Το διαδικτυακό κανάλι ήταν ο μεγάλος νικητής στη γαλλική αγορά τροφίμων τον Οκτώβριο, όπως αποκαλύπτουν τα νέα στοιχεία της Kantar, καθώς σημείωσε αύξηση 0,6 ποσοστιαίων μονάδων και κατέλαβε το 10,3% της αγοράς.
Σύμφωνα με τα στοιχεία για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, αυτό είναι το τρίτο υψηλότερο επίπεδο που έχει επιτύχει το κανάλι του ηλεκτρονικού εμπορίου στη γαλλική αγορά σούπερ μάρκετ, μετά τον Σεπτέμβριο του 2023 (10,5%) και τον Απρίλιο του 2020 (10,4%).
ΗΠΑ: Οι online αγορές αποπροσανατολίζουν τους τουρίστες
Το ένα πέμπτο των γαλλικών νοικοκυριών (20%), ή 5,7 εκατομμύρια νοικοκυριά, αφιερώνουν το 47% του μηνιαίου προϋπολογισμού τους για τα είδη σούπερ μάρκετ μόνο στο διαδικτυακό κανάλι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar.
Συνολικά, οι δαπάνες των γαλλικών νοικοκυριών για καταναλωτικά αγαθά αυξήθηκαν κατά 6,5% την περίοδο του Οκτωβρίου. Αυτό οφείλεται τόσο στην αύξηση της δαπάνης ανά αγορά από τους αγοραστές, όσο και στην υψηλότερη συχνότητα αγορών, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar, τα οποία προέρχονται από δείγμα 20.000 νοικοκυριών που συμμετείχαν στο πάνελ της Worldpanel και μετρούν τις δαπάνες σε υπεραγορές, σούπερ μάρκετ, εκπτωτικά καταστήματα και στο διαδίκτυο.
Οι μεγάλοι παίκτες
Όσον αφορά τα παντοπωλεία με τις καλύτερες επιδόσεις κατά την περίοδο αυτή, η E.Leclerc αντιπροσώπευε το 23,7% των δαπανών για σούπερ μάρκετ τον Οκτώβριο, σημειώνοντας αύξηση κατά 1,8 ποσοστιαίες μονάδες. Ο ηγέτης της γαλλικής αγοράς έχει βιώσει μόνο μία φορά στο παρελθόν άλμα αυτού του μεγέθους, το 2020, σημειώνει η Kantar.
Η E.Leclerc είναι ένας γαλλικός συνεταιρισμός που δραστηριοποιείται στο λιανικό εμπόριο. Η εταιρεία άνοιξε το πρώτο της κατάστημα το 1949 και σήμερα διαθέτει περισσότερα από 700 σημεία με τη μορφή υπεραγορών και σούπερ μάρκετ σε όλη τη Γαλλία, ενώ διαθέτει επιπλέον καταστήματα στην Ισπανία, την Πορτογαλία, την Πολωνία και τη Σλοβενία. Χαρακτηριστικό της διείσδυσής της είναι το γεγονός ότι πρόσθεσε επιπλέον 596.000 νοικοκυριά στους πελάτες της τον Οκτώβριο του 2023.
Αλλού, η Groupement U αντιπροσώπευε το 11,8% της δαπάνης, που αντιστοιχεί σε μια αύξηση 0,3 ποσοστιαίων μονάδων, με την ανάπτυξη να παρατηρείται σε όλα τα κανάλια της, συμπεριλαμβανομένων των υπεραγορών, των σούπερ μάρκετ, των καταστημάτων ψιλικών και του διαδικτύου.
Επιπλέον, η Le Groupement les Mousquetaires κέρδισε 0,3 ποσοστιαίες μονάδες για να κατέχει το 17,0% του μεριδίου αγοράς, με τις μάρκες Intermarché και Netto να σημειώνουν ισχυρές επιδόσεις.
Latest News
Ο Τραμπ δίνει «γη και ύδωρ» κινήτρων για να φέρει μεγάλες επενδύσεις πίσω στις ΗΠΑ
Ο Τραμπ αποσκοπεί σε μια κοσμογονία εγχώριων επενδύσεων στις ΗΠΑ - Η πρόταση για διευκολύνσεις στις επενδύσεις άνω του 1 δισ.
Η Ινδία κατασκευάζει το δικό της «Χόνγκ Κονγκ» - Το φαραωνικό project των 9 δισ.
Ανησυχία ότι το σχέδιο θα εξαλείψει μερικές από τις απομονωμένες φυλές που ζουν στα νησιά του αρχιπελάγους Νικομπάρ - Τι λέει η Ινδία
Από ένα KFC στην αυτοκρατορία των 3 δισ. - Ποιος είναι ο Αυστραλός επιχειρηματίας Τζακ Κάουιν
Σήμερα, ο Τζακ Κάουιν κατέχει το 98% της εταιρείας του, ενώ το υπόλοιπο 2% ανήκει σε ορισμένους από τους αρχικούς επενδυτές και μετόχους του
Οι τρεις αδύναμοι κρίκοι της ευρωοικονομίας το 2025
Θα παλέψουν με την ύφεση τη νέα χρονιά οι μεγαλύτερες οικονομίες της ΕΕ, Γερμανία, Γαλλία, Ιταλία
Ενοίκια σοκ για τους φοιτητές στο Λονδίνο μετά τις νέες αυξήσεις [γράφημα]
Τι αποκαλύπτει έρευνα για τους φοιτητές στη Βρετανία
Η πλειοψηφία των startups δεν μακροημερεύει - Η ωμή αλήθεια είναι ότι κανείς δεν νοιάζεται
Γιατί αποτυγχάνουν τόσες πολλές startups; Φυσικά, δεν υπάρχει μόνο ένας λόγος
Safran: Με το βλέμμα στις συμβάσεις του αμερικανικού στρατού
Η γαλλική εταιρεία αναμένει αύξηση των πωλήσεων κατά περίπου 10% το 2025, καθώς και τρέχοντα λειτουργικά κέρδη μεταξύ 4,7 και 4,8 δισ. ευρώ σε συγκρίσιμη βάση
Έφοδος τελωνιακών και της ευρωπαικής εισαγγελίας στα γραφεια της Adidas
Tο ένταλμα έρευνας για την Adidas ανέφερε την (ύποπτη) σωρευτική φορολογική ζημία σε περισσότερα από 1,1 δισεκατομμύρια ευρώ
Τιμές-φωτιά οι Χριστουγεννιάτικες αγορές στη Γερμανία
Ο υψηλός πληθωρισμός δεν μπορεί παρά να επηρεάσει και τις Χριστουγεννιάτικες Αγορές στη Γερμανία. Έως 7 ευρώ στοιχίζει το περίφημο «ζεστό κρασί» με μπαχαρικά.
Η αβεβαιότητα της εμπορικής πολιτικής των ΗΠΑ αρχίζει να «δαγκώνει» την Ευρώπη - Τι εκτιμά η Goldman Sachs
H Goldman Sachs επιχειρεί να εξετάσει την επίδραση της αβεβαιότητας της εμπορικής πολιτικής του Ντόναλντ Τραμπ εντός κι εκτός ΗΠΑ