Σε εξαγωγές εμπορευμάτων αξίας 20 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την Ινδία στοχεύει η Amazon έως το 2025, προσθέτοντας χιλιάδες μικρούς πωλητές στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου της.
«Είμαστε πολύ ενθαρρυμένοι από τον αριθμό των επιχειρηματιών που εγγράφηκαν φέτος. Προσπαθούμε να αναπτυχθούμε», δήλωσε στο Reuters ο Bhupen Wakankar, διευθυντής παγκόσμιου εμπορίου της Amazon στο περιθώριο εκδήλωσης του κλάδου και αναφερόμενος στα σχέδια της εταιρείας για εξαγωγές.
Amazon: Αποφασίζει απολύσεις εκατοντάδων υπαλλήλων
Τα προϊόντα με τη μεγαλύτερη ζήτηση
Υπήρχε τεράστια ζήτηση για βιολογικά συμπληρώματα υγείας “Made in India”, προϊόντα σπιτιού όπως πετσέτες μπάνιου, χαλιά από γιούτα και ρομποτικά παιχνίδια για παιδιά ενόψει της Black Friday και της Cyber Monday, μια περίοδο αγορών 11 ημερών από την Παρασκευή, είπε ο Wakankar.
Η Amazon Global Trade, η πλατφόρμα εξαγωγών Business to Consumers (B2C) (σ.σ. από επαγγελματίες προς καταναλωτές) του κολοσσού του ηλεκτρονικού εμπορίου, που ξεκίνησε το 2015 με λίγους πωλητές, κερδίζει έδαφος στην Ινδία.
Η εταιρεία έχει προσθέσει περισσότερους από 100.000 μικρούς κατασκευαστές για να πουλήσει ένα ευρύ φάσμα προϊόντων σε πελάτες στο εξωτερικό.
Εξαγωγές
«Ορισμένοι από τους πωλητές είναι εξαγωγείς για πρώτη φορά, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που εγκατέλειψαν τις εταιρικές τους δουλειές για να ξεκινήσουν εξαγωγές ηλεκτρονικού εμπορίου», σύμφωνα με τον Wakankar.
Χιλιάδες μικροί εξαγωγείς, που νωρίτερα δεν είχαν πρόσβαση στις παγκόσμιες αγορές, σημείωσαν ανάπτυξη 70% ετησίως μέσω της πλατφόρμας ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία παρείχε υποστήριξη logistics και πρόσβαση σε περισσότερα από 200 εκατομμύρια μέλη του Amazon Prime παγκοσμίως.
Σημειώνεται ότι οι εξαγωγές αγαθών της Ινδίας μειώθηκαν κατά 7% σε ετήσια βάση στο πρώτο επτάμηνο του τρέχοντος έτους.
Στην πλατφόρμα ηλεκτρονικού εμπορίου, η μεγαλύτερη ανάπτυξη παρατηρήθηκε σε κατηγορίες όπως προϊόντα ομορφιάς, ένδυση, κατοικία, κουζίνα, έπιπλα και παιχνίδια.
Γιορτές όπως το Halloween, η Ημέρα των Ευχαριστιών, η Black Friday, η Cyber Monday, τα Χριστούγεννα και η Πρωτοχρονιά ώθησαν τις πωλήσεις ινδικών προϊόντων σε αγορές όπως οι Ηνωμένες Πολιτείες, η Βρετανία, ο Καναδάς, η Αυστραλία και η Γερμανία.
Για να ενθαρρύνει τους εξαγωγείς, όπως επισήμανε ο Wakankar, η Amazon μείωσε τα τέλη συνδρομής για το παγκόσμιο πρόγραμμα πωλήσεών της από 120 σε μόλις 1 δολάριο για τους πρώτους τρεις μήνες, για όσους εξαγωγείς εγγράφηκαν στην πλατφόρμα πριν από τις 31 Μαρτίου.
Latest News
Η Fed…και όχι η Μέση Ανατολή θα μπορούσε να εκτροχιάσει την ΕΚΤ - Ανάλυση της Deutsche Bank
Ποια είναι τα νέα δεδομένα για την Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα
Μπάφετ: Στο τέλος του β' τριμήνου το ταμείο θα φτάσει τα 200 δισ. δολάρια
Απαντώντας σε ερωτήσεις δήλωσε πως δεν είναι σίγουρος για το πως θα αξιοποιηθούν καλύτερα τα μετρητά της Berkshire
Μήπως η Ουκρανία έσωσε το εμπορικό έλλειμμα της ΕΕ; - Ανάλυση της BNP Paribas
Η είσοδος Κινέζων κατασκευαστών στην ευρωπαϊκή αγορά είναι σχετικά βραχύβια, αλλά η ταχύτητα διείσδυσης είναι πράγματι θεαματική
Γιατί η Japan Tobacco μένει στην Ρωσία ενώ άλλοι την εγκαταλείπουν
Τα τέσσερα εργοστάσια και οι 4.000 εργαζόμενοι στη χώρα λειτουργούν κανονικά
Η αμερικανική οικονομία επιβραδύνεται λένε οικονομολόγοι και επιχειρηματίες
Η κατανάλωση υποχωρεί και το θέμα των επιτοκίων τίθεται εκ νέου
Συμφωνία πιστωτών για τη διάσωση του γαλλικού ομίλου τεχνολογίας Atos
Σύμφωνα με τη La Tribune, οι ομολογιούχοι πιστωτές και οι τράπεζες που μοιράζονται το χρέος της Atos θα εισφέρουν 1,2 δισ. ευρώ σε μετρητά
Οι influencers... σε απόγνωση – Τι συμβαίνει με την πίτα των 21 δισ.
Σύμφωνα με το Business Insider, οι συμφωνίες και οι διαφημίσεις με προσωπικότητες επιρροής είναι γεμάτες από ανήθικες επιχειρηματικές πρακτικές
Ο CEO που προσέλαβε τη σύζυγο, έκανε Sir τον σκύλο τους και... γκρέμισε μία τράπεζα
Ο Βέρνον Χιλ, ιδρυτής της Commerce Bank και της Metro Bank, ήταν επίσης ο άνθρωπος που βρέθηκε πίσω από την κατάρρευση της Republic First - Τα όνειρα, η υπερβολή και η διαπλοκή
Μείωσε τη συμμετοχή της στη Apple η Berkshire
Η συμμετοχή της εταιρείας του Γουόρεν Μπάφετ μειώθηκε κατα 22% απο τα 174,3 δισ. δολάρια στο τέλος του 2023 στα 135,4 δισ. δολάρια στις 31 Μαρτίου
Ο τομέας των καλλυντικών «επενδύει» στην επίσκεψη του Κινέζου προέδρου στο Παρίσι
Στόχος η ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στις γαλλικές εταιρείες από τους νέους αυστηρούς κινεζικούς κανόνες εισαγωγής που απαιτούν την ανταλλαγή τύπων και τεχνογνωσίας παραγωγής