Σε αύξηση των πωλήσεων των ελαφρών επαγγελματικών οχημάτων (LCV) κατά 25% έως το 2027 στοχεύει η Stellantis, όπως αποκάλυψε σήμερα Τετάρτη ο επικεφαλής της συγκεκριμένης μονάδας κατά την παρουσίαση των νέων μοντέλων του ομίλου. Με αυτό τον τρόπο, η ευρωπαϊκή αυτοκινητοβιομηχανία θα καλύψει το χάσμα που την χωρίζει από την παγκόσμια ηγέτιδα στην εν λόγω αγορά τη Ford.
Stellantis: «Αλλάξτε τους όρους του Brexit ή δείτε τα εργοστάσια αυτοκινήτων να κλείνουν»
Πέρυσι, η τρίτη μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία στον κόσμο πούλησε 1,6 εκατ. LCV παγκοσμίως μέσω των θυγατρικών της Fiat, Peugeot, Citroen, Opel, Vauxhall και Ram. Τα έσοδά της από αυτές τις πωλήσεις ανήλθαν σε σχεδόν 60 δισ. ευρώ, αντιπροσωπεύοντας το ένα τρίτο των εσόδων από τις συνολικές της ετήσιες πωλήσεις.
«Θέλουμε να γίνουμε παγκοσμίως το νούμερο ένα στα LCV. Το Champions League των LCV είναι η Ford, εμείς και η Toyota. Για να είμαστε το νούμερο ένα πρέπει να νικήσουμε τη Ford», δήλωσε ο Ζαν_Φιλίπ Ιμπάρατο, προσθέτοντας ότι πέρυσι η Ford πούλησε 300.000 περισσότερα LCV από τη Stellantis.
Οι πωλήσεις LCV της Stellantis ανέρχονται σε 1,1 εκατ. μονάδες μέχρι στιγμής για το 2023, ενώ αναμένεται να αγγίξουν το 1,8 εκατ. για το σύνολο του έτους. Ο όμιλος ανακοίνωσε ότι δημιούργησε μια ειδική μονάδα, με την ονομασία Pro One, η οποία επιβλέπει τις δραστηριότητες του ομίλου στην αγορά LCV.
Ο Ιμπάρατο, ο οποίος είναι επίσης επικεφαλής της premium εταιρείας Alfa Romeo της Stellantis, δήλωσε ότι τα περιθώρια επέκτασης των εσόδων θα προέλθουν κυρίως από τα φορτηγά στη Βόρεια Αμερική, όπου η επερχόμενη προσφορά θα περιλαμβάνει το Ram ProMaster EV και από τα pick-up στη Νότια Αμερική, την Αφρική και την Ασία, βασικές αγορές για ανάπτυξη της εταιρίας Ram πέρα από την εγχώρια αγορά των ΗΠΑ.
«Η παραγωγική δυναμικότητα δεν αποτελεί πρόβλημα», τόνισε ο Ιμπάρατο.
Η Stellantis, η οποία είναι σήμερα ο νούμερο ένα κατασκευαστής LVC στην Ευρώπη και τη Νότια Αμερική, παρουσίασε σήμερα την ανανεωμένη γκάμα 12 συμπαγών, μεσαίων και μεγάλων φορτηγών των Fiat, Peugeot, Citroen, Opel/Vauxhall στις δοκιμαστικές εγκαταστάσεις της στο Μπαλόκο, στη βόρεια Ιταλία. Όλα βασίζονται στις υπάρχουσες πλατφόρμες X250 και EMP2 LCV του ομίλου, οι οποίες είναι ειδικές για τα οχήματα LCV.
Στο πλαίσιο του σχεδίου της έως το 2030, η Stellantis, που δημιουργήθηκε το 2021 από τη συγχώνευση της Fiat Chrysler και της γαλλικής PSA, στοχεύει να διπλασιάσει τα έσοδά της από τα LCV έναντι του 2021 και το 40% των πωλήσεων των LCV να προέρχονται από οχήματα μηδενικών εκπομπών.
Latest News
Ρινγκ.. για δύο η Σελήνη – Ίλον Μασκ vs Τζεφ Μπέζος
Η Blue Origin και η SpaceX ιδρύθηκαν και οι δύο στις αρχές του αιώνα από μεγιστάνες της τεχνολογίας
Χρυσές δουλειές από δυτικές τράπεζες στη Ρωσία
Τα ευρωπαϊκά τραπεζικά ιδρύματα θα πληρώσουν τετραπλάσιο φόρο στη Μόσχα το 2023, σε σχέση με το 2021, λόγω υψηλών κερδών, παρά τις κυρώσεις
Παγκόσμια έκρηξη μετανάστευσης - Ποιες επιπτώσεις στα κράτη υποδοχής «βλέπει» ο Economist
Οι περισσότεροι από αυτούς που επιλέγουν να μεταναστεύσουν στις μέρες μαςε είναι χαμηλής ειδίκευσης
Η Τουρκία βάζει τέλος στο εμπόριο με το Ισραήλ - «Έτσι συμπεριφέρεται ένας δικτάτορας», απαντά το Τελ Αβίβ
Εντονη αντίδραση του Ισραήλ στην τουρκική απόφαση
Στο 50% ρίχνει τα επιτόκια η Αργεντινή - Υποχωρούν σε μηνιαία βάση οι τιμές
Η κυβέρνηση Μιλέι παλεύει με τις αυξήσεις στις τιμές
Επιστρέφουν τα «χρυσά» μπόνους των τραπεζιτών της Goldman στο Λονδίνο
Η εταιρεία προσπαθεί να προσελκύσει ταλέντα
Κόβει τους εμπορικούς δεσμούς με το Ισραήλ, η Τουρκία
Το διμερές εμπόριο ανήλθε το 2023 σε 6,8 δισεκατομμύρια δολάρια
Θέση στην εταιρεία των Kellogg's παίρνει η επενδυτική TOMS
Οι καθαρές πωλήσεις της Kellanova έφτασαν τα 3,20 δισ. δολάρια στο τρίμηνο που έληξε στις 30 Μαρτίου
Ο Ιωάννης Τσακίρης διορίστηκε αντιπρόεδρος της ΕΤΕπ
Ο Έλληνας πρώην υφυπουργός γίνεται μέλος της Διευθύνουσας Επιτροπής της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Επενδύσεων
Φρένο στη Χρυσή Βίζα στην Ευρώπη μετά το ράλι στα ακίνητα
Τι ισχύει πλέον σε Ισπανία, Πορτογαλία και Ελλάδα