Με επιτυχία παρέλαβε η Capital Gas Ship Management Corp. το νεότευκτο «Amore Mio I», ένα πλοίο μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG Carrier) που κατασκευάστηκε από τα ναυπηγεία Hyundai Heavy Industries, στη Νότιο Κορέα.
Με χωρητικότητα φορτίου 174.000 κυβικών μέτρων, είναι ένα εξαιρετικά αποδοτικό πλοίο, που χρησιμοποιεί κινητήρες MAN MEGA, εξοπλισμένο με συστήματα τελευταίας τεχνολογίας, συμπεριλαμβανομένου συστήματος λίπανσης αέρα, αυξημένων ορίων πλήρωσης φορτίου (άνω του 99%), γεννήτριες συνδεόμενες με τον κεντρικό άξονα.
LNG Carriers: Στην πρώτη γραμμή ζήτησης για την επόμενη 10ετία
Πρωτοπορία
Αντιπροσωπεύει την πρωτοπορία της νέας γενιάς πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG), θέτοντας ένα νέο σημείο αναφοράς στον κλάδο, χάρη στον εξαιρετικά χαμηλό περιβαλλοντικό αντίκτυπό του. Αυτό το επιτυγχάνει χρησιμοποιώντας τεχνολογίες αιχμής σχεδιασμένες να ελαχιστοποιούν την διαφυγή μεθανίου και να μειώνουν σημαντικά τις εκπομπές CO2, καθιστώντας το ένα από τα πιο οικολογικά πλοία του παγκοσμίου στόλου. Είναι το όγδοο από τα δεκαοκτώ πλοία που παραδίδονται στην εταιρεία έως το 2027.
Η Capital Gas
Υπενθυμίζεται ότι η Capital Gas Ship Management Corp. (“Capital Gas”) είναι ένας πάροχος υπηρεσιών διαχείρισης πλοίων, ο οποίος διαχειρίζεται επί του παρόντος έναν στόλο 21 σύγχρονων πλοίων μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου, 2 πρωτοποριακών πλοίων μεταφοράς LCO2 και 2 πλοίων VLAC (Very Large Ammonia Carriers) διπλού καυσίμου με συνολική μεταφορική ικανότητα περίπου 3,18 εκατομμυρίων κυβικών μέτρων. Ο υπό διαχείριση στόλος περιλαμβάνει πλοία της εισηγμένης στο Nasdaq Capital Product Partners L.P.
Latest News
Νέο διπλό χτύπημα των Χούθι στην Ερυθρά- Εκτόξευσαν 3 πυραύλους
Δεν έχουν αναφερθεί τραυματισμοί ή άλλες ζημιές από πλοία των ΗΠΑ, του συνασπισμού ή των εμπορικών πλοίων, σύμφωνα με την CENTCOM
«Κομφούζιο» στα λιμάνια λόγω Πρωτομαγιάς - Οι αλλαγές στα δρομολόγια του Πάσχα
Σχεδόν γεμάτα και με τιμές το ίδιο ακριβές με πέρυσι θα ταξιδέψουν φέτος οι εκδρομείς της Μ. Εβδομάδας
Πλώρη για τους 40 εκατ. ταξιδιώτες έβαλαν τα κρουαζιερόπλοια
Ξεπέρασε την προ-Covid κίνηση ο κλάδος φθάνοντας τους 31,7 εκατ. επιβάτες πέρυσι και για το 2024 ανεβάζει τον πήχη στους 35,7 εκατ. επιβάτες
«Οι Βόρειες Σποράδες θα έχουν ίσως και καλύτερο περιβάλλον ακτοπλοϊκών συνδέσεων», λέει ο Στυλιανίδης
Η απάντηση του υπουργού Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, Χρήστου Στυλιανίδη στη Βουλή, σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΚΚΕ Κωνσταντίνου – Βασίλειου Μεταξά
Επανεξελέγη πρόεδρος της ΔΝΕ ο Αντώνης Βενιέρης
Συγκρότηση σε Σώμα του Διοικητικού Συμβουλίου και κατάρτιση του προεδρείου της
Νέες αναταράξεις στο διεθνές εμπόριο - Οι προειδοποιήσεις των Χούθι
Σοβαρές περιβαλλοντικές επιπτώσεις από τη δρομολόγηση των πλοίων γύρω από την Αφρική
Εκπτώσεις σε ακτοπλοϊκά και αεροπορικά εισιτήρια για αναπληρωτές εκπαιδευτικούς
Το μέτρο αφορά στη μετάβαση αναπληρωτών εκπαιδευτικών στον τόπο μόνιμης διαμονής τους για τις εορτές του Πάσχα
Εκπέμπουν SOS τα λιμάνια της Μεσόγειου - Δεν έχουν να αποθηκεύσουν τα εμπορεύματα
Νέες προκλήσεις δημιουργεί η αναταραχή στην Ερυθρά Θάλασσα
Συνάντηση Στυλιανίδη με τον εκτελεστικό διευθυντή του FRONTEX
Συζητήθηκε η προοπτική ενίσχυσης των διεξαγόμενων επιχειρήσεων και βελτίωσης της ανταπόκρισης της ΕΕ στις προκλήσεις που έχουν προκύψει λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων
Τι αλλάζει στην ασφάλεια των πλοίων - Αυξημένη ζήτηση για ενόπλους και συμβουλές
Οι νέες εστίες που αλλάζουν τα δεδομένα