Με την πτωτική πορεία των πωλήσεών τους βρίσκονται αντιμέτωποι οι λιανοπωλητές στις ΗΠΑ, γεγονός που αποδίδεται στην υποτονική επιστροφή των διεθνών αγοραστών και στην έξαρση των ηλεκτρονικών αγορών.
Στοιχεία της Atchinson Globe κάνουν λόγο για «αφίξεις ξένων τουριστών στις Ηνωμένες Πολιτείες που έχουν ανακάμψει μόνο κατά 73% μέχρι στιγμής φέτος σε σχέση με τα προ της πανδημίας επίπεδα», κάτι που φαίνεται να επιβεβαιώνει η Ταξιδιωτική Ένωση των ΗΠΑ (USTA), που σημειώνει πως «πολλοί retailers εξαρτώνται από τους ξένους αγοραστές και η απουσία τους θα τους οδηγήσει σε δύσκολα μονοπάτια». Λόγω της έλλειψης τουριστών, η USTA προβλέπει ότι το 2023, οι αμερικανικοί λιανοπωλητές θα χάσουν 6 δισεκατομμύρια δολάρια.
Adobe Analytics για ΗΠΑ: Αναμένεται εκρηκτική άνοδος online αγορών τις γιορτές
Πριν από το ξέσπασμα της πανδημίας, οι ξένοι επισκέπτες κατηύθυναν το 21% των δαπανών τους προς τα αμερικανικά καταστήματα λιανικής πώλησης, με αποκορύφωμα τα 25 δισεκατομμύρια δολάρια το 2019. Η UTSA αναφέρει ότι οι αγορές ήταν η κύρια δραστηριότητα για πάνω από το 80% αυτών των διεθνών επισκεπτών. Αξίζει να σημειωθεί, μάλιστα, ότι οι Ασιάτες τουρίστες, ιδίως από την Ιαπωνία και την Κίνα, ήταν οι πρώτοι που ξόδεψαν τα περισσότερα χρήματα, συνεισφέροντας 2,8 δισ. δολάρια και 2,6 δισ. δολάρια αντίστοιχα το 2019.
Μέχρι τον Μάιο του 2023, οι αυστηροί περιορισμοί για τον Covid-19 εμπόδιζαν την εισροή ξένων κεφαλαίων στο λιανικό εμπόριο των ΗΠΑ. Παρόλο που οι περιορισμοί άρθηκαν τον Μάιο, η αναμενόμενη ανάκαμψη του λιανικού εμπορίου υπήρξε ληθαργική. Αυτή η υποτονικότητα ευθυγραμμίζεται με την προσδοκία της U.S. Travel Association για μια «αργή επιστροφή των τουριστικών δαπανών λιανικής».
Ωστόσο, η Heidi Theis, η οποία διατηρεί το ταξιδιωτικό γραφείο Benvenuto Travel Design Firm, έχει παρατηρήσει μια αύξηση των διεθνών ταξιδιωτών και των δαπανών τους. Αυτό οδηγεί σε ένα αινιγματικό ερώτημα: Εάν τα ταξιδιωτικά γραφεία ευημερούν, γιατί οι λιανοπωλητές των ΗΠΑ δεν αποκομίζουν παρόμοια οφέλη;
Η άνοδος του m-commerce
Μια εύλογη απάντηση βρίσκεται στην παγκόσμια έκρηξη του ηλεκτρονικού εμπορίου, η οποία εκτινάχθηκε σε πάνω από 5,7 τρισεκατομμύρια δολάρια το 2022. Κολλοσοί του retail όπως η Amazon, κυριαρχούν στη σκηνή του διαδικτυακού λιανεμπορίου, αλλά κινεζικές πλατφόρμες όπως η Taobao και η Tmall τις επισκιάζουν όσον αφορά την αξία των εμπορευμάτων. Η ευκολία των αγορών μέσω των smartphones, που τώρα ονομάζονται «m-commerce» για το «mobile-commerce», θα μπορούσε να πλήξει περαιτέρω τις πωλήσεις των φυσικών καταστημάτων. Το 2022, το 70% των παγκόσμιων επισκέψεων σε δικτυακούς τόπους λιανικής πώλησης μάλιστα πραγματοποιήθηκε μέσω smartphones.
