
Ένα βρετανικής ιδιοκτησίας και ιαπωνικής εκμετάλλευσης πλοίο κατέλαβαν οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης στη νότια Ερυθρά Θάλασσα σύμφωνα με τις αρχές του Ισραήλ, που χαρακτηρίζουν το περιστατικό ως «τρομοκρατική ενέργεια του Ιράν».
Υεμένη: Εκατομμύρια παιδιά κινδυνεύουν με ακραίο οξύ υποσιτισμό ελλείψει οικονομικών πόρων
Οι Χούθι, σύμμαχος της Τεχεράνης, εκτοξεύουν πυραύλους και μη επανδρωμένα αεροσκάφη μεγάλου βεληνεκούς εναντίον του Ισραήλ σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους μαχητές της Χαμάς.
Στόχος τα ισραηλινά πλοία
Όπως σημειώνει το Reuters, την προηγούμενη εβδομάδα ο ηγέτης των Χούθι δήλωσε ότι οι δυνάμεις του θα πραγματοποιήσουν περαιτέρω επιθέσεις κατά του Ισραήλ και ότι θα μπορούσαν να στοχεύσουν ισραηλινά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα και στο στενό Bab al-Mandeb, μεταξύ Ερυθραίας και Τζιμπουτί, από την πλευρά της Αφρικής, και Υεμένης από την πλευρά της αραβικής χερσονήσου.
Δεν υπήρξε άμεσο σχόλιο από τους Χούθι, αλλά εκπρόσωπος της ομάδας δήλωσε νωρίτερα την Κυριακή ότι όλα τα πλοία που ανήκουν σε ισραηλινούς, βρίσκονται υπό διαχείριση από ισραηλινές εταιρείες ή φέρουν ισραηλινή σημαία θα μπορούσαν να αποτελέσουν στόχο.

Αξιωματούχος της αμερικανικής άμυνας δήλωσε ότι «είμαστε ενήμεροι για την κατάσταση και την παρακολουθούμε στενά».
«Δεν υπήρχαν Ισραηλινοί στο πλοίο»
Το γραφείο του Ισραηλινού πρωθυπουργού Μπενιαμίν Νετανιάχου ανέφερε ότι ένα πλοίο -το οποίο δεν κατονόμασε- είχε κατασχεθεί και τόνισε ότι το Ισραήλ δεν εμπλέκεται στην ιδιοκτησία, τη λειτουργία ή τη σύνθεση του διεθνούς πληρώματός του.
«Δεν υπήρχαν Ισραηλινοί στο πλοίο», ανέφερε.
«Πρόκειται για άλλη μια ιρανική τρομοκρατική ενέργεια που αντιπροσωπεύει μια κλιμάκωση της πολεμικής συμπεριφοράς του Ιράν εναντίον των πολιτών του ελεύθερου κόσμου, με συνακόλουθες διεθνείς προεκτάσεις έναντι της ασφάλειας των παγκόσμιων ναυτιλιακών οδών», τονιζόταν στην ίδια ανακοίνωση.
Ο ισραηλινός στρατός ανέφερε σε προηγούμενη ανακοίνωσή του ότι η κατάληψη του πλοίου πραγματοποιήθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα.


Latest News

Έρευνα για τον θάνατο ναυτικού στο λιμάνι της Πάτρας
Για τον σκοπό αυτό μεταβαίνει στην Πάτρα, κλιμάκιο της Ελληνικής Υπηρεσίας Διερεύνησης Ναυτικών Ατυχημάτων (ΕΛΥΔΝΑ), προκειμένου να διερευνήσει τα αίτια του συμβάντος

Η μεγάλη ανατροπή στην κορυφή των λιμανιών της Ευρώπης -Η θέση του Πειραιά
Ο Πειραιάς ανακάμπτει από την αναστάτωση που έφεραν τα γεγονότα στην Ερυθρά Θάλασσα

Με έξι κρουαζιερόπλοια η MSC Cruises στην Ελλάδα το καλοκαίρι του 2025
Κομβικός ο ρόλος της Ελλάδας στις δραστηριότητες της MSC Cruises στην Ανατολική Μεσόγειο

Κικίλιας: Μειώσεις στις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων από την 1η Μαΐου
Η αγορά είναι ελεύθερη, υπάρχει ανταγωνισμός και αναλόγως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες τη ρυθμίζουν, είπε ο υπουργός Ναυτιλίας Βασίλης Κικίλιας

Χωρίς πλοία την Πρωτομαγιά - Τι αποφάσισε η ΠΝΟ
Η Διοίκηση της Πανελλήνιας Ναυτικής Ομοσπονδίας (ΠΝΟ) αποφάσισε την συμμετοχή της στην πανελλαδική – πανεργατική 24ωρη απεργία την Πρωτομαγιά

Συνεργασία ΕΤΕπ-Υπερταμείου για τα ελληνικά λιμάνια και την Κλιματική Αλλαγή
Στο πλαίσιο της συμφωνίας, η Συμβουλευτική Υπηρεσία της ΕΤΕπ θα υποστηρίξει τις αντίστοιχες λιμενικές αρχές στον εντοπισμό και την αντιμετώπιση φυσικών κινδύνων

Την κινεζική ναυτιλιακή κυριαρχία «σημαδεύουν» τα τέλη Τραμπ
Τα τέλη Τραμπ μπορει να οδηγήσουν σε αλλαγές ή σε νέες μορφές ιδιοκτησίας τις ναυτιλιακές εταιρείες προκειμένου να προσαρμοστούν

Ποιοι θα πληγούν περισσότερο από τους δασμούς - Οι χρεώσεις στη ναυτιλία
Χαμένες οι ναυτιλιακές εταιρείες τακτικών γραμμών μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και τα πλοία μεταφοράς αυτοκινήτων

Αναπτυξιακό σχέδιο για το λιμάνι του Βόλου - Τι μελετά η κυβέρνηση
Εκσυγχρονισμός με «μοντέλο Αλεξανδρούπολης» μετά την απόφαση να ακυρωθεί ο διαγωνισμός πώλησης του 67% των μετοχών

«Ολική επαναφορά» για τον ΣΕΠ - Αύξηση στη διακίνηση containers μετά από 4 αρνητικά τρίμηνα
Το πρώτο θετικό τρίμηνο στη διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων για τον ΣΕΠ μετά από τέσσερα αρνητικά τρίμηνα