
Σε αύξηση των πωλήσεων των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV) κατά 25% έως το 2027 στοχεύει η Stellantis, όπως αποκάλυψε σήμερα Τετάρτη ο επικεφαλής της συγκεκριμένης μονάδας κατά την παρουσίαση των νέων μοντέλων του ομίλου. Με αυτό τον τρόπο, η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία θα καλύψει το χάσμα που την χωρίζει από την παγκόσμια ηγέτιδα στην εν λόγω αγορά τη Ford.
Stellantis: «Αλλάξτε τους όρους του Brexit ή δείτε τα εργοστάσια αυτοκινήτων να κλείνουν»
Πέρυσι, η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο πούλησε 1,6 εκατ. LCV παγκοσμίως μέσω των θυγατρικών της Fiat, Peugeot, Citroen, Opel, Vauxhall και Ram. Τα έσοδά της από αυτές τις πωλήσεις ανήλθαν σε σχεδόν 60 δισ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το ένα τρίτο των εσόδων από τις συνολικές της ετήσιες πωλήσεις.
«Θέλουμε να γίνουμε παγκοσμίως το νούμερο ένα στα LCV. Το Champions League των LCV είναι η Ford, εμείς και η Toyota. Για να είμαστε το νούμερο ένα πρέπει να νικήσουμε τη Ford», δήλωσε ο Ζαν_Φιλίπ Ιμπάρατο, προσθέτοντας ότι πέρυσι η Ford πούλησε 300.000 περισσότερα LCV από τη Stellantis.
Οι πωλήσεις LCV της Stellantis ανέρχονται σε 1,1 εκατ. μονάδες μέχρι στιγμής για το 2023, ενώ αναμένεται να αγγίξουν το 1,8 εκατ. για το σύνολο του έτους. Ο όμιλος ανακοίνωσε ότι δημιούργησε μια ειδική μονάδα, με την ονομασία Pro One, η οποία επιβλέπει τις δραστηριότητες του ομίλου στην αγορά LCV.
Ο Ιμπάρατο, ο οποίος είναι επίσης επικεφαλής της premium εταιρείας Alfa Romeo της Stellantis, δήλωσε ότι τα περιθώρια επέκτασης των εσόδων θα προέλθουν κυρίως από τα φορτηγά στη Βόρεια Αμερική, όπου η επερχόμενη προσφορά θα περιλαμβάνει το Ram ProMaster EV και από τα pick-up στη Νότια Αμερική, την Αφρική και την Ασία, βασικές αγορές για ανάπτυξη της εταιρίας Ram πέρα από την εγχώρια αγορά των ΗΠΑ.
«Η παραγωγική δυναμικότητα δεν αποτελεί πρόβλημα», τόνισε ο Ιμπάρατο.
Η Stellantis, η οποία είναι σήμερα ο νούμερο ένα κατασκευαστής LVC στην Ευρώπη και τη Νότια Αμερική, παρουσίασε σήμερα την ανανεωμένη γκάμα 12 συμπαγών, μεσαίων και μεγάλων φορτηγών των Fiat, Peugeot, Citroen, Opel/Vauxhall στις δοκιμαστικές εγκαταστάσεις της στο Μπαλόκο, στη βόρεια Ιταλία. Όλα βασίζονται στις υπάρχουσες πλατφόρμες X250 και EMP2 LCV του ομίλου, οι οποίες είναι ειδικές για τα οχήματα LCV.
Στο πλαίσιο του σχεδίου της έως το 2030, η Stellantis, που δημιουργήθηκε το 2021 από τη συγχώνευση της Fiat Chrysler και της γαλλικής PSA, στοχεύει να διπλασιάσει τα έσοδά της από τα LCV έναντι του 2021 και το 40% των πωλήσεων των LCV να προέρχονται από οχήματα μηδενικών εκπομπών.


Latest News

Οι δασμοί στα εισαγόμενα φάρμακα θα αυξήσουν τις τιμές τους στις ΗΠΑ κατά 51 δισ. δολ. ετησίως
Οι ΗΠΑ εισήγαγαν το 2023 φαρμακευτικά προϊόντα συνολικής αξίας 203 δισεκατομμυρίων δολαρίων απο την Ευρώπη

Πρώην υπάλληλος της Adidas διεκδικεί 6,2 εκατ. μετά από καταγγελία για ρατσιστική διάκριση
Η πρώην εργαζόμενη ισχυρίζεται ότι το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της Adidas δεν ασχολήθηκε ουσιαστικά με την καταγγελία της

Δημοσκόπηση Bloomberg: Αυξάνονται οι πιθανότητες για ύφεση στις ΗΠΑ
Τι προβλέπει δημοσκόπηση του Bloomberg για την πορεία της οικονομίας των ΗΠΑ και την πολιτική που ακολουθεί ο αμερικανός πρόεδρος για τους δασμούς

ΔΝΤ για Υποσχάρια Αφρική: Αντοχή στην παγκόσμια αστάθεια με αύξηση εσόδων
Κατά το ΔΝΤ, 11 από τις 20 ταχύτερα αναπτυσσόμενες οικονομίες στον κόσμο θα βρίσκονται στην υποσαχάρια Αφρική

Απογειώθηκαν στα 7,25 δισ. ευρώ τα έσοδα τριμήνου της Safran
Τα ανεβασμένα έσοδα της Safran επηρεάστηκαν απο τις πωλήσεις σε ανταλλακτικά κινητήρων και τις υπηρεσίες

Τραμπ: Εκτελεστικό Διάταγμα για Εξόρυξη Βαθέων Υδάτων από τις ΗΠΑ
Η κυβέρνηση Τραμπ κινείται προς την παράκαμψη του οργάνου του ΟΗΕ που διέπει τον πυθμένα του ωκεανού και την εξόρυξη ορυκτών και μετάλλων σε διεθνή ύδατα

Ο Μιλέι χλευάζει τους οικονομολόγους καθώς το πέσο αψηφά τις προβλέψεις για απότομη πτώση
Το πέσο βρίσκεται πολύ πάνω από το κατώτερο όριο μετά τη μερική διακύμανση, αλλά παραμένει ασταθές

Εθνική Τράπεζα Ελβετίας: Όχι στο bitcoin ως συναλλαγματικό απόθεμα
Τι είπε για το Bitcoin ο διοικητής της Εθνικής Τράπεζας της Ελβετίας

Τραμπ: Ποια είναι ερώτηση που κάνει συχνά στον Όρμπαν
Ο Ούγγρος πρόεδρος Βίκτορ Όρμπαν δήλωσε ότι ο Πρόεδρος των ΗΠΑ τον καλεί τακτικά για να τον ρωτήσει πότε θα αποχωρήσει η Ουγγαρία από την Ευρωπαϊκή Ένωση.

Αναβρασμός με τους δασμούς Τραμπ - Μπορούν οι αναδυόμενες ασιατικές αγορές να βγουν κερδισμένες;
Οι αναδυόμενες αγορές βρίσκονται ανάμεσα στις ΗΠΑ και στην Κίνα - Πώς θα ισορροπήσουν στον εμπορικό πόλεμο