Με την εξάπλωση του m-commerce, ειδικά σε χώρες όπως η Κίνα και η Νότια Κορέα, οι Ασιάτες τουρίστες στις ΗΠΑ μπορεί να προτιμούν να κάνουν window shopping αντί να κάνουν πραγματικές αγορές. Μπορούν εύκολα να παραγγείλουν αντικείμενα online, ανά πάσα στιγμή. Αυτή η εξελισσόμενη δυναμική υποδηλώνει ότι οι διεθνείς τουρίστες μπορεί να δίνουν προτεραιότητα στις ταξιδιωτικές τους εμπειρίες έναντι των αγορών στα αμερικανικά καταστήματα λιανικής πώλησης.
Παρόλα αυτά, «οι Ηνωμένες Πολιτείες παραμένουν η προτιμώμενη επιλογή για τους ταξιδιώτες που επιθυμούν να κάνουν αγορές κατά τη διάρκεια των διακοπών τους», σύμφωνα με το Travel Pulse. Τα στοιχεία που παραθέτουν καταλήγουν στο συμπέρασμα ότι «παρά την πανδημία, η Αμερική διατήρησε την πρώτη θέση το 2020 με 17,5 δισεκατομμύρια δολάρια. Το 2021, ο λιανικός τουρισμός συνεισέφερε 23,9 δισεκατομμύρια δολάρια στην οικονομία της χώρας».
Latest News
Από τη Μεγάλη Βρετανία στα ορεινά θέρετρα και τα spa - Το πλάνο του ομίλου Λάμψα
Ήδη ο όμιλος Λάμψα «τρέχει» επενδυτικά προγράμματα για ξενοδοχεία σε ορεινούς προορισμούς - Το πλάνο για τη Μεγάλη Βρετανία
«Απογειώθηκαν» τα ελληνικά αεροδρόμια το 11μηνο - Έχασε έδαφος η Μύκονος [πίνακας]
Αποκαλυπτικά είναι τα στοιχεία της Fraport για την επιβατική κίνηση στα 14 περιφερειακά αεροδρόμια της χώρας
Τα Aria Hotels παρουσιάζουν το Ventus di Milo στη Μήλο
Τα Aria Hotels συνεχίζουν να καινοτομούν και να επενδύουν στον τομέα της βιώσιμης φιλοξενίας και ανάπτυξης
Το «mega στόρι» της επόμενης δεκαετίας στον τουρισμό μυρίζει... κάρι
Μέχρι το 2034, οι δαπάνες των Ινδών ταξιδιωτών για ταξίδια εκτός συνόρων προβλέπεται να υπερδιπλασιαστούν στα 76,8 δισεκατομμύρια δολάρια
Όμιλος Λάμψα: Ανοίγει το 4ο ξενοδοχείο στην Αθήνα - Η ιστορία του ακινήτου από την εποχή της κατοχής
Ο όμιλος Λάμψα επένδυσε πάνω από 2,5 εκατ. ευρώ για να το «μεταμορφώσει» από χώρο κατοικιών σε ξενοδοχείο
Παράθυρο Κεφαλογιάννη για αλλαγές στο πλαίσιο των Airbnb
Η υπουργός Τουρισμού Όλγα Κεφαλογιάννη άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο για επιμέρους αλλαγές στο νομοσχέδιο που αφορά στις μισθώσεις τύπου Airbnb
Ερχονται «χρυσές» ημέρες στον τουρισμό - Η πρόβλεψη του WTO
Οι περισσότερες περιοχές σε όλο τον κόσμο έχουν ήδη ξεπεράσει to 100% της τουριστικής ανάκαμψης, αναφέρει ο Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού
Επένδυση ύψους 200 εκατ. προωθεί στο Καβούσι το Metaxa Hospitality Group
Δημοσιεύθηκε στο ΦΕΚ το ΠΔ που εγκρίνει το Ειδικό Σχέδιο Χωρικής Ανάπτυξης της Στρατηγικής Επένδυσης (ΕΣΧΑΣΕ) «CAPE THOLOS»
Ο Μισέλ Ρουσό , νέος πρόεδρος ανώτατου εκτελεστικού συμβουλίου της Star Alliancεe
Ο Μισελ Ρουσσώ ηγείται της στρατηγικής κατεύθυνσης της Star Alliance, η οποία απαρτίζεται από 25 αεροπορικές εταιρείες - μέλη σε παγκόσμιο επίπεδο.
Airbnb: Επιπλέον «χαράτσι» 600 ευρώ φέρνουν τα νέα μέτρα
Έντονες είναι οι αντιδράσεις για το νομοσχέδιο βραχυχρόνιας μίσθωσης (τύπου Airbnb)