Ο τομέας ψηφιακού μετασχηματισμού βρίσκεται σήμερα στην κορυφή των επενδύσεων διεθνώς, καθώς τα επενδυτικά κεφάλαια στον τομέα αυτό αυξάνονται κατά 20% το χρόνο με τις εκτιμήσεις να κάνουν λόγο ότι θα ανέλθουν σε 3,6 τρισ. ευρώ το 2026.
Τον πρωταγωνιστικό αυτό ρόλο της στρατηγικής προς τον δρόμο του ψηφιακού μετασχηματισμού, στο επιχειρείν αλλά και γενικότερα σε επίπεδο οργανισμών και κρατών, ανέδειξε ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος του ελληνικού πολυεθνικού ομίλου G.P.A Ecosystem of Companies, Αναστάσιος Σπανίδης σε συζήτηση που είχε με το Παύλo Ευθυμίου, γενικό διευθυντή της Ελληνικής Ένωσης Επιχειρηματιών (ΕΕΝΕ) & Partner του FortuneGreece στο συνέδριο Fortune Greece CEO Initiative.
Έρευνα Kyndryl: Επιχειρήσεις και ανταπόκριση σε έκτακτες ανάγκες πληροφορικής
Αλλάζει ο τρόπος εργασίας
Ο κ.Σπανίδης επισήμανε ότι οι εξελίξεις στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού οδηγούν σε μετασχηματισμό του τρόπου ζωής και εργασίας που γνωρίζαμε μέχρι σήμερα, επηρεάζοντας τα πάντα. Επισήμανε ότι σε διεθνές επίπεδο η πιο ανταγωνιστική χώρα στο ψηφιακό τομέα είναι η Δανία, και ακολουθούν οι ΗΠΑ, γεγονός που δείχνει ότι και μικρότερες σε μέγεθος χώρες, όπως η Ελλάδα μπορούν να πρωταγωνιστήσουν στις εξελίξεις αυτές. Η χώρα μας υστερεί στον τομέα αυτό ανέφερε ο κ. Σπανίδης, επισημαίνοντας όμως ότι τα τελευταία 4 χρόνια έχει γίνει σημαντική και ουσιαστική πρόοδος.
Μιλώντας για τον ψηφιακό μετασχηματισμό ο κ. Σπανίδης επισήμανε ότι μεταξύ άλλων δίνει πρόσβαση στην ταχύτερη πληροφορία, στην ποιοτικότερη εξυπηρέτηση, καθώς και στην εξοικονόμηση χρήματος. Στον τομέα του επιχειρείν ο ψηφιακός μετασχηματισμός τροφοδοτεί τον σκοπό της κάθε επιχείρησης στον δρόμο προς την καινοτομία και την εξωστρέφεια που αποτελούν συστατικά επιτυχίας.
Η σύσταση του Ομίλου Επιχειρήσεων GPA, όπως επισημάνθηκε, αποτελεί απόρροια της 20ετούς και πλέον δραστηριότητας της Generation Y σε εγχώριο και διεθνές επίπεδο, κατέχοντας ηγετικό μερίδιο στον τομέα του ψηφιακού μετασχηματισμού. Όπως ανέφερε ο κ. Σπανίδης, η GPA αποτελεί σήμερα το πρώτο «one stop shop» υπηρεσιών στην Ευρώπη με στόχο της ανάπτυξη των επιχειρήσεων-πελατών της, προσφέροντας ένα εκτενές εύρος υπηρεσιών μετά από στρατηγικές συμμαχίες και εξαγορές. Ένα εύρος που περιλαμβάνει υπηρεσίες ψηφιακού μετασχηματισμού, διαφήμισης και Performance Marketing, ασφαλιστικές λύσεις, ανάπτυξη καινοτόμων λογισμικών, ευκαιρίες δικτύωσης, ανεύρεση επενδυτών και συμμετοχή σε Startups κ.α.
Πηγή: ΑΠΕ-ΜΠΕ
Latest News
Θεοδωρόπουλος για AI: Αυτές είναι οι 4 ανησυχίες των επιχειρήσεων
Ο πρόεδρος του ΣΕΒ, Σπύρος Θεοδωρόπουλος, μίλησε στο AI Connect της Google για τις ανησυχίες των ελληνικών επιχειρήσεων γύρω από τη χρήση της AI
Η Google φέρνει στα ελληνικά σχολεία το “Experience AI”
Η Google και το Raspberry Pi Foundation παρέχουν χρηματοδοτική στήριξη και ενδυνάμωση σε εκπαιδευτικούς και μαθητές για ένα μέλλον καθοδηγούμενο από την Τεχνητή Νοημοσύνη
Σχέδιο απαγόρευσης των social media σε παιδιά κάτω των 15 ετών και στην Ελλάδα; - Τι εξετάζεται
Προωθούνται αυστηροί περιορισμοί στην πρόσβαση των παιδιών κάτω των 15 ετών στα social media
Πώς θα χτιστεί ο «Φάρος» του ελληνικού AI - Ο ρόλος του Υπερταμείου
Το έργο για τον «Φάρο» συνδέεται με την κατασκευή του εθνικού υπερυπολογιστή «Δαίδαλου» - Θα δημιουργηθεί θυγατρική που θα αναλάβει τη διαχείρισή του
Αποκαλυπτήρια για το «αλάνθαστο» κβαντικό μικροτσίπ της Google
Σε άρθρο που δημοσιεύθηκε στο περιοδικό Nature, η Google είπε ότι βρήκε έναν τρόπο να συνδυάζει τα Qubits του τσιπ Willow, έτσι ώστε τα ποσοστά σφαλμάτων να μειώνονται καθώς αυξάνεται ο αριθμός των Qubits
Δημιουργείται στην Ελλάδα το AI factory «Pharos» - Το μήνυμα Μητσοτάκη
«Η Ελλάδα μία από τις επτά χώρες της ΕΕ που θα δημιουργηθούν «εργοστάσια» τεχνητής νοημοσύνης τόνισε ο πρωθυπουργός
Πόση τεχνητή νοημοσύνη χρησιμοποιούν οι Έλληνες - Τι δείχνει έρευνα της Focus Bari
Στην έρευνα της Focus Bari αναλύονται οι ευκαιρίες, οι κίνδυνοι αλλά και οι μεγάλες προσδοκίες
Αυτές είναι οι χώρες με τα μεγαλύτερα ποσοστά online απάτης - Η θέση της Ελλάδας
Η έρευνα βασίζεται σε ένα σύνολο δεδομένων που περιλαμβάνει πάνω από 30.000 γνωστές απατηλές οντότητες, αναλύοντας τα μοτίβα αναζήτησης της Google σε περιεχόμενο της BrokerChooser σε 56 γλώσσες
Τι είναι η αβοκέτα... και οι υπόλοιπες κορυφαίες αναζητήσεις στην Google των Ελλήνων
Στις πιο δημοφιλείς αναζητήσεις των Ελλήνων στη μηχανή αναζήτησης της Google περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων πρόσωπα μέχρι αθλήματα των Ολυμπιακών Αγώνων
Στο στόχαστρο των Βρυξελλών Google και Meta για «μυστικές διαφημίσεις»
Οι ρυθμιστικές αρχές ζητούν πληροφορίες για συνεργασία που παρακάμπτει τους κανόνες του γίγαντα αναζήτησης για ανηλίκους