Ο τομέας της fast fashion που εκτοξεύθηκε κατά την πανδημική διετία, φαίνεται πως περνάει δύσκολα από την στιγμή που άνοιξαν ξανά τα φυσικά καταστήματα, αλλά και καθώς οι καταναλωτές με περιβαλλοντική συνείδηση περιορίζουν τις αγορές τους.

Κάτι που δεν φαίνεται να ισχύει για τον κολοσσό της Shein, που μετά τη συνεργασία του με την Forever 21, προχωράει στην εξαγορά της βρετανικής Missguided από τον Frasers Group.

Forever 21: Επεκτείνεται σε όλο τον κόσμο μέσω Shein

Τι αφορά η συμφωνία

Ο όμιλος Frasers του Mike Ashley πούλησε το εμπορικό σήμα Missguided και τα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας στη Shein έναντι ενός άγνωστου ποσού, λίγο περισσότερο από ένα χρόνο αφότου αγόρασε το διαδικτυακό κατάστημα λιανικής πώλησης μόδας.

Το fast fashion brand Shein θα διαχειρίζεται και θα παραχωρεί άδειες χρήσης της Missguided μέσω της Sumwon Studios, μιας κοινοπραξίας που έχει δημιουργήσει με τον Nitin Passi, τον ιδρυτή της Missguided. Η Shein θα κατασκευάζει τα προϊόντα και θα πωλούνται στην ιστοσελίδα της και στο Missguided.com.

Το Frasers Group -στο οποίο ανήκουν και τα σήματα Sports Direct, House of Fraser και Flannels και την οποία διοικεί πλέον ο Michael Murray, γαμπρός του ιδρυτή του ομίλου, Ashley- θα διατηρήσει την ακίνητη περιουσία και τους υπαλλήλους της Missguided, οι οποίοι έχουν ενσωματωθεί στο τμήμα μόδας της Frasers.

Γιατί αποφασίστηκε η πώληση

«Η διατήρηση των σημάτων μόδας της Frasers και ο εξορθολογισμός του χαρτοφυλακίου μας σε αυτόν τον τομέα, ώστε να επικεντρωθούμε σε λιγότερες μάρκες, έχει μεγάλο νόημα στο σημερινό κλίμα. Είμαστε επίσης ενθουσιασμένοι με τις συζητήσεις σχετικά με την περαιτέρω συνεργασία μεταξύ του Frasers Group και της Shein», διευκρίνισε ο Murray.

Η Frasers αγόρασε τη Missguided από την πρότερη διοίκηση για 20 εκατομμύρια λίρες πέρυσι, όταν η εταιρεία αντιμετώπισε σοβαρά προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα, με την αύξηση του κόστους μεταφοράς και την ένταση του του ανταγωνισμού. Η Missguided, η οποία ιδρύθηκε το 2009 από τον Passi, ανήκε σε μια μικρή ομάδα διαδικτυακών επιχειρήσεων μόδας που αύξησαν τη δημοτικότητά τους.

Ο τομέας γνώρισε μεγάλη άνθηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας, οπότε η Frasers άρχισε να δημιουργεί το δικό της χαρτοφυλάκιο με μάρκες γρήγορης μόδας, εξαγοράζοντας τις Missy Empire και I Saw It First. Έχει αυξήσει τις συμμετοχές της στην Boohoo και την Asos.

Η Frasers θέλει να εξορθολογήσει τον αριθμό των εταιρειών γυναικείας ένδυσης που κατέχει. Τον Ιούλιο έθεσε περισσότερες από 100 θέσεις εργασίας σε κίνδυνο απόλυσης, μεταξύ των οποίων και στη Missguided, στο πλαίσιο του εξορθολογισμού αυτού.

Ο Donald Tang, εκτελεστικός πρόεδρος της Shein, δήλωσε ότι στόχος της είναι να «αναζωογονήσει το εμπορικό σήμα Missguided, αξιοποιώντας τη μοναδική προσωπικότητα του εμπορικού σήματος». Η προσθήση του στο χαρτοφυλάκιό της θα «τροφοδοτήσει την παγκόσμια ανάπτυξή της».

Η συμφωνία σηματοδοτεί την πρώτη εξαγορά βρετανικής μάρκας από τη Shein. Το Ηνωμένο Βασίλειο είναι η μεγαλύτερη ευρωπαϊκή αγορά της Shein και μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες περιοχές της, με κύκλο εργασιών 1,1 δισ. στερλίνες και κέρδη 12,2 εκατ. στερλίνες τους 16 μήνες έως τον Δεκέμβριο του 2022. Η εταιρεία, η οποία έχει ιδρύθηκε το 2008 και έχει την έδρα της στη Σιγκαπούρη, αποτιμήθηκε φέτος σε περίπου 66 δισεκατομμύρια δολάρια, χαμηλότερα από την προηγούμενη αποτίμηση των περίπου 100 δισεκατομμυρίων δολαρίων.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή