
Μεγαλεπίβολα είναι τα σχέδια των Αμερικανών καταναλωτών για το ποσό που θέλουν να καταβάλουν κατά τη διάρκεια των φετινών εκπτωτικών ημερών της Black Friday και της Cyber Monday (BFCM).
Σε αυτό το συμπέρασμα καταλήγει σχετική έρευνα της Deloitte, με στόχο να εξετάσει τι μπορούν να περιμένουν οι λιανοπωλητές από τους αγοραστές αυτές τις τέσσερις «καυτές» ημέρες.
Έρευνα Klarna: Οι αγοραστικές τάσεις για την Black Friday στην Ελλάδα
Η έρευνα 2023 «Black Friday-Cyber Monday Survey» της Deloitte, βασίστηκε σε συνεντεύξεις από 1.200 καταναλωτές μεταξύ 19 Οκτωβρίου και 25 Οκτωβρίου, ανιχνεύοντας τις τάσεις αγορών, τις προγραμματισμένες ή μη δαπάνες όπως και την ταυτότητα των καταναλωτών.
Το ύψος της δαπάνης
Το 84% των ερωτηθέντων δήλωσαν ότι είναι σίγουροι για τον αρχικό προϋπολογισμό τους ήδη από τον φετινό Σεπτέμβριο και σχεδιάζουν να ξοδέψουν τα ίδια ή περισσότερα με το budget τους.
Οι αγοραστές σκοπεύουν να επωφεληθούν από τις προσφορές προώθησης αυτή τη σεζόν και ένα σημαντικό μέρος των δαπανών είναι πιθανό να πραγματοποιηθεί κατά την περίοδο BFCM.
Το 80% των καταναλωτών σχεδιάζουν να κάνουν αγορές κατά τη διάρκεια της εβδομάδας των Ευχαριστιών που κορυφώνεται στις ΗΠΑ σήμερα, με αναμενόμενες δαπάνες ύψους 567 δολαρίων, σύμφωνα με τα στοιχεία της Deloitte.
Το ποσό αυτό μεταφράζεται σε μια αύξηση των χρημάτων που προορίζονται για συγκεκριμένες αγορές κατά 13% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα.
Καταναλωτικές τάσεις
Μεταξύ εκείνων που αναμένουν να ξοδέψουν περισσότερα, το 51% σχεδιάζει να αγοράσει περισσότερα δώρα, το 44% να ανανεώσει τα ρούχα που δεν είναι δώρα, την ίδια στιγμή που το 40% προβλέπει ότι λογω του πληθωρισμού οι τιμές θα είναι υψηλότερες.
Τέσσερις στους 10 αγοραστές σκοπεύουν επίσης να ολοκληρώσουν όλες τις εορταστικές αγορές τους κατά τη διάρκεια της περιόδου αυτής, λόγω των μεγάλων εκπτώσεων και προσφορών κατά κύριο λόγο σε φυσικά καταστήματα κατά τη Black Friday, και ηλεκτρονικά όπως επιτάσσει η Cyber Monday.
Παρ’ όλα αυτά η έρευνα της Deloitte διαπίστωσε ότι οι αγοραστές αναμένουν να ξοδέψουν 169 δολάρια online αυτή τη Black Friday, σε σχέση με τα 121 δολάρια το 2019 (+9%).
Ο Brian McCarthy, διευθυντής της Deloitte Consulting LLP, σχολίασε σχετικά πως «καθώς οι καταναλωτές ασχολούνται με τις λίστες δώρων τους, βλέπουμε την Black Friday-Cyber Monday ως μια omnichannel ευκαιρία φέτος – για να προσελκύσουμε τόσο τους καταναλωτές που έχουν αγκαλιάσει τις online αγορές για την ευκολία τους, όσο και εκείνους που είναι ενθουσιασμένοι να κατευθυνθούν στα καταστήματα για να συλλάβουν τις καλύτερες προσφορές χωρίς πιθανά έξοδα παράδοσης.
«Οι λιανοπωλητές που κατανοούν τις μεταβαλλόμενες προτιμήσεις των καταναλωτών, θα μπορούσαν να αναμορφώσουν τον τρόπο με τον οποίο οι αγοραστές αξιοποιούν στο έπακρο τις προσφορές αυτών των εκπτωτικών ημερών».
Ποιοι αγοράζουν
Οι Millennials αναμένεται να οδηγήσουν ένα σημαντικό μερίδιο των δαπανών κατά την περίοδο BFCM σε ποσοστό 43% σε σύγκριση με τη Gen X (23%), τους Boomers (20%) και τη Gen Z (13%).
Είναι επίσης πιο πιθανό να ακολουθήσουν τις παραδόσεις της Black Friday, doorbuster. Το 50% των ερωτηθέντων στις ΗΠΑ εξάλλου τόνισε ότι είναι πιθανό να πάει στα καταστήματα μεταξύ των μεσάνυχτων και της 7 π.μ. έναντι 31% των υπολοίπων, όπως έδειξαν τα στοιχεία.
Σκοπεύουν επίσης να αυξήσουν τη μέση δαπάνη τους κατά τη διάρκεια των εμπορικών εκδηλώσεων της BFCM κατά 38% σε σχέση με πέρυσι και δίνουν προτεραιότητα σε αγορές αυτοβελτίωσης και αυτοφροντίδας, με το 68% να σχεδιάζει να αγοράσει δώρα για τον εαυτό του.
Ο Stephen Rogers, διευθύνων σύμβουλος του Deloitte Insights Consumer Industry Centre, Deloitte Services LP, δήλωσε: «Οι Millennials έχουν αναλάβει το μεγαλύτερο μερίδιο των δαπανών της Black Friday-Cyber Monday. Φέτος, οι retailers θα έχουν την ευκαιρία να συνδεθούν καλύτερα με αυτό το συγκεκριμένο κοινό, οι οποίοι μεγάλωσαν πηγαίνοντας σε ανάλογες μεταμεσονύκτιες εκδηλώσεις προσφορών».


