
Στα παντοπωλεία, το ποσοστό των τροφίμων που πωλούνται με προωθητικές ενέργειες έχει φτάσει σε επίπεδο που δεν έχει παρατηρηθεί από το 2019, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών NielsenIQ, αλλά οι αγοραστές εξακολουθούν να πληρώνουν πάνω από το ένα τρίτο περισσότερο από ό,τι τότε, σύμφωνα με δημοσίευμα της Wall Street Journal.
Oι επισκέψεις σε εστιατόρια που επωφελήθηκαν από προσφορές φέτος επέστρεψαν για πρώτη φορά σε προ-πανδημικά επίπεδα, σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών Circana, αν και οι πελάτες εξακολουθούν να πληρώνουν περίπου 40% περισσότερο κατά μέσο όρο ανά παραγγελία γρήγορου φαγητού από ό,τι το 2019, ανέφερε η εταιρεία συμβούλων του κλάδου Revenue Management Solutions.
Απούλητα προϊόντα: Ό,τι μένει στο ράφι παίρνει αξία
Επιφυλακτικοί οι καταναλωτές
«Παραλίγο να πάθω καρδιακή προσβολή τις προάλλες όταν είδα ένα κουτί δημητριακών για 8,99 δολάρια», δήλωσε η Rachel Pellettiere, καθαρίστρια στο Ιλινόις, η οποία εκτιμά ότι ξοδεύει περίπου 600 δολάρια το μήνα για τρόφιμα για την εξαμελή οικογένειά της. «Έλεγα μήπως αυτό συνοδεύεται και από ένα γαλόνι γάλα;»
Αφού απορρόφησαν τις ιλιγγιώδεις αυξήσεις των τιμών, οι καταναλωτές γίνονται πιο επιφυλακτικοί, πιέζοντας τις πωλήσεις των πάντων, από κατεψυγμένα γεύματα μέχρι τροφές για κατοικίδια ζώα. Για τις 52 εβδομάδες που έληξαν στις 7 Οκτωβρίου, οι συνολικές πωλήσεις τροφίμων στις ΗΠΑ ανά μονάδα είναι μειωμένες κατά 2% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο ένα χρόνο νωρίτερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Conagra Sean Connolly εκτιμά ότι οι καταναλωτές ανταποκρίνονται στην αυξανόμενη οικονομική πίεση μαγειρεύοντας περισσότερα γεύματα από το μηδέν, μειώνοντας τα αποθέματα του ντουλαπιού και τρώγοντας περισσότερα περισσεύματα.
«Όταν οι καταναλωτές είναι ευχαριστημένοι, πετούν τα αποφάγια τους στα σκουπίδια»εξηγεί. «Όταν είναι στριμωγμένοι, κρατούν τα αποφάγια τους και προσπαθούν να αποφύγουν να ξοδέψουν χρήματα για το επόμενο γεύμα».
Η Pellettiere λέει ότι αποφεύγει να δοκιμάζει νέα προϊόντα και γεύσεις αυτές τις μέρες, για να αποφύγει να πετάξει το φαγητό. «Ευτυχώς, ο σκύλος είναι πολύ καλός με τα φρούτα και τα λαχανικά», είπε.
Οι προωθητικές ενέργειες
Οι ανησυχίες για τη μείωση του όγκου των πωλήσεων επιβαρύνουν τις τιμές των μετοχών των εταιρειών τροφίμων. Ο υποδείκτης S&P 500 Packaged Foods & Meats έχει υποχωρήσει κατά 19% μέχρι στιγμής φέτος, ενώ ο S&P 500 έχει ανέβει κατά 10%. Ένας υποδείκτης των αμερικανικών εστιατορίων έχει υποχωρήσει κατά 11% τους τελευταίους τρεις μήνες.
Συνολικά, περίπου το 33% των πωλήσεων τροφίμων ανά μονάδα ήταν σε προωθητικές ενέργειες κατά τις τελευταίες 52 εβδομάδες, έναντι 36% τέσσερα χρόνια νωρίτερα, σύμφωνα με τα στοιχεία της NielsenIQ.


Latest News

Η Boeing απειλεί να σταματήσει να κατασκευάζει αεροσκάφη για την Κίνα
Ο εμπορικός πόλεμος ΗΠΑ-Κίνας επισκιάζει τα καλύτερα από τα αναμενόμενα οικονομικά αποτελέσματα της Boeing

Άνοδος της μετοχής της Alphabet λόγω της αύξησης των εσόδων το α' τρίμηνο
Η Alphabet είχε έσοδα 90,23 δισ. δολάρια έναντι προβλέψεων για έσοδα 89,12 δισ. δολαρίων, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή ανήλθαν στα 2,81 δολάρια έναντι εκτιμήσεων για 2,01 δολάρια

Από «αόρατη» σύζυγος αντιπροέδρου... celebrity - Ποια είναι η δεύτερη κυρία των ΗΠΑ Ούσα Βανς
Ως δεύτερη κυρία, η Ούσα Βανς έχει κρατήσει χαμηλό προφίλ στην Ουάσιγκτον, αλλά έχει σχέδια

Πόσο πιο πλούσιες έγιναν οι 19 πλουσιότερες οικογένειες των ΗΠΑ πέρυσι
Οι πλουσιότεροι από τους πλούσιους στην Αμερική ελέγχουν τον πλούτο του έθνους σε επίπεδα ρεκόρ

100 ημέρες χάους και ελάχιστα αποτελέσματα από το DOGE του Μασκ
Αδηλο το μέλλον του υπουργείου αποτελεσματικότητας μετα την αποχώρηση Μασκ - Η κριτική για έλλειψη διαφάνειας και τα πενιχρά αποτελέσματα

Από τα τρένα στα... τανκς - Η ιστορική στροφή της Γερμανίας που γεννά ευκαιρίες
Τι αναφέρει δημοσίευμα των FT για τις προκλήσεις που αντιμετωπίζει αυτό το διάστημα η μεγαλύτερη οικονομία της Ευρώπης

Τραμπ: Ο πόλεμος με την Fed και το βαθύ πλήγμα στην αγορά ομολόγων
Στο κάδρο η ανεξαρτησία της Fed που προστίθεται στις ανησυχίες των επενδυτών για το χρέος, τον εμπορικό πόλεμο και τους τριγμούς στο καθεστώς του ασφαλούς καταφυγίου

H μεγάλη αντεπίθεση της Volkswagen στην Κίνα
Τρία καινούργια μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σανγκάη

Η Nestle παγώνει τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές
Οι δασμοί πυροδοτούν σενάρια ύφεσης και πτώσης της κατανάλωσης - Σε άνοδο τα προϊόντα private label
![Φιλίπ Λέιν [ΕΚΤ]: Οι δασμοί Τραμπ είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/lane-ecb-600x432.jpg)
Λέιν: Οι δασμοί είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη
Ο Φιλίπ Λέιν εμφανίστηκε αισιόδοξος - Τι ανακοίνωσε για τα επιτόκια