
Αέρια θερμοκηπίου
Τα παραπάνω στοιχεία σύμφωνα με τον κ. Φαφαλιό είναι μια σαφής ένδειξη ότι «τα μέλη μας καταβάλλουν μεγάλες προσπάθειες για να μας βοηθήσουν να επιτύχουμε τους φιλόδοξους σκοπούς και στόχους μας», όταν πρέπει να σημειωθεί ότι γενικότερα τα ποσοστά κρατήσεων και ελλείψεων κατά τον έλεγχο του κράτους λιμένα σε όλες τις περιοχές, παρουσιάζουν αυξητική τάση.
Τέλος ο πρόεδρος της Intercargo υπογραμμίζει ότι η ένωση χαιρέτισε την αναθεωρημένη στρατηγική για τα αέρια του θερμοκηπίου (GHG) από τα κράτη μέλη του ΙΜΟ τον περασμένο Ιούλιο (MEPC80) και τονίζει ότι έχει ζητήσει την ταχύτερη επιτάχυνση των πράσινων τεχνολογιών και καυσίμων και υποστηρίζει πλήρως τον στόχο του ΙΜΟ για την επίτευξη καθαρών μηδενικών εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου μέχρι το 2050 ή γύρω στο 2050. Ωστόσο, διευκρινίζει ότι δεν μπορεί να είναι μόνο οι πλοιοκτήτες υπεύθυνοι για την επίτευξη αυτού του στόχο και ότι όλοι οι εμπλεκόμενοι με την ναυτιλία, πρέπει να μοιραστούν την ευθύνη για την πράσινη μετάβαση.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα