Μέχρι τα τέλη Σεπτεμβρίου, ο συνολικός αριθμός των κατόχων οχημάτων στην Κίνα είχε καταγραφεί στα 430 εκατομμύρια, με τα 18,21 εκατομμύρια να είναι οχήματα νέας ενεργειακής τεχνολογίας (NEV) όπως ανακοίνωσε το υπουργείο Δημόσιας Ασφάλειας της Κίνας.

Από τον συνολικό αριθμό των οχημάτων NEV τα 14,01 εκατομμύρια είναι ηλεκτροκίνητα οχήματα, όπως αναφέρουν τα τελευταία στοιχεία που δημοσιοποίησε το ίδιο υπουργείο.

«Πράσινο φως» της Κίνας στις πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις αεροταξί

Περισσότερα από 5,19 εκατομμύρια οχήματα NEV καταγράφηκαν στην Κίνα κατά τα τρία τρίμηνα του 2023, με ετήσια αύξηση 40%, ενώ ο αριθμός αυτός αντιστοιχεί σε ποσοστό 28,6% όλων των νέων οχημάτων που έχουν δηλωθεί στις αρχές.

Η BYD εκτινάσσεται

Την ίδια ώρα, η BYD -ο κινεζικός γίγαντας ηλεκτροκίνησης που υποστηρίζεται από την Berkshire Hathaway του Γουόρεν Μπάφετ— έχει την ευκαιρία να κατακτήσει την πρώτη θέση στην κατάταξη των ηλεκτρικών αυτοκινήτων.

Η Tesla πούλησε 435.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα το περασμένο τρίμηνο, ενώ η BYD πούλησε 431.000 ηλεκτρικά αυτοκίνητα με μπαταρία την ίδια περίοδο, αφήνοντας ένα κενό λίγο πάνω από 3.000 μεταξύ των δύο εταιρειών, σύμφωνα με υπολογισμούς του Bloomberg.

Αυτή η μικρή διαφορά σημαίνει ότι η BYD θα μπορούσε να είναι κοντά στο να ξεπεράσει τον αντίπαλό της με έδρα τις ΗΠΑ όσον αφορά τις πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων με μπαταρία (BEV), ένα τεράστιο άλμα για μια εταιρεία που ο Διευθύνων Σύμβουλος της Tesla, Ίλον Μασκ, χλεύαζε κάποτε ως αστεία.

Η BYD είναι ήδη πολύ μπροστά σε ό,τι αφορά τις συνολικές πωλήσεις. Συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών, η BYD πούλησε πάνω από 800.000 αυτοκίνητα το περασμένο τρίμηνο, σχεδόν διπλάσια από την Tesla, σύμφωνα με το Bloomberg.

Η κινεζική εταιρεία πούλησε 1,8 εκατομμύρια αυτοκίνητα πέρυσι, πάνω από 911.000 από τα οποία ήταν ηλεκτροκίνητα με μπαταρίες. Η Tesla, η οποία παράγει μόνο ηλεκτροκίνητα με μπαταρίες, πούλησε 1,3 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Η BYD έχει ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της στην Κίνα πουλώντας πιο προσιτά ηλεκτρικά οχήματα, σε αντίθεση με τα premium μοντέλα που πωλούνται από την Tesla και άλλες εταιρείες ηλεκτρικών ειδών όπως η Nio και η XPeng. Η BYD προσπέρασε πρόσφατα τη Volkswagen ως την κορυφαία μάρκα αυτοκινήτων στην Κίνα.

Η εταιρεία επεκτείνεται πλέον εκτός Κίνας και είναι πλέον η μάρκα ηλεκτρικών αυτοκινήτων με τις μεγαλύτερες πωλήσεις σε αγορές όπως η Ταϊλάνδη, το Ισραήλ και η Σιγκαπούρη. Επεκτείνεται ακόμη και σε πιο ανεπτυγμένες αγορές όπως η Ιαπωνία και η Ευρώπη.

Τα κινεζικά ηλεκτροκίνητα μεταμορφώνουν ήδη την αυτοκινητοβιομηχανία της χώρας. Η Κίνα ξεπέρασε την Ιαπωνία ως ο μεγαλύτερος εξαγωγός αυτοκινήτων στον κόσμο νωρίτερα φέτος, σύμφωνα με επίσημα κινεζικά στοιχεία. Και οι εγχώριες μάρκες είναι έτοιμες να ξεπεράσουν τις πωλήσεις ξένων εταιρειών στην κινεζική αγορά για πρώτη φορά φέτος, σύμφωνα με το Fortune.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Green
Ατμοσφαιρική ρύπανση: Μόνο επτά χώρες στον κόσμο αναπνέουν καθαρό αέρα – Τρεις από αυτές είναι στην Ευρώπη
Green |

Ατμοσφαιρική ρύπανση: Μόνο επτά χώρες στον κόσμο αναπνέουν καθαρό αέρα – Τρεις από αυτές είναι στην Ευρώπη

Οι επιστήμονες χαρακτηρίζουν την ατμοσφαιρική ρύπανση ως μια «παγκόσμια καταστροφή για την υγεία», καθώς οι επιπτώσεις της επηρεάζουν δισεκατομμύρια ανθρώπους σε όλο τον κόσμο.

ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση
Green |

ΗΡΩΝ PULSE: H «φόρτιση Καθ’ οδόν» δίνει νέα διάσταση στην ηλεκτροκίνηση

Οι συγκεκριμένες λύσεις του ΗΡΩΝΑ αφορούν τόσο το πανελλαδικής εμβέλειας αναπτυσσόμενο δίκτυο φορτιστών HΡΩΝ PULSE όσο και τη νέα, καινοτόμο υπηρεσία επαναφόρτισης ηλεκτροκίνητων οχημάτων «Φόρτιση Καθ' οδόν»

Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου: Δράση ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης για την κυκλική οικονομία
Green |

Δράση ενημέρωσης για την κυκλική οικονομία στο Νότιο Αιγαίο

Η δράση αυτή αποτελεί μέρος της ευρύτερης προσπάθειας των φορέων στην Περιφέρεια Νοτίου Αιγαίου για την ενίσχυση της περιβαλλοντικής συνείδησης και της ενεργής συμμετοχής των πολιτών στη βιώσιμη ανάπτυξη