Ένα βρετανικής ιδιοκτησίας και ιαπωνικής εκμετάλλευσης πλοίο κατέλαβαν οι αντάρτες Χούθι της Υεμένης στη νότια Ερυθρά Θάλασσα σύμφωνα με τις αρχές του Ισραήλ, που χαρακτηρίζουν το περιστατικό ως «τρομοκρατική ενέργεια του Ιράν».
Υεμένη: Εκατομμύρια παιδιά κινδυνεύουν με ακραίο οξύ υποσιτισμό ελλείψει οικονομικών πόρων
Οι Χούθι, σύμμαχος της Τεχεράνης, εκτοξεύουν πυραύλους και μη επανδρωμένα αεροσκάφη μεγάλου βεληνεκούς εναντίον του Ισραήλ σε ένδειξη αλληλεγγύης προς τους Παλαιστίνιους μαχητές της Χαμάς.
Στόχος τα ισραηλινά πλοία
Όπως σημειώνει το Reuters, την προηγούμενη εβδομάδα ο ηγέτης των Χούθι δήλωσε ότι οι δυνάμεις του θα πραγματοποιήσουν περαιτέρω επιθέσεις κατά του Ισραήλ και ότι θα μπορούσαν να στοχεύσουν ισραηλινά πλοία στην Ερυθρά Θάλασσα και στο στενό Bab al-Mandeb, μεταξύ Ερυθραίας και Τζιμπουτί, από την πλευρά της Αφρικής, και Υεμένης από την πλευρά της αραβικής χερσονήσου.
Δεν υπήρξε άμεσο σχόλιο από τους Χούθι, αλλά εκπρόσωπος της ομάδας δήλωσε νωρίτερα την Κυριακή ότι όλα τα πλοία που ανήκουν σε ισραηλινούς, βρίσκονται υπό διαχείριση από ισραηλινές εταιρείες ή φέρουν ισραηλινή σημαία θα μπορούσαν να αποτελέσουν στόχο.
Αξιωματούχος της αμερικανικής άμυνας δήλωσε ότι «είμαστε ενήμεροι για την κατάσταση και την παρακολουθούμε στενά».
«Δεν υπήρχαν Ισραηλινοί στο πλοίο»
Το γραφείο του Ισραηλινού πρωθυπουργού Μπενιαμίν Νετανιάχου ανέφερε ότι ένα πλοίο -το οποίο δεν κατονόμασε- είχε κατασχεθεί και τόνισε ότι το Ισραήλ δεν εμπλέκεται στην ιδιοκτησία, τη λειτουργία ή τη σύνθεση του διεθνούς πληρώματός του.
«Δεν υπήρχαν Ισραηλινοί στο πλοίο», ανέφερε.
«Πρόκειται για άλλη μια ιρανική τρομοκρατική ενέργεια που αντιπροσωπεύει μια κλιμάκωση της πολεμικής συμπεριφοράς του Ιράν εναντίον των πολιτών του ελεύθερου κόσμου, με συνακόλουθες διεθνείς προεκτάσεις έναντι της ασφάλειας των παγκόσμιων ναυτιλιακών οδών», τονιζόταν στην ίδια ανακοίνωση.
Ο ισραηλινός στρατός ανέφερε σε προηγούμενη ανακοίνωσή του ότι η κατάληψη του πλοίου πραγματοποιήθηκε στην Ερυθρά Θάλασσα.
Latest News
Στυλιανίδης: Στο Συμβούλιο Επικρατείας θα φανεί ότι έχουμε δίκιο για τις άγονες γραμμές
Οι ευρωπαϊκές ενισχύσεις που συνδέονται με χρηματοδότηση ακόμα και από ειδικά κεφάλαια, μπορεί να ξεπεράσουν, για πρώτη φορά, τα δύο δισ. ευρώ, είπε ο Χρήστος Στυλιανίδης
Στο ΣτΕ προσφεύγουν οι ακτοπλοϊκές για τις άγονες γραμμές - Τι απαντά το υπουργείο Ναυτιλίας
Δύο ακτοπλοϊκές εταιρείες προσέφυγαν στην Εθνική Αρχή Δημοσίων Συμβάσεων (ΕΑΔΗΣΥ)
Νέος ναυλομεσιτικός οίκος έρχεται στην Αθήνα
Στο πλαίσιο της περαιτέρω επέκτασης των δραστηριοτήτων του στο εξωτερικό, ο Frachtcontor Junge & Co, ανακοίνωσε ότι σύντομα θα ανοίξει γραφεία στην Ελλάδα.
Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών: Θετική εξέλιξη η νέα συμφωνία με την Righship για τους ελέγχους πλοίων
Η Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών δηλώνει «την απόλυτη στήριξη και εμπιστοσύνη της στο έργο των θεσμικών εκπροσώπων της ναυτιλίας»
Δωρεά 20 δικύκλων και 6 ασθενοφόρων στο ΕΚΑΒ από την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών
Με την νέα δωρεά η συνολική προσφορά απο την Ένωση Ελλήνων Εφοπλιστών (ΕΕΕ) στο ΕΚΑΒ ανέρχεται στα 27 σύγχρονα και πλήρως εξοπλισμένα ασθενοφόρα.
Άγιος Ευστράτιος: Υπεγράφη η πράξη ένταξης του έργου εκβάθυνσης του λιμένα
Το έργο εκβάθυνσης του λιμένα θα συμβάλλει ώστε ο Άγιος Ευστράτιος να ενισχύσει την ακτοπλοϊκή σύνδεσή του με την υπόλοιπη χώρα
Στυλιανίδης καλεί Επιτροπή Ανταγωνισμού για ακτοπλοϊκά εισιτήρια και δεσπόζουσα θέση στις γραμμές
Το παρασκήνιο της συνάντησης Στυλιανίδη με Επιτροπή Ανταγωνισμού για τα ακτοπλοϊκά εισιτήρια του 2025
Εκσυγχρονίζεται ο στόλος των Ρυμουλκών
H ΜΑΡΣ απέκτησε πρόσφατα δεύτερο σύγχρονο ρυμουλκό που θεωρείται το δεύτερο ισχυρότερο σε ελκτική δύναμη στην Ελλάδα
Σύσκεψη στην Επιτροπή Ανταγωνισμού για τις τιμές των ακτοπλοϊκών εισιτηρίων
Εκτός από την τιμολόγηση για τα ακτοπλοικά εισιτήρια, εξετάστηκαν θέματα ανταγωνισμού και ρυθμιστικού πλαισίου στις θαλάσσιες συγκοινωνίες
Συγχώνευση ελληνικών ναυλομεσιτικών οίκων - Η Golden Destiny περνά στην Intermodal
Την Golden Destiny απορρόφησε ο ναυλομεσιτικός οίκος Intermoda