Latest News

H μεγάλη αντεπίθεση της Volkswagen στην Κίνα
Τρία καινούργια μοντέλα σχεδιασμένα ειδικά για την κινεζική αγορά παρουσίασε η γερμανική εταιρεία στη Σανγκάη

Η Nestle παγώνει τις τιμές για να μη χάσει καταναλωτές
Οι δασμοί πυροδοτούν σενάρια ύφεσης και πτώσης της κατανάλωσης - Σε άνοδο τα προϊόντα private label
![Φιλίπ Λέιν [ΕΚΤ]: Οι δασμοί Τραμπ είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη](https://www.ot.gr/wp-content/uploads/2024/08/lane-ecb-600x432.jpg)
Λέιν: Οι δασμοί είναι απίθανο να οδηγήσουν σε ύφεση την ευρωζώνη
Ο Φιλίπ Λέιν εμφανίστηκε αισιόδοξος - Τι ανακοίνωσε για τα επιτόκια

Μπέιλι: Επικεντρωνόμαστε στο σοκ της ανάπτυξης – Τι είπε για δασμούς και ύφεση
Η Τράπεζα της Αγγλίας θα εξετάσει τις επιπτώσεις από τους δασμούς στην ανάπτυξη και στον πληθωρισμό

Αύξηση των εξαγωγών αλκοολούχων ποτών απο τις ΗΠΑ το 2024
Oι εξαγωγές ουίσκι απο τις ΗΠΑ στην ΕΕ αυξήθηκαν σχεδόν κατά 60% σε 699 εκατ. δολάρια , μεταξύ 2022 και 2024, από 439 εκατ. δολάρια το 2021

Οι δασμοί είναι ιδανική ευκαιρία για την Ευρώπη, λέει ο κεντρικός τραπεζίτης της Λετονίας
«Να ληφθούν τώρα οι αποφάσεις της ΕΕ που δεν πραγματοποιήθηκαν πλήρως», λέει ο διοικητής της τραπεζας της Λετονίας

Μπορεί να τηλεφωνήσω στον Πάουελ - Τι θα ζητήσει ο Τραμπ από τον πρόεδρο της Fed
Ο αμερικανός πρόεδρος Ντόναλντ Τραμπ επανέλαβε ότι η Fed θα πρέπει να μειώσει τα επιτόκιά της

H UPS αγοράζει την καναδική Andlauer Healthcare Group αντι 1,6 δισ. δολ.
Η νέα εξαγορά επεκτείνει τις δυνατότητες της UPS στον τομέα της μεταφοράς υγειονομικού υλικού

Topshop, η επιστροφή - Πώς θα ανακάμψει η Asos τη βασική της μάρκα
Φυσική παρουσία και ηλεκτρονικό κατάστημα ετοιμάζει η βρετανική Asos για την Topshop

ΗΠΑ: Μικρή αύξηση των αιτήσεων για επιδόματα ανεργίας
Η αγορά εργασίας παραμένει σταθερή