Το διαδικτυακό κανάλι ήταν ο μεγάλος νικητής στη γαλλική αγορά τροφίμων τον Οκτώβριο, όπως αποκαλύπτουν τα νέα στοιχεία της Kantar, καθώς σημείωσε αύξηση 0,6 ποσοστιαίων μονάδων και κατέλαβε το 10,3% της αγοράς.

Σύμφωνα με τα στοιχεία για τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο, αυτό είναι το τρίτο υψηλότερο επίπεδο που έχει επιτύχει το κανάλι του ηλεκτρονικού εμπορίου στη γαλλική αγορά σούπερ μάρκετ, μετά τον Σεπτέμβριο του 2023 (10,5%) και τον Απρίλιο του 2020 (10,4%).

ΗΠΑ: Οι online αγορές αποπροσανατολίζουν τους τουρίστες

Το ένα πέμπτο των γαλλικών νοικοκυριών (20%), ή 5,7 εκατομμύρια νοικοκυριά, αφιερώνουν το 47% του μηνιαίου προϋπολογισμού τους για τα είδη σούπερ μάρκετ μόνο στο διαδικτυακό κανάλι, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar.

Συνολικά, οι δαπάνες των γαλλικών νοικοκυριών για καταναλωτικά αγαθά αυξήθηκαν κατά 6,5% την περίοδο του Οκτωβρίου. Αυτό οφείλεται τόσο στην αύξηση της δαπάνης ανά αγορά από τους αγοραστές, όσο και στην υψηλότερη συχνότητα αγορών, σύμφωνα με τα στοιχεία της Kantar, τα οποία προέρχονται από δείγμα 20.000 νοικοκυριών που συμμετείχαν στο πάνελ της Worldpanel και μετρούν τις δαπάνες σε υπεραγορές, σούπερ μάρκετ, εκπτωτικά καταστήματα και στο διαδίκτυο.

Οι μεγάλοι παίκτες

Όσον αφορά τα παντοπωλεία με τις καλύτερες επιδόσεις κατά την περίοδο αυτή, η E.Leclerc αντιπροσώπευε το 23,7% των δαπανών για σούπερ μάρκετ τον Οκτώβριο, σημειώνοντας αύξηση κατά 1,8 ποσοστιαίες μονάδες. Ο ηγέτης της γαλλικής αγοράς έχει βιώσει μόνο μία φορά στο παρελθόν άλμα αυτού του μεγέθους, το 2020, σημειώνει η Kantar.

Η E.Leclerc είναι ένας γαλλικός συνεταιρισμός που δραστηριοποιείται στο λιανικό εμπόριο. Η εταιρεία άνοιξε το πρώτο της κατάστημα το 1949 και σήμερα διαθέτει περισσότερα από 700 σημεία με τη μορφή υπεραγορών και σούπερ μάρκετ σε όλη τη Γαλλία, ενώ διαθέτει επιπλέον καταστήματα στην Ισπανία, την Πορτογαλία, την Πολωνία και τη Σλοβενία. Χαρακτηριστικό της διείσδυσής της είναι το γεγονός ότι πρόσθεσε επιπλέον 596.000 νοικοκυριά στους πελάτες της τον Οκτώβριο του 2023.

Αλλού, η Groupement U αντιπροσώπευε το 11,8% της δαπάνης, που αντιστοιχεί σε μια αύξηση 0,3 ποσοστιαίων μονάδων, με την ανάπτυξη να παρατηρείται σε όλα τα κανάλια της, συμπεριλαμβανομένων των υπεραγορών, των σούπερ μάρκετ, των καταστημάτων ψιλικών και του διαδικτύου.

Επιπλέον, η Le Groupement les Mousquetaires κέρδισε 0,3 ποσοστιαίες μονάδες για να κατέχει το 17,0% του μεριδίου αγοράς, με τις μάρκες Intermarché και Netto να σημειώνουν ισχυρές επιδόσεις.

Ακολουθήστε τον ot.grστο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Δείτε όλες τις τελευταίες Ειδήσεις από την Ελλάδα και τον Κόσμο, στον ot.gr

Latest News

Πρόσφατα Άρθρα Διεθνή
Γαλλία: Ο τομέας των καλλυντικών «επενδύει» στην επίσκεψη του Κινέζου προέδρου
Διεθνή |

Ο τομέας των καλλυντικών «επενδύει» στην επίσκεψη του Κινέζου προέδρου στο Παρίσι

Στόχος η ελαχιστοποίηση των επιπτώσεων στις γαλλικές εταιρείες από τους νέους αυστηρούς κινεζικούς κανόνες εισαγωγής που απαιτούν την ανταλλαγή τύπων και τεχνογνωσίας παραγωγής