Ρεκόρ πωλήσεων σε όλες τις πλατφόρμες σημείωσε η Κινεζική εταιρεία ηλεκτρονικών ειδών smartphone και ευρείας κατανάλωσης Xiaomi, κατά τη διάρκεια του φεστιβάλ αγορών Singles Day.

Από τις 23 Οκτωβρίου έως το τέλος της ημέρας στις 11 Νοεμβρίου, η Xiaomi είπε ότι πούλησε προϊόντα αξίας άνω των 22,4 δισεκατομμυρίων γιουάν (3,11 δισεκατομμύρια δολάρια) σε πλατφόρμες όπως οι Alibaba’s Tmall and Taobao, JD.com, Pinduoduo και Douyin.

Οι μετοχές της Xiaomi αυξήθηκαν για λίγο περισσότερο από 2% στις συναλλαγές στο Χονγκ Κονγκ αργά το πρωί της Δευτέρας. Στον αντίποδα οι μετοχές της Alibaba και της JD.com έχασαν τα προηγούμενα κέρδη τους.

Αγορά smartphone: Σημάδια ανάκαμψης στην παγκόσμια αγορά

Με το σταγονόμετρο τα στοιχεία

Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, οι δύο κολοσσοί διαδικτυακών αγορών αρνήθηκαν να μοιραστούν τα συνολικά στοιχεία για το φεστιβάλ αγορών Singles Day.

Η JD είπε μόνο ότι ο όγκος συναλλαγών και παραγγελιών έφτασε σε υψηλά ρεκόρ. Η Alibaba είπε ότι η ακαθάριστη αξία των εμπορευμάτων, οι αριθμοί παραγγελιών και οι συμμετέχοντες έμποροι αυξήθηκαν από ένα χρόνο πριν.

Η Xiaomi ανέφερε ότι το smartphone Xiaomi 14 που κυκλοφόρησε πρόσφατα ήταν το κορυφαίο σε πωλήσεις στο Tmall της Alibaba από τις 4 έως τις 11 Νοεμβρίου. Η εταιρεία διεκδίκησε επίσης την πρώτη θέση σε διάφορες κατηγορίες πωλήσεων smartphone κινεζικών επωνυμιών σε άλλες διαδικτυακές πλατφόρμες αγορών.

«Πολύ καλύτερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις του Mi14 δημιουργούν αύξηση κερδών και πιθανή αναβάθμιση αποτίμησης στο μέλλον», έγραψαν οι αναλυτές της HSBC σε έκθεση της 6ης Νοεμβρίου.

«Αυξάνουμε τις προβλέψεις μας για την αποστολή smartphone για τη Xiaomi κατά 7% το 2023 σε περίπου 150 εκατομμύρια μονάδες και κατά 6% το 2024 σε 160 εκατομμύρια μονάδες», ανέφεραν οι αναλυτές.

Χαμηλές προσδοκίες

Την τελευταία δεκαετία, το Singles Day επεκτάθηκε από ένα μονοήμερο φεστιβάλ αγορών σε μια περίοδο πολλών εβδομάδων με προσφορές αγορών σε διαφορετικές διαδικτυακές πλατφόρμες στην Κίνα.

Η αβεβαιότητα σχετικά με το μελλοντικό εισόδημα έχει επηρεάσει τις λιανικές πωλήσεις στην Κίνα τα τελευταία χρόνια.

Ενόψει του φετινού φεστιβάλ αγορών, μια έρευνα της Bain and Company διαπίστωσε ότι το 77% των καταναλωτών στην Κίνα δεν σχεδίαζε να αυξήσει τις δαπάνες.

Πωλήσεις live streaming

To live streaming και τα σύντομα βίντεο σε πλατφόρμες όπως το Taobao της Alibaba και το Douyin της ByteDance παρέμειναν ένα αυξανόμενο κανάλι πωλήσεων.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Τεχνολογία
Google: Αντιμέτωπη με την αντιμονοπωλιακή νομοθεσία των ΗΠΑ – Πώς εξελίσσεται η δίκη 
Τεχνολογία |

H Google μπροστά στην αντιμονοπωλιακή νομοθεσία των ΗΠΑ - Πώς εξελίσσεται η δίκη 

Από τις 12 Σεπτεμβρίου, οι αμερικανικές αρχές προσπαθούν να αποδείξουν πώς ο γίγαντας των μηχανών αναζήτησης είναι μονοπώλιο που καταχράστηκε παράνομα τη δύναμή του για να αυξήσει τα κέρδη του

TikTok: Φλερτάρει και η Ευρώπη με την απαγόρευσή του
Διεθνή |

Ακόλουθος των ΗΠΑ και στο TikTok η Ευρώπη; – Στο «τραπέζι» η απαγόρευσή του

«Γνωρίζουμε ακριβώς τον κίνδυνο του TikTok», είπε η Ούρσουλα φον ντερ Λάιεν, σχεδόν μια εβδομάδα αφότου ο Τζο Μπάιντεν υπέγραψε την αμερικανική νομοθεσία που απειλεί με πανεθνική απαγόρευση

Apple: Πλησιάζει η ώρα της τεχνητής νοημοσύνης
Tεχνητή νοημοσύνη |

Καμία βιασύνη για την Apple - Πλησιάζει η ώρα της ΑΙ

H εταιρεία αναμένεται να αποκαλύψει τις νέες δυνατότητες τεχνητής νοημοσύνης στο ετήσιο συνέδριο λογισμικού της τον επόμενο μήνα, όπως και να αναθεωρήσει τις σειρές προϊόντων της με τσιπ έτοιμα για AI